XXL Nutrition

Log KEUN

lekker koen!! sterke schouders gast!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.802
Legs

Squat
15xbb
12x60KG
10x90KG
9x120KG filmpje - dacht er 10 hebben gedaan
1x140KG filmpje PR!
12x90KG

Walking DB-lunges (a 30m+ lopen)
4x met 14KG

Sitting Calve-raises (1 legged om en om)
p.been
4x25x45KG
vervolgens door iemand aangesproken op me uitvoering - kon nog meer met me tenen omhoog/calves, zal vervolgens zo me calves doen, stukken beter.

http://www.youtube.com/watch?v=T4pnoSF73R8

niet op me hoofd letten:o
http://www.youtube.com/watch?v=VBgt3OPoYuo

Laatst bewerkt:
Nice pr man, ging nog vrij snel. Wel jammer van de hoek van de camera, zo kan je je form en diepte niet echt zien.

netjes man!

die squatreet en dikke quads beginnen al goed door te zetten :D

• #3.805
Nice pr man, ging nog vrij snel. Wel jammer van de hoek van de camera, zo kan je je form en diepte niet echt zien.
Ja klopt, me broer ging extra zo staan voor als het mis zou gaan hij gelijk kon helpen - 150kg was erg gewaagd namenlijk, ben nog niet zwaarder geweest als 130kg vandaar.
netjes man!

die squatreet en dikke quads beginnen al goed door te zetten :D
Thx tymen, haha ja mirin my glutes brah?:p

Had vandaag de stand van me voeten wat anders gezet, iets bredere stand wat een stuk fijner aanvoelde vond voor m'n knieën.

gast er zit echt veeeel meer in de tank bij jou - push it hard(er) bro! camera werk is ook niet om over naar huis te schrijven :p wel tof dat je een filmpje post!

• #3.807
gast er zit echt veeeel meer in de tank bij jou - push it hard(er) bro! camera werk is ook niet om over naar huis te schrijven :p wel tof dat je een filmpje post!
hehe zou kunnen, ja zei ik ook al bij het 1ste filmpje hoe die begon was perfect imo.

Kom er net HELLAAS achter dat ik geen 150kg heb gedaan maar 140kg:o
Alsnog een PR maar ik was er van overtuigd dat het 150kg was..

Die 140 ging echt ****ing snel :D

lekker kontje. (no homo)

• #3.810
u mad?

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Die 140 ging echt ****ing snel :D
idd als ik het zo terug zie - maar nu even paar weken niet maxen volgende keer dan de 150kg nemen.

zal binnekort eens me bf opmeten, ben wel benieuwd - kwam er achter dat ik in die gym gewoon me bf kan opmeten of bij iemand die er traint:thumb:

ja wat wil je, als je met zo'n dikke kont geboren bent. :mad:

nice die filmpjes keun!!!

als je nog wat zwaarder wil gaan, gewoon vragen of iemand met je mee buigt...dus vlak achter je staat, en desnoods met zijn handen op jou heup of in je zij.

• #3.813
nice die filmpjes keun!!!

als je nog wat zwaarder wil gaan, gewoon vragen of iemand met je mee buigt...dus vlak achter je staat, en desnoods met zijn handen op jou heup of in je zij.
dankje Daan - ja weet ik maar op dat moment kon ik even niemand vragen, maar goed volgende keer van de andere hoek (stand van begin 1e filmpje) filmen en als ik fail valt die op de safety bars, even kijken dan.

vandaag weer een feestje, eens kijken wat ik ga doen..

Ben overigens van plan om mijn nieuwe televisie weer terug te brengen, gezien ik meestal doe gamen en de reactie snelheid niet naar mijn wensen is op de tv.
Volgens mij is er wel ergens een optie dat ik het scherm op GAME\Spel kan zetten waardoor hij sneller reageert. Dus ik ga dat eens navragen morgen vroeg, tenzij iemand hier weet waar ik dat zou kunnen vinden.

Ik game meer dan ik tv kijk, dus het zou zonden zijn als ik hem hou terwijl ik hem(amper) niet gebruik, heb nu namenlijk mijn oude kast weer aangesloten.

lekker man koen super gaaf! sterk in de benen man!!!!

mooimooi

super sterk voor je leeftijd! 140 druk je makkelijk nog een paar

Ben overigens van plan om mijn nieuwe televisie weer terug te brengen, gezien ik meestal doe gamen en de reactie snelheid niet naar mijn wensen is op de tv.
Volgens mij is er wel ergens een optie dat ik het scherm op GAME\Spel kan zetten waardoor hij sneller reageert. Dus ik ga dat eens navragen morgen vroeg, tenzij iemand hier weet waar ik dat zou kunnen vinden.

Ik game meer dan ik tv kijk, dus het zou zonden zijn als ik hem hou terwijl ik hem(amper) niet gebruik, heb nu namenlijk mijn oude kast weer aangesloten.

Je bedoelt de responsetijd? Heb je LCD of Plasma? Volgens mij maakt het tegenwoordig geen reet meer uit welke je tv is. Vroegah wilde de responsetijd van de LCD tv's nog wel eens achterlopen maar nu..

Mooi k*t van die 10 kg verschil, hoe kan je dat nou fout tellen:D 150 zit er iig wel in gezien de snelheid van deze.

• #3.818
ik heb een lcd, maar ben toestraks erachter gekomen waar de spelmodus staat. Morgen vroeg even uittesten als het niet naar wens is breng ik hem alsnog terug.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

was te gefocust bezig, waardoor ik er zeker van was dat het 150 was:o

Whoa - reps vliegen er echt snel uit! Je bent precies wel sterk in de bodempositie.

mirin glutes.

Terug
Naar boven