MuscleMeat

Log KEUN

Double handed triceps extension(!), smal bankdrukken, keertje bench dips met veel extra gewicht, paar setjes smal opdrukken met extra gewicht.

Ik wou die reverse BB rows ook gaan proberen maar wat bedoel je met geen spanning? Veel gecheat oid? Ik had begrepen dat je automatisch meer de onderkant van je lats kan pakken.

Verder, Closegrip benchen. En Closegrips met Closegrips. Closegrips all the way. Baby.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.783
laat ik het zo zeggen: ik voelde het meer in me onderug dan in me lats, normaal voelt die de vorm veel natuurlijker aan, maar wou toch die houding aanhouden.

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

nog een toevoeging, me triceps waren wel absurt opgepompt/verzuurd maar heb geen voldaan gevoel van de training in geheel.

Hmm, gaar zeg dat de reverse grip BOR's niet bevallen...vind het een killer voor zoals jij al zei het onderste deel van m'n lats!..:D

• #3.785
Laatst bewerkt:
  • #3.788
CGBP's doe ik nooit zo graag, meestal heb ik de training daarvoor al borst gedaan, waardoor ik het ten 1e al niet fijn vind aanvoelen, doe het wel zo nu en dan - wat ik overigens ook wil veranderen.
Wil een andere spiergroep verdeling maken maar hoe en wat moet ik nog even zien.

Ochtend gewicht 78,5KG+ , overigens de eerste keer dat ik me ochtend gewicht vernoem.

Vanmiddag na school (4uur) nog even een korte delt-traps training.

french curls voor triceps? hoe kun je met een curl beweging je triceps belasten koen? mooie training verder man!
grote triceps...hmm, CG en heavy skulls, maar zoals al aangegeven weighted bench dips zijn ook een fijne oefeningen. alleen als je daarop heavy gaat (+80/+100) vinden je polsen en schouders het niet zo leuk

• #3.790
Schijnbaar heet het zo, een (wijze) DBB'er wijsde mij daarop, ik zelf dacht dat het een frnehc-press was maar een french press is ongeveer het zelfde maar dan liggen met een bb (geen skull-crusher).
Iig de oefening is een zittende skull-crusher, ik denk dat dit het duidelijkst is voor iedereen.

Ben zowiezo van plan om zo'n wrist bandage te halen, ik merk toch dat ik bij bepaalde gewichten last van mij polsen krijg.

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

2e spijbel dag overigens, vandaag omdat ik 2 bussen gemist hebt (hoopt dat me broer het niet leest:P)
Zal vandaag maar eens wat opdrachten gaan doen - kan wel eerder gaan trainen nu, dat scheelt wel weer!

Schijnbaar heet het zo, een (wijze) DBB'er wijsde mij daarop, ik zelf dacht dat het een frnehc-press was maar een french press is ongeveer het zelfde maar dan liggen met een bb (geen skull-crusher).
Iig de oefening is een zittende skull-crusher, ik denk dat dit het duidelijkst is voor iedereen.

Ben zowiezo van plan om zo'n wrist bandage te halen, ik merk toch dat ik bij bepaalde gewichten last van mij polsen krijg.
french press is een goed woord :p en houd het gewoon op seated overhead ez-bar extensions of seated skulls whatever. een curl kan gewoon niet :p ik doe ook geen leg curls voor m'n quads, of jij wel? ;)

• #3.793
Delt-Traps

MP
12xbb
15x30KG
12x50KG
8x65KG
5-6x75KG PR
8-10x60KG

Side-Raises
12x14KG
12x16KG
12x18KG
12x16KG
12x14KG

Rear-delt Raise
15x14KG
15x16KG
10x18KG
15x14KG
12x14KG

Front-Raises
10x14KG
11x16KG
10x18KG
10x16KG
10x14KG

BB-Shrugs
12x50KG
12x90KG
12x130KG
8x160KG PR i guess
10x130KG

extra;

Abs

het is me even ontgaan of je die MP nou staand of zittend deed...?! sowieso top man, mooie complete schouder training! Wat is trouwens de reden dat je piramide omhoog en omlaag doet in dezelfde oefening?

• #3.795
het is me even ontgaan of je die MP nou staand of zittend deed...?! sowieso top man, mooie complete schouder training! Wat is trouwens de reden dat je piramide omhoog en omlaag doet in dezelfde oefening?
als er MP staat, zal het altijd staan zijn nu - weet dat ik in het verleden MP noteerde terwijl ik hem zittend deed. ;)
Was wel aan variatie toe had het toevallig bij een andere DBB'er gezien en leek me wel een goeie variant, zal dit zo nu en dan even ertussen doen.

als er MP staat, zal het altijd staan zijn nu - weet dat ik in het verleden MP noteerde terwijl ik hem zittend deed. ;)
Was wel aan variatie toe had het toevallig bij een andere DBB'er gezien en leek me wel een goeie variant, zal dit zo nu en dan even ertussen doen.
op die fiets

Is inderdaad een goede afwisseling koen!doe hem zelf nu ook al een tijdje staand,en heb het idee dat je meer moet stabiliseren waardoor je bv ook je core meer gebruikt!
Afwisseling is de key!

CGBP's doe ik nooit zo graag, meestal heb ik de training daarvoor al borst gedaan, waardoor ik het ten 1e al niet fijn vind aanvoelen, doe het wel zo nu en dan - wat ik overigens ook wil veranderen.
Wil een andere spiergroep verdeling maken maar hoe en wat moet ik nog even zien.

Ochtend gewicht 78,5KG+ , overigens de eerste keer dat ik me ochtend gewicht vernoem.

Vanmiddag na school (4uur) nog even een korte delt-traps training.

Denk ook dat nog eens een cgbp voor tricep erbij de last voor je schouders aanzienlijk verhoogd, normaal heb je 2x per week (1x borst en 1x voorkant schouders), nog eens 1x per week vind ik zelf te veel. (als je niet gauw last hebt zou het kunnen, maar zelf heb ik al flink aangeklooid met de schouders)

Nice pr's overigens.

Hele sterke MP gast

Lekkere training jonkie!!

Terug
Naar boven