XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.141
zo he, effe perongeluk 150kg deadlifted. beest!:D
ghehe, daarom was het zo zwaar, kon me 140 niet zó zwaar herinneren.
Goede rugtraining koen!

En je heb brute krachten in die t**ten van je! Je bencht je eigen gewicht 12x zonder fail. Dat is dus heel netjes :thumb:
Thx Koekie, maar je weet toch dat ik geen 75kg meer weeg he;)
thx brah!
Wat ben je toch een sterke gozer!

Zijn die dead's met deadstop ofniet?
Morgen ga ik ze er ook nog eens ingooien :p
met deadstop indeed, wel flink tempo erin de eerste paar reps dan daarna steeds slomer etc.
dl'en is gewoon afzien omdat het zo'n heerlijke fullbody exercise is :D
Misschien dat ik volgende nog eens ga DL'en maar de week daarna ga ik weer veranderen van schema kan ik weer low-reppers gaan nemen for a while.:D (voor het eerst dat ik een low-rep schema ga proberen)

• #4.142
Laatst bewerkt:
  • #4.143
Delt-Biceps

MP (wederom wou ik hem zittend doen maar weer bezet net als vorige week)
En me onderrug is nog brak van me DL-sessie.
15x30KG
12x50KG
12x60KG
9x70KG VPR nice! niet verwacht dat ik uberhaupt hoger als 6 reps zou komen
12x60KG
12x50KG

Rear-delt raise (12-15 reps)
x14KG
x14KG
x16KG
x20KG (12 reps) PR
x18KG
x16KG

Side-raises
x14KG
x14KG
x16KG
x14KG
x12KG

Sitting DB-press
12x22KG
3x12x26KG

Ez-bar curl
15x10KG (close-grip)
12x20KG (close-grip)
12x30KG (close-grip)
6-8x40KG weak (wide-grip)
12x30KG
12x20KG

Incline DB-curl
12x14KG
12x14KG
staand
12x14KG
12x14KG

Sitting 1 arm DB-curl (halve rep naar hele rep /roelly.w)
6x12KG
6x12KG
10x10KG
10x8KG

Concentration-curl
2x12x12KG

+ 1 set 1 arm pose-curl

Opmerkingen;
Schouders gingen wel lekker, vooral de MP had ik totaal niet verwacht gezien me onderrug. En wat biceps betreft, wat haat ik dat, bijna net zo erg als DL'en.

Laatst bewerkt:
Wat een brutale military presses!

Idd sterke shit doe ik je niet na die MP!

Lekkere mp koen ook goeie side raise goed weekend

• #4.147
Thx mannen!

Idd sterke shit doe ik je niet na die MP!
Ben ik toch nog op een onderdeel sterker, voorlopig haha.
Toestraks overigens nog gewogen 80,3 nice!

Begin wel redelijk wat acné te krijgen op me rug, waarschijnlijk door de melk - hou de melk nog even erin, gaat wel lekker zo.

Laatst bewerkt:
Nog 2 high-rep workouts en dan ga ik eens switchen.

Delts-Traps-Biceps;
to be continued...

http://www.youtube.com/watch?v=qus0VQzIKYk&feature=related

Leuk wat voor trucjes sommigen kunnen met poseren. Maar voor de rest vind ik het er echt afschuwelijk uit zien. Bij sommigen zie je nog net niet de spuit in hun kont staan tijdens het trainen..
BLEGH:(!

Thx mannen!

Ben ik toch nog op een onderdeel sterker, voorlopig haha.
Toestraks overigens nog gewogen 80,3 nice!

Begin wel redelijk wat acné te krijgen op me rug, waarschijnlijk door de melk - hou de melk nog even erin, gaat wel lekker zo.

Goed bezig, lekkere training wederom! En melk zal het zeker zijn. Ik ben zelf ontzettend gevoelig voor melk, dus ben me nu aan 't aanwennen om mijn shakes met water te nemen.

hoe ziet je training schema er op het moment uit?
je gewicht gaat iig omhoog op naar de 90 kg shredded brah!

• #4.150
Leuk wat voor trucjes sommigen kunnen met poseren. Maar voor de rest vind ik het er echt afschuwelijk uit zien. Bij sommigen zie je nog net niet de spuit in hun kont staan tijdens het trainen..

Goed bezig, lekkere training wederom! En melk zal het zeker zijn. Ik ben zelf ontzettend gevoelig voor melk, dus ben me nu aan 't aanwennen om mijn shakes met water te nemen.
Ik vind het zelf ook geen gezicht, maar het motiveert wel, voornamenlijk het liedje uit de clip vind ik nice. Vandaar dat ik hem postte.

