AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.021
Voelde ook erg goed aan die plate loaded press, merk idd dat me schouders voornamenlijk rear verzuurt als ik borst doe.
Wat een beetje een stekerig gevoelt geeft dan.

Ook vind ik het vrij storend dat ik wat last van me gewrichten heb laatste tijd, knakte gewrichten voornamenlijk.
Thx voor de reacties.

lol@tymen verb:p

Pff wat een volume! Bizarre pomp zeker?

• #4.023
Voelde erg goed aan iig, borst zat goed vol.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Had zojuist een hele update getypt, die niet door is gekomen???
2e poging dan maar..

Voelde erg goed aan iig, borst zat goed vol.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Had zojuist een hele update getypt, die niet door is gekomen???
2e poging dan maar..
had precies hetzelfde net met me trainingspost!

• #4.025
Vandaag sprak ik klasgenoot me aan, hij had gister met een (of meerdere) vriend(en) gesproken over mij. Die ene vriend van hem traint ook schijnbaar bij mij in de sportschool en ik denk ik weet ook wie.
Maar wat die klasgenoot dus vroeg: of ik al een iets van anabolen had genomen want dat veronderstelde die vriend van hem dus.
Die klasgenoot kan ik nu al zo'n 3-4 jaar dus hij heeft mijn gehele progressie min of meer ook gezien zeg maar door de jaren heen, zie hem elke dag dus.
Waarop ik dus antwoorden, mensen weten niks..

Maar die vriend van hem was er dus van overtuigd dat ik aan de AAS zou zitten, dat ik ''zulke armen/borst'' niet van nature kan hebben (mirin) dat waren zijn woorden dan min of meer.

Ik veronderstel dus dat ik goed bezig ben gezien ik allang niet meer ben beschuldigd van AAS gebruik nu ik minder droog/vasculair ben.

Haters gonna hate

Lekker compliment! :thumbs:

Haters gonna hate.. niet teveel van aantrekken dus.

Haha, vet compliment!
Hoe zit het met een eventuele deload in je afgelopen schema's.. Aangezien je zegt last te hebben van je gewrichten..

Vandaag sprak ik klasgenoot me aan, hij had gister met een (of meerdere) vriend(en) gesproken over mij. Die ene vriend van hem traint ook schijnbaar bij mij in de sportschool en ik denk ik weet ook wie.
Maar wat die klasgenoot dus vroeg: of ik al een iets van anabolen had genomen want dat veronderstelde die vriend van hem dus.
Die klasgenoot kan ik nu al zo'n 3-4 jaar dus hij heeft mijn gehele progressie min of meer ook gezien zeg maar door de jaren heen, zie hem elke dag dus.

Maar die vriend van hem was er dus van overtuigd dat ik aan de AAS zou zitten, dat ik ''zulke armen/borst'' niet van nature kan hebben (mirin) dat waren zijn woorden dan min of meer.

Ik veronderstel dus dat ik goed bezig ben gezien ik allang niet meer ben beschuldigd van AAS gebruik nu ik minder droog/vasculair ben.

Haters gonna hate

dit zijn vaak stupid people
gewoon lekker doorgaan keun :)

goeie complimente toch koen nice!!!

motivation booster. hou de eer aan je zelf :thumbsup:

Haters gonna hate

Hehe herkenbaar, toen ik in mijn eerste traininsjaar van 55 naar 80 kg ging werd ik ook meerdere malen beschuldigd van AAS. Gewoon zien als een compliment inderdaad.

• #4.032
Hehe herkenbaar, toen ik in mijn eerste traininsjaar van 55 naar 80 kg ging werd ik ook meerdere malen beschuldigd van AAS. Gewoon zien als een compliment inderdaad.
is toch ook zo
:trollface:
hehe nee, het is wel leuk als motivatie, maar minder als mensen het in je omgeving gaan denken, maar goed /care.
kreeg het ook zo nu en dan te horen toen ik nog 70kg woog, echt zo van, wtf is mis met mensen - nu hoor ik het voor het eerst weer, kreeg zelfs te horen via via dat ik schijnbaar achterruit was gegaan terwijl ik juist omhoog ging in kg's.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

wat deload betreft, ik hoop dat deze manier van trainen nu me gewrichten spaart..
anders zal ik toch een deload moeten overwegen.

