XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.961
goede jaarwisseling keun!!!

• #3.963
Dankjewel Daan

Rug-Delts
niet alles is noemswaardig

Front pull-down
15x40KG
15x50KG
15x60KG
15x75KG
8x90KG +2 gripfail
12x80KG
10x80KG
12x70KG
hehe

Close-grip cable-row
15x45KG
15x55KG
12x65KG
12x75KG nice

Straight-arm lat pull-down
15x20KG
15x25KG
8-10x30KG pff dropset 5x25KG -- 5x20KG

MP
15xbb
12x30KG
10x50KG
10x60KG
10x60KG
10x50KG burnn

Front-raises
2x10x14KG
10x12KG

Side-raises
2x12+ x12KG

extra
Shoulder-bomb/Rear Delt

Insane pomp in me delts

Mooie training om het jaar mee af te sluiten.

goeie laaste workout dit jaar koen heel goed man!! en een hele goeie jaarswisseling vanavond veel plezier en een goed 2011

he koen. zorg dat je alle vingers heel houd, anders word het liften niks ;)

• #3.966
Dankjewel - ik doe niet aan vuurwerk (meer), die tijd heb ik gehad.
Ik ga nu gourmette bij het vrouwtje, daarna zal ik thuis oud/nieuw vieren, ajuu

de beste gains voor 2011 buffel!!!

• #3.969
onder de plak?

:jk:

hopen dat je er jaar 10 kilo wint koen!
:roflol:
Zou mooi zijn, wil nu zodra school weer begint me voeding weer oppakken en afentoe minder clean eten.
Zo heb ik vandaag zo'n 110gr havermout met chocopasta gegeten, was overigens 150gr havermout maar die chocopasta was zo machtig dat ik het niet weg kreeg.
(enigste meal tot nu toe, was half 7 gaan slapen en half 4 uit bed, u mad?)

Thx Sjaak! Jou ook vele gains toegewenst

Maaaar...vandaag pak je alles weerop toch!?:D

:roflol:
Zou mooi zijn, wil nu zodra school weer begint me voeding weer oppakken en afentoe minder clean eten.
Zo heb ik vandaag zo'n 110gr havermout met chocopasta gegeten, was overigens 150gr havermout maar die chocopasta was zo machtig dat ik het niet weg kreeg.
(enigste meal tot nu toe, was half 7 gaan slapen en half 4 uit bed, u mad?)

Thx Sjaak! Jou ook vele gains toegewenst
hahah tnx man

maar het was oud en nieuw...who gives a shit wat je dan eet? :p ik heb ook alleen maar crap gegeten op nieuwjaarsdag en nu is het gewoon weer back to basics en keihard knallen. betere voeding, minder drinken en laat die gains maar komen!

• #3.972
Maaaar...vandaag pak je alles weerop toch!?:D
kind off, gaat lekker tot nu toe.

2 meals so far en zometeen trainen.

200ml melk, 50 a 70gr brinta (lepeltje suiker/srs) + 300ml melk 3 scoops CCG
100gr rijst, 150gr tonijn, 2 eieren met wat sauce.
hahah tnx man

maar het was oud en nieuw...who gives a shit wat je dan eet? :p ik heb ook alleen maar crap gegeten op nieuwjaarsdag en nu is het gewoon weer back to basics en keihard knallen. betere voeding, minder drinken en laat die gains maar komen!
heb nu gelijk op de 1ste korte schooldag gelijk meer lust in eten etc.
door een of andere reden kan ik me niet aan me voeding houden in deze vakantie en zodra school begint ben ik terug in me roots zeg maar.
vroeg me gister ook voor het eerst af waarom ik het allemaal doe etc. wazige shit, maar vandaag is het gewoon weer allemaal basic als voorheen.
(drinken doe ik zowiezo niet vaak, een x in de zoveel maanden, laatste keer was alweer in oktober.)

Laatst bewerkt:
goed bezig koen weer knalluh! en succes dit schooljaar

• #3.974
Borst-Triceps

BP
12x50KG
12x60KG
12x80KG
12x70KG
12x60KG

Incline Cable-flyes
12x7,5KG (p.kant)
12x10KG
12x15KG
12x12,5KG
16x7,5KG

DB-Press
12x22KG
9x26KG +3
12x22KG
12x22KG

Skull-crushers
15x10KG
12x20KG
12x30KG pff
12x20KG
12x20KG

Dips
4x15xbw

1 arm Rope push-down
12x10KG
12x12,5KG
12x10KG

Reverse grip Push-down
3x15x20KG

extra;
2 sets decline side-crunches

vandaag eens gekeken hoe 12-15 reps aanvoelt, denk ik hou dit even een tijdje aan.
alleen de gewichten moet ik nog even aanvoelen.

Laatst bewerkt:
Hoog volume! Waarom ga je eigenlijk minder clean eten, voor evt. gains of voor het gemak?

Lange tijd geleden dat ik hier geweest ben, je gaat lekker zo te zien. Foto's zien er goed uit en trainingen ook. Keep up the good work!

• #3.977
Hoog volume! Waarom ga je eigenlijk minder clean eten, voor evt. gains of voor het gemak?
Voor het gemak, maar ook voor gains als me bf te hoog zou oplopen gooi ik er wat cardio bij.
Maar ik zie wel hoe het loopt met het eten, probeer toch zo clean mogelijk ofc.
Lange tijd geleden dat ik hier geweest ben, je gaat lekker zo te zien. Foto's zien er goed uit en trainingen ook. Keep up the good work!
Hey Jeffa, gaat wel lekker ja, tof dat je nog eens langskomt - hoe gaat het met jou nu?
Ik weet nog toen ik niet eens lid op DBB was ik foto's van jou zag wat een van de redenen was dat ik me ook aanmeldde gezien jij ook een tiener bent.

Nog van plan om te loggen in de toekomst, of te druk etc.?

lekker training koen lekker hoog volume het bevalt mij wel goed alleen moet stapje terug met de gewichten ma boeie!

• #3.979
lekker training koen lekker hoog volume het bevalt mij wel goed alleen moet stapje terug met de gewichten ma boeie!
ik wil dit voor een weekje of 4 volhouden en zo hoog mogelijk proberen te gaan nog in gewicht, zolang ik 10 a 12 reps haal of meer.
met die 80kg bp had ik wel moeite mee, daarbij moet dan wel altijd een spotter erachter staan voor de zekerheid.
daarna hoop ik hierdoor ook voorruit zijn gegaan qua bw/kracht en neem ik 6 tot 10 reps moet ik nog even aanzien.

goeie keuze man! hoop dat het gaat werken!

Terug
Naar boven