Vind het jammer dat je "echt" "als een BB'er" bent gaan trainen man. Nevertheless erg sterk en je doelen zijn per slot van rekening ook BB gerelateerd natuurlijk. Hoe is het met de 80 kg? Die mag nu wel in zicht komen
Hehe, je geeft gelijk de reden aan waarom ik nu zo train.
Maar ik wil deze manier van trainen even een periode aanhouden (6-10 weken) het bevalt me goed en door een of andere reden heb ik minder rust tussen de sets nodig, vandaag iig.
Me ochtend gewicht (waar ik me liever niet op basseer) schommelt nog tussen de 78,5 en 79,?kg (iets erover) gedurende de dag varieert het rond 79kg en 80kg.
Maar wat ik zo de laatste tijd hoor ga ik goed voorruit.
-AAS beschuldiging
-vandaag nog complimenten van een redelijk goeie trainingsmaat, die nu in een andere gym traint
-me vriendin zegt dat me benen nu te dik beginnen te worden
-me kleding zit vrij strak (broeken/shirts zelfs me boxers)
+ ik ben volgens mij ook weer iets droger geworden ten opzichte van nov/dec 2010.
Na die 6-10 weken wil ik een tijdje op 6-8 reps gaan zitten wat de grote 3 betreft, kan het beter de grote 2 noemen gezien ik DL'en relatief weinig doe, doe liever rackpulls.
---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------
ben overigens sinds afgelopen weekend met de Creatine Monohydraat gestopt, effect

Heb nog 1/3 van de pot halverwege februari volgt de rest.