XXL Nutrition

Log KEUN

Kom maar op met die foto...;) Ga ik er ook eens over nadenken...:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.062
Borst-Biceps

Incline press machine (warm up)
15x40KG
15x80KG

BP
12x60KG
12x70KG
2x10x90KG laatste paar reps licht assisted
10x80KG
10x70KG

Close-grip chest press machine
15x45KG
15x55KG
15x75KG
10x90KG
8x65KG ss 10x45KG

Incline-Fly
12x16KG
12x20KG
9x24KG +3
12x18KG
12x18KG

EZ-bar curl
12x20KG
3x12x30KG

Incline DB-curl
10x12KG
10x14KG
10x14KG

Concentration-curl
10x14KG
12x12KG
12x10KG

Opmerkingen;
Bagger training, had voor de training 2 caffeine caps genomen waarvan het me slecht is geworden.
Duizelig/braak neigingen/moeilijk op adem komen - geen caffeine voor mij meer.

Geen idee waarom ik nu pas je log een keer bekijk maar jezus wat een volumes hanteer jij!
Fysiek ziet er ook top uit, erg droog en hard voor een naturel dus ga zo door :thumb:

• #4.064
Geen idee waarom ik nu pas je log een keer bekijk maar jezus wat een volumes hanteer jij!
Fysiek ziet er ook top uit, erg droog en hard voor een naturel dus ga zo door :thumb:
Dat weet ik ook niet??? - hehe, hou dit volume deze maand nog vol denk ik en dan schakel ik weer over/of halverwege februari.
Kan ook zijn dat ik nu zo denk omdat ik me zo slecht voelde vandaag.

Dankjewel! :D

Omdat ik te lui ben alles in te lezen maar het me wel afvraag:

Hoe gaat het met je progressie in zowel lichaamsgewicht en kracht?

• #4.066
Omdat ik te lui ben alles in te lezen maar het me wel afvraag:

Hoe gaat het met je progressie in zowel lichaamsgewicht en kracht?
Emm, ik doe niet zo vaak maxen maar tot nu toe wat ik heb behaald:
BP 2x110KG ook al eens 3x115KG gedaan maar spotter zat er aan dus tel ik hem niet mee
SQ 1x140KG
DL 1x180KG (ik DL niet vaak)
MP 3-5x75KG als ik het me goed herinner

Qua progressie blijf ik momenteel even steken op 79kg weer - voor de kerstvakantie zat ik steady op 80kg.
Heb vandaag ook maar 1 meal gehad - ziek + door die caffeine caps geen lust, ga nu maar eens eten.

Ik doelde er meer op of je op het moment vooruit gaat maar het zijn wel nette stats, zeker je bench en military press is sterk!
Cleanbulken richting de 85kg de komende tijd?

Potverdorie koen, heb een tijdje geen logjes hier bekeken. waaronder jou log ook niet. Maar aan de laatste trainingen te zien ben je enorm in kracht vooruit gegaan. Indrukwekkende BP + pullups man.

Bravo!

• #4.069
Ik doelde er meer op of je op het moment vooruit gaat maar het zijn wel nette stats, zeker je bench en military press is sterk!
Cleanbulken richting de 85kg de komende tijd?
Ik hanteer laatste tijd meer volume en reps, waardoor ik me niet echt specifiek op gewicht focus. Wil met deze manier van trainen meer op kwaliteit trainen en hoop hiermee ook qua kracht voorruit te gaan.
85kg is idd het doel voor deze periode idd, hoop het voor de zomer hebben behaald maar ik weet van mezelf dat ik een hardgainer ben en dat ik relatief veel moet eten om aan te komen, wat soms moeilijk is.
Laatste weken nogal druk met school bezig, a.s. woensdag heb ik bijv. een toets/simulatie die de heledag duurt, die bepaald of ik me niveau 3 diploma haal of niet naast m'n normale punten.

