- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
en dan wel laf mijn vraag ontwijken... tegenvaller
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om antwoord te geven: ik ben een keukenprinses, ben gék op schoudertrainingen (egotrainingen
), en blink uit in het spelen van suffe computerspelletjes. 
Goddammit inderdaad! Denk dat ik toch mijn ballen moet gaan zoeken..want dit kan niet Koen! Ik moet en zal ook 3x8x90kg benchen!

thx hendrie, was eigenlijk van plan vandaag om minimaal 3 reps te nemen op de 140kg, maar ja.zo lekker hoor die weels! je bent sterk man!! respect!!!
En ik zat dan ook nog eens +-45min in de busToch lekkere training hoor Koen!
Dat met die Pwo's komt me deels bekend voor! Als ik die bende of een blikje redbull neem is het instant kakken na 15 minuten![]()

dankjewel, ben nog niet echt in de kerstsfeer maar goed ik zie het wel

Ja zo doe ik het normaal ook, maar ik squat liever dan dat ik leg-presses doe.Toch nog lekker, denk dat af en toe geen squat, dus misschien maar 1x in de 2 weken wel goed is voor het herstel, deed het zelf zo een poosje en vond dit wel prettig.
dankjewel, ben nog niet echt in de kerstsfeer maar goed ik zie het wel
misschien dat ik nog ga trainen, die ene gym is namenlijk gewoon open tot 3uur.
enigste dag dat ze gesloten zijn is altijd op 1jan.
das echt beter man! had ik dat maar! kan je meteen al dat gevreet eraf trainen![]()
Ja zo doe ik het normaal ook, maar ik squat liever dan dat ik leg-presses doe.
Vind het zowiezo heerlijk om te squatten als ik geen pijntjes heb tijdens.
(tja de knie..)Was een week terug steady op 80kg, maar ben een beetje ziekjes geworden en vakantie (uitslapen) waardoor m'n meals wat minder zijn.Lang niet wezen kijken hier maar ik zie nog steeds goede trainingen. BW gaat ook al richting de 80. Belooft wat voor 2011. Vorm van je squats in die filmpies zie er trouwens goed uit man.![]()
Thx Ove, ja ik heb ze een keer geprobeerd maar als ik niet kan lopen vind ik het niet fijn tbh.netjes keun ondanks je darmflora
lijkt me lastig met benen trainen
lunges ooit met bb geprobeerd?