Deze week word er weinig gepost nog hier, vrijdag zal ik nog eens gaan trainen en zaterdag en/of zondag.
Morgen zit ik vanaf 8:45 tot 16:45 uur op school aan een simulatie (boekhoud)toets te werken, die 75% bepalend is of ik me niveau 3 diploma haal of niet.
Zodra ik thuis ben even een korte pauze en gelijk weer verder met leren voor a.s vrijdag. Waarvan ik een eind toets krijg van 4 hoofdstukken (economie), de theorie is insane veel en dan nog eens de formules beheersen etc.
Ik hoop wel dat die leraar van Economie ons doet matsen, aangezien hij ontslag heeft genomen van z'n functie voor een betere functie (overigens me mentor), hij heeft iig beloofd dat iedereen Economie voldoende zal afsluiten bij hem.
Volgende week of de week daarop moet ik nog een toets inhalen en een mondeling afnemen (sollicitatie). 2e poging voor dat gesprek, de eerste keer was de leraar erachter gekomen dat ik geen eigen brief had gemaakt. Overgenomen van een klasgenoot en weinig tot niks verandert
Vrijdag staan overigens de benen op het programma met nog een grote spiergroep, zal iig alle spiergroepen hebben getraint nog deze week.
A.s. maandag volg ik gewoon me split weer.
Ook zondag en vandaag een junkdag gehad
Grt KEUN/Koen gezien de meeste me echte naam al weten.
Je blijft erg mooi droog koen heel mooie fysiek gast je weet goed waar je mee bezig bent
Thanks hendrie