XXL Nutrition

Log KEUN

Idd. dikke arm op die ene foto en ook al serieuze massa op de legs. Nog goed droog ook! :)

mirin

Bruute foto's keun! Weer flink vooruit gegaan!

Damn! Je gewicht is bijna gelijk aan de mijne...echter is jou bf way lower! Je blijft goed gaan!:D:D

Abbo op dit topic. Blijf doorknallen Koen!

shiiit man... super die foto's!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.926
Iedereen bedankt voor jullie reacties!!
Was voor het eerst sinds lange tijd dat ik nog eens been foto's had gemaakt en ik zie zelf ook de progressie overduidelijk, zijn nu tenminste geen satéprikkers meer en dat zie je ook in de kleding kast, heb nog maar 2 broeken die me passen..

Was eigenlijk van plan morgen te gaan trainen, maar de bussen rijden ''hellaas'' niet met dit weer.
Ik wil iedereen even fijne feestdagen wensen ipv. iedere volger persoonlijk te mailen.
Veel eten, niet inhouden, I won't!

fijne kerstdagen :)

• Like
Waarderingen: KEUN
Ziet er inderdaad goed uit: laatste foto duidelijk aders op die onderarmen...
Prettige kerst!

• #3.929
Dankje DW, wat is mijn drang om te trainen nu groot!!
Verveel me echt

Dankje DW, wat is mijn drang om te trainen nu groot!!
Verveel me echt

Je had mee moeten gaan met Ace en mij gisteren ;)
...had je ook mee moeten gaan shoppen omdat ik nog geen kerstoutfit had, en waarschijnlijk was ik jou ook spontaan om je nek gevlogen omdat ik weer in de maat spijkerbroeken pas die ik in de brugklas had...

Was eigenlijk van plan morgen te gaan trainen, maar de bussen rijden ''hellaas'' niet met dit weer.
Ik wil iedereen even fijne feestdagen wensen ipv. iedere volger persoonlijk te mailen.

Zelfde probleem had ik dus ook, is ook levensgevaarlijk met dit weer om de weg op te gaan.

Fiijne feestdagen bro, en vreet je maar helemaal vol!

Iedereen bedankt voor jullie reacties!!
Was voor het eerst sinds lange tijd dat ik nog eens been foto's had gemaakt en ik zie zelf ook de progressie overduidelijk, zijn nu tenminste geen satéprikkers meer en dat zie je ook in de kleding kast, heb nog maar 2 broeken die me passen..

Haha, dat van die broeken heb ik ook... heb nu zo'n 5 broeken hangen die me al niet meer passen, enkel nog maar 1 broek en die zit ook al te strak... :D

Heb me gisterenavond niet ingehouden met eten, niet echt goede gevolgen! :p

Fijne kerst Koen en je broer Bram niet te vergeten!

• #3.935
Getraint op 1 meal (brinta/melk)

Borst-Biceps

Incline-BP
15x40KG
12x60KG
10x80KG
6-8x90kg wel spotted
10-12x75KG
12+ x50KG super strict/slow uitgevoerd

Decline BP (machine)
15x60KG
15x80KG
12-15x100KG
8-10x140KG
12x100KG

Nog een machine voor chest, zittend (roelly doet hem ook regelmatig in z'n vid's)
naar een half jaar is deze oefening eindelijk weer gemaakt
15x50KG
15x70KG
15x80 of 90KG

Flat Flyes
12x18KG
10x22KG
6-8x26KG
4-6x26KG weak
12x16KG

EZ-bar curl (close-grip)
15x10KG
12x20KG
12x30KG
10x40KG VPR met deze grip
6-8x40KG

Hammer-curl
10x18KG
10x22KG
8-9x26KG

DB-curl (zittend)
1x10x16KG

Opmerkingen;
Vandaag nog eens wat machine werk ertussen gedaan, wel leuk voor de afwisseling.

Je had mee moeten gaan met Ace en mij gisteren ;)
...had je ook mee moeten gaan shoppen omdat ik nog geen kerstoutfit had, en waarschijnlijk was ik jou ook spontaan om je nek gevlogen omdat ik weer in de maat spijkerbroeken pas die ik in de brugklas had...
had Ace ook een xmas outfit gehaald:$?
Fijne kerst Koen en je broer Bram niet te vergeten!
Dankje Kwark, heb me broer ook fijne dagen van je gewenst;)
Dankjewel

lekker getraint hoor koen goeie gewichten!! en lekker volume wil ik ook straks is proberen iets meer herhallingen goeie kerstdagen gehad?

Nette gewichten neergezet, nice!

• #3.939
Nee, Ace moest toekijken hoe ik me in een jurkje wurmde... (en dat paste!)
ook nog kijken, weet vriendlief dat:p
Nette gewichten neergezet, nice!
Thx Hannes.

Heb trouwens nieuwe plannen wat trainen betreft..
Ik wil een tijdje 10 a 15 reps aanhouden op vrijwel alle oefeningen, wil wat meer op kwaliteit gaan trainen en vervolgens 6-10 reps nemen.

Wanneer ik hier van start mee ga weet kan ik nog niet zeggen..
Maar ik hou het in me achterhoofd.

go fot it boy!

Terug
Naar boven