MuscleMeat

Log KEUN

Wat betreft squats zijn fullsquats imo het minst belastend voor je knieen en de prikkel het grootst.
Ik denk alleen dat je stance wat te smal is of dat je je voeten wat meer in een V kan zetten om een betere diepte te halen zonder tailwhip.

Verder weer erg mooie trainingen met goede gewichten :)

Wat betreft squats zijn fullsquats imo het minst belastend voor je knieen en de prikkel het grootst.
Ik denk alleen dat je stance wat te smal is of dat je je voeten wat meer in een V kan zetten om een betere diepte te halen zonder tailwhip.

Ik bevestig dit ook.

Verder heb je momenteel een voorbeeldfysiek en mentaliteit voor my keun.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.103
best netjes dat je na 4 schouderoefeningen nog 26s gaat zitten pressen koen
Thanks sjaak, ging nog vrij makkelijk - wil nu iets meer aandacht aan me front-delts geven, door een of andere reden ben ik zo nu en dan zwaar ontevreden daarover zelfde met me borst maar ik denk dat het meer een mind thing is.

Ja dat had ik al begrepen van Eddine, ik zal proberen mijn flexibiliteit proberen te verbeteren in me heupen/hams - zal dan regelmatig nog een squat video posten (gewicht doet er dan niet toe op de video zelf) wil zorgen dat mijn form beter word, vooral omdat ik vaak pijntjes in m'n knie heb naast trainingen.
Ik bevestig dit ook.

Verder heb je momenteel een voorbeeldfysiek en mentaliteit voor my keun.
Dankje Vihae, tof om te horen! En welkom.

hoe gingen je oaks vandaag?

• #4.105
Update: Me BW begin weer wat te stijgen, gelukkig, verder schommelt het wel nog tussen 78,5 en 80KG

Ben van plan om binnekort nog eens wat gym pics. te maken maar dan moet me broer wel mee gaan.
Update pic.
6ymv80.jpg

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Hou op man, ik zit er nu nog aan, moet wel zeggen dat het tot nu toe wel soepeltjes gaat is me 2e meal pas van vandaag =/ Vandaar dat ik 160gr havermout heb (+150ml melk, 2 eieren, 1 banaan)

Ziet er netjes uit man!
Slanke taille icm droog is altijd een goede combi. Wel wat last van puisten zo te zien of ben je tevaak van de glijbaan in het zwembad gegaan? :D

Goeie rug koen heel goed

Update: Me BW begin weer wat te stijgen, gelukkig, verder schommelt het wel nog tussen 78,5 en 80KG

Ben van plan om binnekort nog eens wat gym pics. te maken maar dan moet me broer wel mee gaan.
Update pic.
6ymv80.jpg

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Hou op man, ik zit er nu nog aan, moet wel zeggen dat het tot nu toe wel soepeltjes gaat is me 2e meal pas van vandaag =/ Vandaar dat ik 160gr havermout heb (+150ml melk, 2 eieren, 1 banaan)

hahaha :) rug ziet er prima uit :D

• #4.109
Ziet er netjes uit man!
Slanke taille icm droog is altijd een goede combi. Wel wat last van puisten zo te zien of ben je tevaak van de glijbaan in het zwembad gegaan? :D

hahaha :) rug ziet er prima uit :D
Thanks all, vind me zelf momenteel niet meer zo droog, tenminste niet zo als voorheen - waardoor ik me soms kleiner voel dan ik ben, terwijl ik toen ik droger stond dit niet had. Zal ook nog eens wat maten opmeten, ben benieuwd of me bovenarmen al zijn bijgetrokken naar 39-39(links was 38 vandaar) of naar 40-40cm.
Ik ga idd vaak de glijbaan af in het zwembad, nee maar heb laatste maanden daar altijd lichte acné, zolang het zich niet uitbreid no probs, had ook zojuist eraan gekrabt dus:p

Thanks all, vind me zelf momenteel niet meer zo droog, tenminste niet zo als voorheen - waardoor ik me soms kleiner voel dan ik ben, terwijl ik toen ik droger stond dit niet had. Zal ook nog eens wat maten opmeten, ben benieuwd of me bovenarmen al zijn bijgetrokken naar 39-39(links was 38 vandaar) of naar 40-40cm.
Ik ga idd vaak de glijbaan af in het zwembad, nee maar heb laatste maanden daar altijd lichte acné, zolang het zich niet uitbreid no probs, had ook zojuist eraan gekrabt dus:p
Moest meteen hieraan denken :D

http://www.youtube.com/watch?v=F8tue2jRnAM

• #4.111
:roflol:
zometeen borst trainen

goeie rug keun - mooi wijd

goede pic koen, maar je moet nu wel ff definitief die 80 gaan passeren baasje!

• #4.114
Borst-Triceps (een combinatie die ik niet fijn vind)

Flat-BP
15x50KG
12x60KG
12x80KG
10x90KG
12x75KG
12x70KG

Incline-Flyes ( was van incline db-presses te doen maar toen ik de 22ers al vast had dacht ik wtf, light weight)
12x22KG
12x22KG
12x22KG flat
12x22KG flat

Pec-Deck
15x55KG
12x65KG
12x65KG ss 10x55KG ss 12x40KG

Dips
2x15xbw
2x15xbw+10KG
12-15xbw

Seated Skull-crushers
12x20KG
12x30KG
12x30KG
12x20KG

Cable Push-down (close-grip)
15x30KG
15x35KG
12x40KG ss 12x30KG ss 12x20KG

Thx Ove, vind het persoonlijk een van mijn betere latspreads so far.
goede pic koen, maar je moet nu wel ff definitief die 80 gaan passeren baasje!
True, vind het zelf ook wel tijd worden, maar door omstandigheden lukt 't niet.
Eerst kerst vakantie, daarna toets week - ik woog afgelopen donderdag of vrijdag nog 76,5kg ik was echt geshockeerd op dat moment.

niet te houden die gozer :eek: :D

had nog ene gaaf nummertje naar de stuurt op msn ;)

lekker lekker goeie workout!

Je smalle taille maakt je V-shape al behoorlijk booming!:fire:

Ziet er goed uit Koen, mooi wijd!

Sterke 10x90kg man! Nice :D

Impressive bench man!

Wel erg jammer dat je geen zware db's hebt hé!

Terug
Naar boven