• #4.033
Rug-Triceps

Front Pull-down (plate loaded) lange tijd niet gedaan
15x40KG
15x60KG
15x80KG
15x100KG
15x120KG
10-12x140KG nice
12x100KG

Chin-ups wide-grip (aan smith stang, klote stang in de ''main gym'' zal ik het maar noemen)
scheurde erg aan me handpalmen die ook brandend aanvoelde
2x12xbw
12xbw+10KG
12xbw+10KG
12xbw+10KG laatste paar reps niet full ROM
10xbw+10KG
12xbw

BB-Row
12x50KG
12x70KG
10x90KG niet zo gladjes
2x12x90KG nice
in ss 12x70KG

Straight-arm lat pull-down ss Rope Push-down
15x20KG -- 15x20KG
15x25KG -- 12x25KG
12x30KG -- 12x30KG
12x30KG -- 12x30KG
12x30KG -- 12x25KG

Seated skull-crushers (noem ze vanaf nu gewoon zo)
15x15KG
10-12x30KG
10-12x30KG
10x40KG
10-12x35KG

Dips
2x15xbw
5x12xbw+20KG easy (2 sets 16 reps)

Reverse-grip push-down
15x25KG
12x30KG
12x30KG
12x25KG

extra;
Abs

Laatst bewerkt:
erg sterk ben je koen!!puffff hardcore jonge!!! je gaat goed!!!

Vind het jammer dat je "echt" "als een BB'er" bent gaan trainen man. Nevertheless erg sterk en je doelen zijn per slot van rekening ook BB gerelateerd natuurlijk. Hoe is het met de 80 kg? Die mag nu wel in zicht komen;)

• #4.036
Vind het jammer dat je "echt" "als een BB'er" bent gaan trainen man. Nevertheless erg sterk en je doelen zijn per slot van rekening ook BB gerelateerd natuurlijk. Hoe is het met de 80 kg? Die mag nu wel in zicht komen;)
Hehe, je geeft gelijk de reden aan waarom ik nu zo train.
Maar ik wil deze manier van trainen even een periode aanhouden (6-10 weken) het bevalt me goed en door een of andere reden heb ik minder rust tussen de sets nodig, vandaag iig.
Me ochtend gewicht (waar ik me liever niet op basseer) schommelt nog tussen de 78,5 en 79,?kg (iets erover) gedurende de dag varieert het rond 79kg en 80kg.
Maar wat ik zo de laatste tijd hoor ga ik goed voorruit.

-AAS beschuldiging
-vandaag nog complimenten van een redelijk goeie trainingsmaat, die nu in een andere gym traint
-me vriendin zegt dat me benen nu te dik beginnen te worden
-me kleding zit vrij strak (broeken/shirts zelfs me boxers)

+ ik ben volgens mij ook weer iets droger geworden ten opzichte van nov/dec 2010.

Na die 6-10 weken wil ik een tijdje op 6-8 reps gaan zitten wat de grote 3 betreft, kan het beter de grote 2 noemen gezien ik DL'en relatief weinig doe, doe liever rackpulls.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

ben overigens sinds afgelopen weekend met de Creatine Monohydraat gestopt, effect???
Heb nog 1/3 van de pot halverwege februari volgt de rest.

Hoezo train je nu meer bb gericht koen?? Snap dat niet zo??

Sterke training, vooral je BOR en pull-ups.

*Jaloers op je pull-ups*

Is die overbrenging op je lat station 1 op 1? Want dan is dat wel hondsbrutaal kerel !

Terug
Naar boven