- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent zeker zelf ook zo'n genetic freak? Ga zelf ook weer loggen dan![]()

:
)french press is een goed woordSchijnbaar heet het zo, een (wijze) DBB'er wijsde mij daarop, ik zelf dacht dat het een frnehc-press was maar een french press is ongeveer het zelfde maar dan liggen met een bb (geen skull-crusher).
Iig de oefening is een zittende skull-crusher, ik denk dat dit het duidelijkst is voor iedereen.
Ben zowiezo van plan om zo'n wrist bandage te halen, ik merk toch dat ik bij bepaalde gewichten last van mij polsen krijg.
en houd het gewoon op seated overhead ez-bar extensions of seated skulls whatever. een curl kan gewoon niet
ik doe ook geen leg curls voor m'n quads, of jij wel? 
als er MP staat, zal het altijd staan zijn nu - weet dat ik in het verleden MP noteerde terwijl ik hem zittend deed.het is me even ontgaan of je die MP nou staand of zittend deed...?! sowieso top man, mooie complete schouder training! Wat is trouwens de reden dat je piramide omhoog en omlaag doet in dezelfde oefening?

op die fietsals er MP staat, zal het altijd staan zijn nu - weet dat ik in het verleden MP noteerde terwijl ik hem zittend deed.
Was wel aan variatie toe had het toevallig bij een andere DBB'er gezien en leek me wel een goeie variant, zal dit zo nu en dan even ertussen doen.
Is inderdaad een goede afwisseling koen!doe hem zelf nu ook al een tijdje staand,en heb het idee dat je meer moet stabiliseren waardoor je bv ook je core meer gebruikt!als er MP staat, zal het altijd staan zijn nu - weet dat ik in het verleden MP noteerde terwijl ik hem zittend deed.
Was wel aan variatie toe had het toevallig bij een andere DBB'er gezien en leek me wel een goeie variant, zal dit zo nu en dan even ertussen doen.
CGBP's doe ik nooit zo graag, meestal heb ik de training daarvoor al borst gedaan, waardoor ik het ten 1e al niet fijn vind aanvoelen, doe het wel zo nu en dan - wat ik overigens ook wil veranderen.
Wil een andere spiergroep verdeling maken maar hoe en wat moet ik nog even zien.
Ochtend gewicht 78,5KG+ , overigens de eerste keer dat ik me ochtend gewicht vernoem.
Vanmiddag na school (4uur) nog even een korte delt-traps training.