hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja klopt, me broer ging extra zo staan voor als het mis zou gaan hij gelijk kon helpen - 150kg was erg gewaagd namenlijk, ben nog niet zwaarder geweest als 130kg vandaar.Nice pr man, ging nog vrij snel. Wel jammer van de hoek van de camera, zo kan je je form en diepte niet echt zien.
Thx tymen, haha ja mirin my glutes brah?netjes man!
die squatreet en dikke quads beginnen al goed door te zetten![]()

hehe zou kunnen, ja zei ik ook al bij het 1ste filmpje hoe die begon was perfect imo.gast er zit echt veeeel meer in de tank bij jou - push it hard(er) bro! camera werk is ook niet om over naar huis te schrijvenwel tof dat je een filmpje post!

u mad?
idd als ik het zo terug zie - maar nu even paar weken niet maxen volgende keer dan de 150kg nemen.
dankje Daan - ja weet ik maar op dat moment kon ik even niemand vragen, maar goed volgende keer van de andere hoek (stand van begin 1e filmpje) filmen en als ik fail valt die op de safety bars, even kijken dan.nice die filmpjes keun!!!
als je nog wat zwaarder wil gaan, gewoon vragen of iemand met je mee buigt...dus vlak achter je staat, en desnoods met zijn handen op jou heup of in je zij.
Ben overigens van plan om mijn nieuwe televisie weer terug te brengen, gezien ik meestal doe gamen en de reactie snelheid niet naar mijn wensen is op de tv.
Volgens mij is er wel ergens een optie dat ik het scherm op GAME\Spel kan zetten waardoor hij sneller reageert. Dus ik ga dat eens navragen morgen vroeg, tenzij iemand hier weet waar ik dat zou kunnen vinden.
Ik game meer dan ik tv kijk, dus het zou zonden zijn als ik hem hou terwijl ik hem(amper) niet gebruik, heb nu namenlijk mijn oude kast weer aangesloten.
150 zit er iig wel in gezien de snelheid van deze.