MuscleMeat

Log KEUN

nice reppen met 150, is voor mij nog de ultra lage rep range :o

met die mp steek je ver boven me uit, pak zelf 9x50, db's kom ik iets dichter bij jou (met de consideratie dat jij ze niet vers pakte vandaag ;))

hoe dan ook, het gaat erg lekker zo

Zo Koen, je gaat als een speer man! Ik zie meer massa op je frame, en je trainingen zijn beestig. Goed werk kerol, kwarkie trots!

Je wou weer wat harder en droger worden zei je koen hoe ga je dat aanpakken??

Koen je bent droog zat. Waarom focus je niet een tijd op massa? en ga je daarna droog trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.165
Dat doe ik ook, enige wat ik aangaf was dat ik meer aan me core ga werken. Omdat ik deze (voorlopig) niet wil verwaarlozen.

• #4.166
Vandaag was me laatste highrep workout, vanaf nu ga ik low reps nemen voor 4 a 8 weken, evt. tussendoor een highrep week/training ertussen gooien.

• #4.168
Ik kom hier ook eens meelezen :D
Ik heb je log tijdens de contest toen ook gevolgd.
Gaat goed precies ;)
Thanks man, dat kan ik me idd nog herinneren, weet overigens niet meer of je ook gepost hebt maar ik keek regelmatig wie mee deed kijken dus;)
nice reppen met 150, is voor mij nog de ultra lage rep range :o

met die mp steek je ver boven me uit, pak zelf 9x50, db's kom ik iets dichter bij jou (met de consideratie dat jij ze niet vers pakte vandaag ;))

hoe dan ook, het gaat erg lekker zo
Hehe, mark (?) je vergelijkt je vaak met mij valt me op hoewel onze fysieken verschillen, niet dat ik er 'n probleem mee heb, maar het viel me gewoon op:D
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik nu 140kg of 150kg had gedeadlift die dag/care.
Je wou weer wat harder en droger worden zei je koen hoe ga je dat aanpakken??
Ik heb nu nog geen plannen, ik wil deze 4 maanden nog door bulken en dan gooi ik er wat cardio bij en schrap ik de melk op bepaalde dagen, zodat ik overal in-shape ben ipv. bepaalde tijdstippen voor de zomer ofcourse.
Me proud to!:eek:

Goed wheels ook Koen!:D
Thx Marvin;)

• #4.169
Begin nieuwe schema - Ready to gain some (srs) strength!
1st workout>low reps

Incline-BP
15x30KG
12x50KG
5x70KG
5x80KG
5x90KG heavy
2x5x80KG

Flat-BP - wat vind ik de overgang van incline naar flat echt zo storend, het voelt heel onnatuurlijk aan op dat moment.
5x70KG
5x80KG
5x90KG
3x100KG long time ago, 1 lichte spot
3x5x80KG

Horizontal Chest-press machine (plate loaded)
8x80KG
6-8x120KG
6-8x100KG
8x80KG

Incline Flyes
12x18KG warm-up
3x8x26KG
6x26KG

extra:
Abs

• #4.170
Enige doelen die ik in deze weken probeer te behalen, 5x100 incline-BP, 3x110-115KG Flat-BP, 1x200KG Rackpull, 1x160KG SQ - DL heb ik geen plannen om PR's te gaan maken en als wil ik een VPR van 2x180kg.

mooi volume op de legpress
ik ben ook gestop met die stiffs/goodmornings
mijn hams komen toch wel aanbod met deadlifts/squats en cleans
nice pics by the way - je abs mogen er zijn hoor
en idd gewoon keihard trainen die shit

Heftige gewichten koen ziet er goed uit

ziet er weer prima uit zoals we gewend zijn.

• #4.174
mooi volume op de legpress
ik ben ook gestop met die stiffs/goodmornings
mijn hams komen toch wel aanbod met deadlifts/squats en cleans
nice pics by the way - je abs mogen er zijn hoor
en idd gewoon keihard trainen die shit
Thx Ove, ik vind stiff's heerlijk, ik doe liever stiffs dan dat ik deadlift, of ja de oefening opzich is nog wel te doen maar het beinvloed de trainingen daarop zo erg vandaar dat ik hem regelmatig skip. Ik zou wel het volgende kunnen doen, zodra ik mijn doel op de SQ heb behaald dat ik een tijdje weer ga DL'en & Rackpulls totdat ik daar me doel op heb behaald hoewel dit geen hoge prioriteit heeft bij mij to be honest, even aankijken wat ik van plan ben.

Ik wil eigenlijk wel elke week of om de 2 weken DL'en maar dan moet ik de rest van mijn schema voor die week aanpassen en ik weet niet hoe ik het het beste kan samenstellen zodat het zo min mogelijke invloed op de rest van mijn trainingen heeft. Een logische oplossing zou zijn bij benen maar als ik squat is m'n onderrug al verzuurt en presteer ik ook minder op me DL weer.
Heftige gewichten koen ziet er goed uit
Voelde fijn aan nog een zwaar te gaan en laag in reps.

Laatst bewerkt:
zou gewoon rackpulls blijven doen en eens in de zoveel weken keertje deadliften om te ''shocken'' :)

goede shit koen (foto's)

en mooi om te zien dat je nu weer low reps doet ipv die 12-shit ;)

Lekker bezig!:D

Hehe, mark (?) je vergelijkt je vaak met mij valt me op hoewel onze fysieken verschillen, niet dat ik er 'n probleem mee heb, maar het viel me gewoon op:D
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik nu 140kg of 150kg had gedeadlift die dag/care.

ik ben soms competetief en wil graag de beste zijn, ook al ben ik dat niet altijd :(
blijkt maar wel uit die incline vandaag :eek: maar als ik een keer met een oef dichtbij je kom zal ik het laten weten ook ;)

• #4.179
Triceps-Biceps

CGBP - volgende x neem ik deze in de smith-machine
12x50KG
8x70KG
5x80KG
5x90KG
2x105KG PR
2x5x80KG

Dips
15xbw
10xbw+20KG
3x5xbw+40KG VPR totaal aan reps met dit gewicht
8xbw+30KG

BB-curl
12xbb
12x30KG
8x40KG
5-6x50KG
3x60KG PR 4e rep fail
3x5x45KG

Hammer-curl (naar chest)
10x18KG
6x26KG
6x26KG
6x26KG
6x26KG
8x22KG

Cable Push-down
8x35KG
8x45KG
2x55KG +6x55KG PR - bij de 2e rep zakte ik te diep in waardoor ik het gewicht niet meer hield + zweethanden
in superset
8x45KG -- 8x35KG

+ 1 set cable-curl

Laatst bewerkt:
lekker keun die armpjes ff boosten, waarom smallebank in de smith...?

wie is er nou weer anoniem geworden?

Terug
Naar boven