- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Jeffa, gaat wel lekker ja, tof dat je nog eens langskomt - hoe gaat het met jou nu?
Ik weet nog toen ik niet eens lid op DBB was ik foto's van jou zag wat een van de redenen was dat ik me ook aanmeldde gezien jij ook een tiener bent.
Nog van plan om te loggen in de toekomst, of te druk etc.?
Eh man jij ook nog hier! Heb ik je nog op psn? Anders zo dit weekend eens bijpraten of zoYo Keun!
tijd niet gesproken pik!
ziet er allemaal nog goed uit!

Dat lijkt me wel wat hoog gegrepen, of ik er voor wil gaan, JA!

Met jou instelling moet dat zeker goed komen, ik weet nog dat je voorheen ook in no time weet ik hoeveel was aangekomen.Ja gelukkig wat rustiger nu, ik ben 5 december geslaagd voor mijn 1e dan Jiu Jitsu. Ik heb de laatste 6-8 weken voor mijn examen 12-14 uur in de week Jiu Jitsu getraind. Krachttraining ging voor geen meter, ik ben dus ook 6 kg afgevallen. Nu ben ik weer volle bak aan het eten en trainen. Ik bulk nu op 4500 kcal en m'n trainingen gaan steeds beter. De komende maanden heb ik maar 1 doel voor ogen en dat is groeien!
Met jou instelling moet dat zeker goed komen, ik weet nog dat je voorheen ook in no time weet ik hoeveel was aangekomen.
Verdere plannen met Jiu Jitsu?
Eh man jij ook nog hier! Heb ik je nog op psn? Anders zo dit weekend eens bijpraten of zo
thx man
ik zal eens checkenpapa_jonko of papajonko! een van de twee, van het weekend ben ik thuis en zal ik wel weer is online zijn, heb echt een tijd niet gespeeld haha!

hehe ik ben er pas mee begonnen dus..damn veel reps ... ik raak telken verveeld als ik zoveel moet reppen![]()
) is het nog verergerd.