Leuk wat voor trucjes sommigen kunnen met poseren. Maar voor de rest vind ik het er echt afschuwelijk uit zien. Bij sommigen zie je nog net niet de spuit in hun kont staan tijdens het trainen..
BLEGH

!
Goed bezig, lekkere training wederom! En melk zal het zeker zijn. Ik ben zelf ontzettend gevoelig voor melk, dus ben me nu aan 't aanwennen om mijn shakes met water te nemen.
Ik vind het zelf ook geen gezicht, maar het motiveert wel, voornamenlijk het liedje uit de clip vind ik nice. Vandaar dat ik hem postte.
Heb dit ook een periode gedaan (cut voornamenlijk) maar nu probeer ik gewoon zoveel mogelijk binnen te krijgen, acné of niet. Neemt alweer wat af.
hoe ziet je training schema er op het moment uit?
je gewicht gaat iig omhoog op naar de 90 kg shredded brah!
Niet echt speciaal om eerlijk te zijn, heb geen schema in excel uitgewerkt of zo, verzin het meestal terplekke.
wel meestal vaste spiergroep indelingen, borst-biceps / rug-triceps / delts-traps en legs.
Wissel weekelijks om wat oefeningen betreft en de volgorde ervan.
En probeer bij vrijwel elke oefening 10 a 15 reps erop te maken, gewicht doet er niet toe, probeer nog zo zwaar mogenlijk te gaan. Maar bij bepaalde oefeningen hou ik me er niet aan, door of verzuring of het is simpelweg te zwaar maar ik wil toch de set doen.
Ook neem ik vaak bepaalde spiergroepen extra, meestal komt dit doordat ik nog spierpijn heb en daardoor de spiergroep verplaats naar een andere spiergroep. Bij benen (als ik doe squatten in die andere gym) doe ik vaak extra spiergroepen erbij, meestal is dat rug - ben van plan nu 2maal borst te.
Vrij basic dus, maar ik vind het fijn zo.
---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------
Leuk wat voor trucjes sommigen kunnen met poseren. Maar voor de rest vind ik het er echt afschuwelijk uit zien. Bij sommigen zie je nog net niet de spuit in hun kont staan tijdens het trainen..
BLEGH

!
Fysiek gezien wil ik deze richting op..woog daar 93,3kg - 1week out.
http://www.youtube.com/watch?v=2Se02qNGjyQ