XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.884
haha en dat terwijl ik me niet eens goed voelde:p

was eigenlijk van plan te gaan squatten etc. maar ik voel me niet zo energiek om te trainen, misschien dat ik even hier ga trainen straks.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

bodyweight was vanmorgen 78,5kg, het daalt gelukkig niet ondanks dat ik minder eet.

das netjes koen dat zo blijft als je zo slecht eet!straks met de kerst en oud en nieuw wel lekker los?

• #3.886
hehe ja, eet nu al wat losser. Ik ga morgen vroeg of in de avond gwn squatten. Gaat al wat beter met me amandelen.

nice goed om te horen!

• #3.888
Wheels

Squat
15xbb (20kg)
12x50KG
10x90KG
8x120KG kreeg ineens een steek in me enkel/voet, niet hoger gegaan.
ook zaten mijn quads al hellemaal vol, ze verzuurde gewoon, dan maar wat meer reps.
4x10x90KG

Walking DB-lunges (20 a 30m p.keer)
x14KG
x14KG
x12KG

Sitting Calve-raises (dit maal stricter uitgevoerd waardoor ik minder zwaar ging)
a 20+ reps x4x30KG

DB SLDL (voeten naar elkaar wijzend/uit elkaar)
20x14KG -- 20x14KG
15x15KG -- 15x14KG
15x12KG -- 15x12KG
12x8KG -- 12x8KG

Opmerkingen;
Vaak als ik een pre/w booster neem, heb ik last van veel lucht in me maag, zo lijkt het dan - voortdurend boeren laten en ook afentoe last van de darmen.
Wat vandaag storend was dat ik het gevoel had dat me eten omhoog kwam.

En ik had voortdurend een droge keel, waardoor ik weer last van me amandelen kreeg:o

Training ging wel oké, volgende been training word wat meer isolatie oefeningen (lees machines)

Laatst bewerkt:
zo lekker hoor die weels! je bent sterk man!! respect!!!

Toch lekkere training hoor Koen!

Dat met die Pwo's komt me deels bekend voor! Als ik die bende of een blikje redbull neem is het instant kakken na 15 minuten:eek:

• #3.891
zo lekker hoor die weels! je bent sterk man!! respect!!!
thx hendrie, was eigenlijk van plan vandaag om minimaal 3 reps te nemen op de 140kg, maar ja.
Toch lekkere training hoor Koen!

Dat met die Pwo's komt me deels bekend voor! Als ik die bende of een blikje redbull neem is het instant kakken na 15 minuten:eek:
En ik zat dan ook nog eens +-45min in de bus:roflol:
Maar ja, beter dan vorige week donderdag, toen ging ik gelijk van school naar die gym en had me de no-xplode al gevult en in de tas gestopt.
Toen ik het wou drinken heletas onder - alsnog no-xplode gedronken toen.
Kwam er achter dat er heel wat smaken zijn van no-xplode had toen orange!:rolleyes:

he jij ook goeie feestdagen alvast he!

Toch nog lekker, denk dat af en toe geen squat, dus misschien maar 1x in de 2 weken wel goed is voor het herstel, deed het zelf zo een poosje en vond dit wel prettig.

• #3.894
he jij ook goeie feestdagen alvast he!
dankjewel, ben nog niet echt in de kerstsfeer maar goed ik zie het wel:D
misschien dat ik nog ga trainen, die ene gym is namenlijk gewoon open tot 3uur.
enigste dag dat ze gesloten zijn is altijd op 1jan.
Toch nog lekker, denk dat af en toe geen squat, dus misschien maar 1x in de 2 weken wel goed is voor het herstel, deed het zelf zo een poosje en vond dit wel prettig.
Ja zo doe ik het normaal ook, maar ik squat liever dan dat ik leg-presses doe.
Vind het zowiezo heerlijk om te squatten als ik geen pijntjes heb tijdens.

dankjewel, ben nog niet echt in de kerstsfeer maar goed ik zie het wel:D
misschien dat ik nog ga trainen, die ene gym is namenlijk gewoon open tot 3uur.
enigste dag dat ze gesloten zijn is altijd op 1jan.

das echt beter man! had ik dat maar! kan je meteen al dat gevreet eraf trainen:D:D

Ja zo doe ik het normaal ook, maar ik squat liever dan dat ik leg-presses doe.
Vind het zowiezo heerlijk om te squatten als ik geen pijntjes heb tijdens.

Damn wat verlang ik toch ook terug naar hc squatten als we het er zo over hebben :( (tja de knie..)

• Like
Waarderingen: KEUN
Lang niet wezen kijken hier maar ik zie nog steeds goede trainingen. BW gaat ook al richting de 80. Belooft wat voor 2011. Vorm van je squats in die filmpies zie er trouwens goed uit man. ;)

• #3.898
Lang niet wezen kijken hier maar ik zie nog steeds goede trainingen. BW gaat ook al richting de 80. Belooft wat voor 2011. Vorm van je squats in die filmpies zie er trouwens goed uit man. ;)
Was een week terug steady op 80kg, maar ben een beetje ziekjes geworden en vakantie (uitslapen) waardoor m'n meals wat minder zijn.
Nu is mijn ochtend gewicht 78 a 79kg.

Dankjewel, ben blij dat me form al keurig was anders moest ik daar ook nog aan gaan werken, scheelt weer.

netjes keun ondanks je darmflora:rolleyes:
lijkt me lastig met benen trainen
lunges ooit met bb geprobeerd?

• #3.900
netjes keun ondanks je darmflora:rolleyes:
lijkt me lastig met benen trainen
lunges ooit met bb geprobeerd?
Thx Ove, ja ik heb ze een keer geprobeerd maar als ik niet kan lopen vind ik het niet fijn tbh.
Was ook erg onstabiel bb-lunges op de plaats - als ik nu ergens buiten kon lopen, oké!

Terug
Naar boven