Maar wat fysiek betreft ga ik goed voorruit weer word er ook wat droger bij wat ik voornamenlijk aan me armen zie, wel wil ik wat meer aandacht aan me schouders geven weer die heb ik laatste 2-3 weekjes een beetje verwaarloosd en bovenkant borst waar ik al aan werk.
Potverdorie koen, heb een tijdje geen logjes hier bekeken. waaronder jou log ook niet. Maar aan de laatste trainingen te zien ben je enorm in kracht vooruit gegaan. Indrukwekkende BP + pullups man.
Thx Koekie vroeg me al af of je nog leefde - fijn dat je nog eens langs komt.
Ook van plan weer om te loggen?
Bravo!
Thx Koekie vroeg me al af of je nog leefde - fijn dat je nog eens langs komt.
Ook van plan weer om te gaan loggen?

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Zal binnekort nog eens wat foto's schieten.

Succes woensdag, ik ben benieuwd hoe je vooruit gaat dus kom hier regelmatig een kijkje nemen :)

• #4.071
Succes woensdag, ik ben benieuwd hoe je vooruit gaat dus kom hier regelmatig een kijkje nemen :)
Donderdag bedoel ik en vrijdag nog een ''eind toets'' - 4 hoofdstukken economie:mad: ik ga maar weer eens beginnen.
Kan overigens niet wachten op m'n volgende stage periode, als ik niveau 3 behaal. 20 weken, dan krijg ik me kcals zowiezo binnen!

Donderdag bedoel ik en vrijdag nog een ''eind toets'' - 4 hoofdstukken economie:mad: ik ga maar weer eens beginnen.
Kan overigens niet wachten op m'n volgende stage periode, als ik niveau 3 behaal. 20 weken, dan krijg ik me kcals zowiezo binnen!
Je loopt stage in een steakhouse? ???

ik kan eigenlijk weinig op of aanmerking... you're doing just fine bro :)

lekker koen! mooie gewichten!

• #4.075
  • #4.076
Even een simpele foto update, zal binnekort betere foto's schieten.
een met zonlicht inval/overbelichting die ik persoonlijk wel oké vond uit zien, hoe me lats uitkomen
91ea95.jpg

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Misschien dat ik evt. pics in de sportschool doe maken..
Nu weer verder gaan met leren.

Laatst bewerkt:
met licht is beter, zie je wat meer definitie :)

:thumbup:

• #4.078
Je blijft erg mooi droog koen heel mooie fysiek gast je weet goed waar je mee bezig bent

• #4.080
Deze week word er weinig gepost nog hier, vrijdag zal ik nog eens gaan trainen en zaterdag en/of zondag.
Morgen zit ik vanaf 8:45 tot 16:45 uur op school aan een simulatie (boekhoud)toets te werken, die 75% bepalend is of ik me niveau 3 diploma haal of niet.
Zodra ik thuis ben even een korte pauze en gelijk weer verder met leren voor a.s vrijdag. Waarvan ik een eind toets krijg van 4 hoofdstukken (economie), de theorie is insane veel en dan nog eens de formules beheersen etc.
Ik hoop wel dat die leraar van Economie ons doet matsen, aangezien hij ontslag heeft genomen van z'n functie voor een betere functie (overigens me mentor), hij heeft iig beloofd dat iedereen Economie voldoende zal afsluiten bij hem.

Volgende week of de week daarop moet ik nog een toets inhalen en een mondeling afnemen (sollicitatie). 2e poging voor dat gesprek, de eerste keer was de leraar erachter gekomen dat ik geen eigen brief had gemaakt. Overgenomen van een klasgenoot en weinig tot niks verandert:roflol:

Vrijdag staan overigens de benen op het programma met nog een grote spiergroep, zal iig alle spiergroepen hebben getraint nog deze week.
A.s. maandag volg ik gewoon me split weer.
Ook zondag en vandaag een junkdag gehad:rolleyes:

Grt KEUN/Koen gezien de meeste me echte naam al weten.

Je blijft erg mooi droog koen heel mooie fysiek gast je weet goed waar je mee bezig bent
Thanks hendrie:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven