AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.181
lekker keun die armpjes ff boosten, waarom smallebank in de smith...?

wie is er nou weer anoniem geworden?

Omdat ik de stabielisatie nogal ruk vind op de normale bench en het is erg gevoellig voor me polsen, vind het daarom ook geen fijne oefening.wie is er anoniem dan?

zeker lekker geknalt met die armen!!! lekker hoor!

• #4.185
Waarom heeft die ineens z'n acc. opgezegt?
zeker lekker geknalt met die armen!!! lekker hoor!

Thx Hendrie, echt brutaal om met 60kg curlen als ik er over nadenk en zoals altijd nam ik weer een stap van 10kg ipv. 5kg, 55kg was overigens ook een PR geweest dan.

lekker bezig nog hier!!

zag volgens mij alleen maar aardige opmerkingen?wel lullig dan :(

Zo ver ik heb begrepen kwamen de lullige opmerkingen als reactie op z'n foto, of via de karma. Not sure.
Zoals ik al in z'n log zei: je moet eens zien wat hij al bereikt heeft!

hij komt toch wel terug? zal de eerste keer niet geweest zijn :)

ze hebben niet alles gedelete, maar de naam veranderd in anoniem, dit is geloof ik voor als mensen hun beslissing later nog willen herzien (zei big t is geloof ik dat dat zo gaat)
ik kap al met spammen, mijn excuses

Laatst bewerkt:
wa een absurde training weer. broeder waar gaat dat heen met jou.... podium?

cgbp in smith lijkt me erg k*t, de natuurlijke bewegingsbaan van de cgbp is met de armen langs het lichaam waardoor je de halter rond buikhoogte laat raken.
in de smith gaat die recht naar beneden, waardoor het nogal geforceerde beweging wordt.

cgbp in smith lijkt me erg k*t, de natuurlijke bewegingsbaan van de cgbp is met de armen langs het lichaam waardoor je de halter rond buikhoogte laat raken.
in de smith gaat die recht naar beneden, waardoor het nogal geforceerde beweging wordt.

ik ben het wel met eddine eens.

• #4.196
Zodra ik tevreden ben over m'n fysiek, probebly yes. Maar het is toch niet niets, performen voor een publiek. (dat zal in 1 a 2 jaar zijn)
Een aantal mensen in me omgeving vinden dat ik de Flexcup moet gaan doen, maar daar kijk ik nog tegenop, wel nice dat er zoveel DBB'ers waarschijnlijk gaan mee doen!

• #4.197
Me hamstrings waren nog steeds niet hersteld, van vorige week.
Alsnog benen min of meer getraint, niet echt tevreden over m'n training in algemeen maar goed.

Squat
12xbb
12x60KG
10x90KG
5x5x120KG - hip drive toevoegen ging erg moeizaam door me hams.
12x90KG

Leg-raises (cable) - voor het eerst gedaan
2x12x10KG
2x12x5KG voelde goed aan

V-bar pull-down
15x45KG
12x65KG
2x10x75KG
12x64KG

Straight arm rope-pulldown
12x20KG
12x25KG
12x20KG
12x20KG
12x15KG

Behind neck pull-down
12x55KG
12x65KG
12x65KG
10x65KG
10x75KG
12x55KG

Opmerkingen;
Vandaag met een mede sporter gesproken die heel wat verstand heeft van de sport en van het mensenlijk lichaam, heeft z'n eigen bedrijf (physiotherapeut).
Heb een en ander met hem besproken met voornamenlijk pijntjes die ik heb - me schouders en knieën. Ben van plan nu weer meer water te gaan drinken wat zowiezo anabool is en ik moet meer zink/magnesium en calcium binnenkrijgen.

Ook icm. met het snelle verzuren van mijn biceps en onderrug kan ook in verband staan met dat ik te weinig voedingstoffen binnen krijg (glutamine onder andere en vit-b dacht ik), ik maak binnekort eens een afspraak met hem en een en ander bespreken.

Hij traint overigens al 12jaar als hobbiëst.
Ook heb ik laatste tijd liggen te denken wat ik nu wil doen zodra ik m'n niveau 3+4 diploma heb behaald, physiotherapie is zowiezo een intressant iets en de kennis die je leert kan je ook toepassen aan je training. Misschien dat ik dat ga proberen, hoewel het geen makkelijke opleiding zal worden.
Maar goed dat moet ik zelf aankijken.

dit is toch wel erg waar koen...
ik heb ook een tijdje CG in de smith gedaan, maar toen ik de techniek van CG met een losse barbell onder de knie kreeg was er geen houden meer aan. positie van ellebogen in combinatie met een losse stang is veel natuurlijker.

verder tja, goed bezig hoor. heb je enig idee wanneer je de knoop gaat doorhakken vwb de flexcup?

• #4.199
dit is toch wel erg waar koen...
ik heb ook een tijdje CG in de smith gedaan, maar toen ik de techniek van CG met een losse barbell onder de knie kreeg was er geen houden meer aan. positie van ellebogen in combinatie met een losse stang is veel natuurlijker.

verder tja, goed bezig hoor. heb je enig idee wanneer je de knoop gaat doorhakken vwb de flexcup?
Hmm ja dat had ik al begrepen dat het niet echt effectief zou zijn, zal dan maar wat minder gewicht erop doen en de techniek onder de knie krijgen.

of ik mee ga doen? ga er maar vanuit van niet.
trouwens vandaag was ik dus bij die andere gym, imo een stuk plezanter om daar te trainen, maar ik hoorde dat ze een soort van wedstrijd willen organiseren voor de leden in de sportschool. in sept. zal dit plaatsvinden, misschien dat ik probeer in een acceptabele shape te komen. ex wedstrijd bb'ers zullen in de jury zitten die ook daar trainen. Wel nice opzich.

vindt altijd goed om te zien koen hoe je alles onderbouwend doet! heb respect voor je fysiek je doelen en je aanpak! ga zo door!

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Trouwens waarom drink je weinig water dan?

Terug
Naar boven