- Waardering
- 591
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me proud to!Zo Koen, je gaat als een speer man! Ik zie meer massa op je frame, en je trainingen zijn beestig. Goed werk kerol, kwarkie trots!

Thanks man, dat kan ik me idd nog herinneren, weet overigens niet meer of je ook gepost hebt maar ik keek regelmatig wie mee deed kijken dusIk kom hier ook eens meelezen
Ik heb je log tijdens de contest toen ook gevolgd.
Gaat goed precies![]()

Hehe, mark (?) je vergelijkt je vaak met mij valt me op hoewel onze fysieken verschillen, niet dat ik er 'n probleem mee heb, maar het viel me gewoon opnice reppen met 150, is voor mij nog de ultra lage rep range
met die mp steek je ver boven me uit, pak zelf 9x50, db's kom ik iets dichter bij jou (met de consideratie dat jij ze niet vers pakte vandaag)
hoe dan ook, het gaat erg lekker zo

Ik heb nu nog geen plannen, ik wil deze 4 maanden nog door bulken en dan gooi ik er wat cardio bij en schrap ik de melk op bepaalde dagen, zodat ik overal in-shape ben ipv. bepaalde tijdstippen voor de zomer ofcourse.Je wou weer wat harder en droger worden zei je koen hoe ga je dat aanpakken??
Thx Marvin

Thx Ove, ik vind stiff's heerlijk, ik doe liever stiffs dan dat ik deadlift, of ja de oefening opzich is nog wel te doen maar het beinvloed de trainingen daarop zo erg vandaar dat ik hem regelmatig skip. Ik zou wel het volgende kunnen doen, zodra ik mijn doel op de SQ heb behaald dat ik een tijdje weer ga DL'en & Rackpulls totdat ik daar me doel op heb behaald hoewel dit geen hoge prioriteit heeft bij mij to be honest, even aankijken wat ik van plan ben.mooi volume op de legpress
ik ben ook gestop met die stiffs/goodmornings
mijn hams komen toch wel aanbod met deadlifts/squats en cleans
nice pics by the way - je abs mogen er zijn hoor
en idd gewoon keihard trainen die shit
Voelde fijn aan nog een zwaar te gaan en laag in reps.
Hehe, mark (?) je vergelijkt je vaak met mij valt me op hoewel onze fysieken verschillen, niet dat ik er 'n probleem mee heb, maar het viel me gewoon op
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik nu 140kg of 150kg had gedeadlift die dag/care.

maar als ik een keer met een oef dichtbij je kom zal ik het laten weten ook