Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje DW, wat is mijn drang om te trainen nu groot!!
Verveel me echt

Was eigenlijk van plan morgen te gaan trainen, maar de bussen rijden ''hellaas'' niet met dit weer.
Ik wil iedereen even fijne feestdagen wensen ipv. iedere volger persoonlijk te mailen.
Veel eten, niet inhouden, I won't!
Haha, dat van die broeken heb ik ook... heb nu zo'n 5 broeken hangen die me al niet meer passen, enkel nog maar 1 broek en die zit ook al te strak...Iedereen bedankt voor jullie reacties!!
Was voor het eerst sinds lange tijd dat ik nog eens been foto's had gemaakt en ik zie zelf ook de progressie overduidelijk, zijn nu tenminste geen satéprikkers meer en dat zie je ook in de kleding kast, heb nog maar 2 broeken die me passen..
Was eigenlijk van plan morgen te gaan trainen, maar de bussen rijden ''hellaas'' niet met dit weer.
Ik wil iedereen even fijne feestdagen wensen ipv. iedere volger persoonlijk te mailen.
Veel eten, niet inhouden, I won't!

had Ace ook een xmas outfit gehaald:$?Je had mee moeten gaan met Ace en mij gisteren
...had je ook mee moeten gaan shoppen omdat ik nog geen kerstoutfit had, en waarschijnlijk was ik jou ook spontaan om je nek gevlogen omdat ik weer in de maat spijkerbroeken pas die ik in de brugklas had...
Dankje Kwark, heb me broer ook fijne dagen van je gewenstFijne kerst Koen en je broer Bram niet te vergeten!

Dankjewel
Nee, Ace moest toekijken hoe ik me in een jurkje wurmde... (en dat paste!)
ook nog kijken, weet vriendlief datNee, Ace moest toekijken hoe ik me in een jurkje wurmde... (en dat paste!)

Thx Hannes.