TWiM87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waardeer ik echtDankjewel en welkom in m'n log.Wat een dedication heb je voor je zo'm jonge gast. Netjes!
Nette foto's, vind dat je precies de juiste droogheid hebt, massa komt goed uit zo.
Goede foto's man, alles ook in goede verhoudingen vind ik.
Allen nogmaals dankjewel, bf is redelijk stabiel - ben volgens mij wel weer wat droger aan het worden doordat me voeding nu met school wat minder is, zit nu rond de 77-78kg halverwege de dag.
Thanks senior! Good having you back, heb vanaf begins af aan al naar je op gekekenKeun is "the new gift"
übertalent, zoals ik al jaren verkondig.
Keep up the good work.

njah kracht op legpress kan je niet vergelijken, maar je moet zowiezo wat meer progressie in je benen krijgen ten opzichte van je andere stats.lekker koen je bent sterk in de benen man! stuk sterker als mij! ben jarloers!
true, maar had totaal geen lust in chips/toastjes - als er nu warme snacks waren of iets dergelijks liet ik niks staan

Jup, het werd ook eens tijd! - dacht eerst wel dat het sneller zou gaan, maar zo zie je maar.Bijna die mooie grens van 80 over
Zal bij mij nog wel even duren![]()
Jij bent zeker zelf ook zo'n genetic freak? Ga zelf ook weer loggen dannice gedaan broertje
makkie ofcourse voor ons allebei he
the gift koen klinkt nog niet zoverkeerd

volgens mij zelf 69 - kan ook 70kg zijn geweest.Je was van de zomer toch laag in de 70's? Vind het dus helemaal niet zo langzaam hoor!
als er een aapje uit je kont komt :$
hehe - ga persoonlijk toch wat lichter qua gewicht, maar ging met me broer mee die zich inhield qua gewichtHaha, enkele weken geleden zei ik nog 'ik heb al zwaarder incline presses gezien'.
Dat zijn nu de presses waar ik het over had! zieksterk...

we doen onze best.nice gedaan broertje
makkie ofcourse voor ons allebei he
the gift koen klinkt nog niet zoverkeerd
thnx chris en de rest!