Heb dit ook een periode gedaan (cut voornamenlijk) maar nu probeer ik gewoon zoveel mogelijk binnen te krijgen, acné of niet. Neemt alweer wat af.
hoe ziet je training schema er op het moment uit?
je gewicht gaat iig omhoog op naar de 90 kg shredded brah!
Niet echt speciaal om eerlijk te zijn, heb geen schema in excel uitgewerkt of zo, verzin het meestal terplekke.
wel meestal vaste spiergroep indelingen, borst-biceps / rug-triceps / delts-traps en legs.

Wissel weekelijks om wat oefeningen betreft en de volgorde ervan.
En probeer bij vrijwel elke oefening 10 a 15 reps erop te maken, gewicht doet er niet toe, probeer nog zo zwaar mogenlijk te gaan. Maar bij bepaalde oefeningen hou ik me er niet aan, door of verzuring of het is simpelweg te zwaar maar ik wil toch de set doen.
Ook neem ik vaak bepaalde spiergroepen extra, meestal komt dit doordat ik nog spierpijn heb en daardoor de spiergroep verplaats naar een andere spiergroep. Bij benen (als ik doe squatten in die andere gym) doe ik vaak extra spiergroepen erbij, meestal is dat rug - ben van plan nu 2maal borst te.

Vrij basic dus, maar ik vind het fijn zo.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Fysiek gezien wil ik deze richting op..woog daar 93,3kg - 1week out.
http://www.youtube.com/watch?v=2Se02qNGjyQ

Laatst bewerkt:
goed streef fysiek koen!!

• #4.152
2yjpy4k.jpg

148kfuf.jpg

105z9kg.jpg

2hf3rqt.jpg

De reden dat ik ook poses zoals die obliques plaats is omdat ik laatste tijd weer meer abs/obliques aan doen ben gezien ik op me middel het meeste vocht vast houd. Ook vind ik dat een goed paar abs/obliques een fysiek compleet maakt, vind obliques bijna net zo nice als een paar flinke benen vandaar.

Jij ook hendrie, zal daar zelf ook even voor streven - die hardheid dan.

Ziet er goed uit koen!
Kuiten zijn ook al nice hé?!

Tjee koen hoe kom je ineens aan die Abs ben jaloers die vielen eerst totaal niet op nu mooie diepe Abs respect en jarloers:)

• #4.155
Ziet er goed uit koen!
Kuiten zijn ook al nice hé?!
Kuiten gaan idd lekker maar me hams gaan toch beter vind ik persoonlijk:)
Tjee koen hoe kom je ineens aan die Abs ben jaloers die vielen eerst totaal niet op nu mooie diepe Abs respect en jarloers:)
Zoals ik zei ben ik weer meer abs gaan doen, maar ook de manier van poseren waardoor ik ze goed zichtbaar krijg in combinatie met een redelijke inval op me abs/obliques wat ik op de vorige foto niet echt had die ik vorige week of de week ervoor had gepost.
Ook licht het aan het tijdstip, hoewel dit in de avond was had ik niet verwacht dat me abs er zo goed bijstonden nog. Meestal heb ik ze alleen ze zichtbaar in de ochtend en overdag, in de avond zet me buik soms wat uit door 't eten enzo.

• #4.156
Legs

Leg-press (plate loaded, 45graden)
15x80KG ss 12x40KG (1 legged)
12x160KG
12x240KG
2x12x300KG killing!
2x15x240KG

SLDL
15x50KG voelde niet fijn aan me onderrug is nog steeds niet hersteld van me DL sessie
15x70KG
12x70KG
15x50KG

Leg-extension
4x15x35KG
2x15x25KG pumpzz

Toe-presses (leg-press machine) 15 a 25 reps
4x80KG
2x70KG

1 Legged Leg-curl
12x20KG
15x20KG
12x20KG
12x20KG

Done/ gym ging dicht - was blij dat ik niet ben wezen squatten in die andere gym.
A.S. vrijdag word dat dus ingehaald en ben van plan niet te gaan DL'en volgende week.

's avond zijn abs idd vaak minder goed zichtbaar. ook al ben je goed droog.

wat een volume :roflol:

hard gewerkt zie ik al ;)

Zieke Leggpress koen goed werk

Ik kom hier ook eens meelezen :D
Ik heb je log tijdens de contest toen ook gevolgd.
Gaat goed precies ;)

Terug
Naar boven