MuscleMeat

Log KEUN

hey, ik ga ook fysio doen na me examen havo. Maar is de toelatingseis erg of niet want het is toch niet echt een opleiding die super gewild is? er is wel veel werk in de fysio dus

Fysotherapie is een lotingstudie, in Groningen althans. Zijn echt veel mensen die 't willen doen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.222
Nu al 4 rustdagen achter de rug, schouder is nog steeds wat geirriteerd maar niet meer dan de laatste 4 weken. In ieder geval niet meer die steken van afgelopen zondag.
Ik zal morgen of overmorgen nog eens gaan trainen, hopelijk is die therapeut daar anders bel ik hem de maandag daarop. Voeding is nog in orde geweest laatste 4 dagen, wel iets minder gezien ik geen inspanningen heb gehad.

Volgende week vrijdag heb ik overigens mijn herkansings toets die bepaald of ik me niveau 3 diploma heb behaald en niveau 4 kan blijven doen (waar ik nu al mee bezig ben, niet officieel dus). Heb er opzich wel zin in, ook al was het fijner geweest dat ik hem gelijk behaalde. Miste 5 punten voor een voldoende.
Begin morgen al met de 1e bijles.

Laatst bewerkt:
its alive! jammer bro :(

hopen dat het snel weer beter gaat!

beterschap koen!

• #4.226
Misschien dat ik nog wat mee naar huis kan meenemen als het in Limburg is, haha:roflol:

Njah niks aan te doen, zal hoe dan ook een afspraak willen maken ook al zou de pijn weg zijn. Er zijn wel meerdere dingen die ik zou willen weten.
Thanks brah(s)

Heb een vergelijkbare pijn gehad in me schouder. Wat mij toen enorm heeft geholpen zijn rotator cuff oefeningen: http://www.bodyresults.com/e2rotatorcuff.asp + onsteking remmende pillen bijv: 400mg ubiprofen.

Zeker niet door de pijn heen trainen, ook al is het nog zo verleidelijk. En bij druk oefeningen tijdens het zakken je ellebogen niet verder laten gaan als iets dieper dan 90graden ( hierbij draai je je schouders ).

Heb er toen misschien wel paar maanden mee gelopen, totdat ik achter die informatie kwam en toen was het binnen enkele weken over. Zeg niet dat het bij jou zal werken maar vind het zelf het proberen waard? En het is nooit mis om je rotator cuff aan te sterken?

Trainingen zijn in ieder geval bruut! :thumbs:

• #4.228
1ste training v.d week. Schouder voelt al wat beter aan, maar op het moment geen steken in me front-delt.
Volgende week zaterdag word er een en ander naar gekeken door die physiotherapeut.

Borst-Biceps (was eerst van plan benen te doen maar daar had ik geen zin in hehe)
DB-press (flat)
12x22KG incline, de rest flat
10x26KG
10x32KG
8x36KG
8x32KG

Incline-BP
12x50KG
8x70KG
6x80KG
12x50KG

Pec-deck
10x45KG
10x45KG
10x45KG
15x35KG

Horizontal-press (machine)
2 sets

DB-curl
10x14KG
10x16KG
8x20KG
10x16KG

Concentration-curl
12x14KG
10x14KG
10x14KG

DB-curl (zittend, 1 armed, halve rep>hele rep)
8x12KG
8x12KG
3x12KG +5x8KG

extra;

Push-ups
1 set benen hoog/1 op de gond
20x ss 20x
15x ss 15x

Opmerkingen;
Training ging redelijk, ga me nu wel even niet op kracht focussen wat de bedoelling was, gezien me schouder klachten, vidn ik overigens ook fijner.
Qua shape was ik zelf onder de indruk voornamenlijk me delts/tri's/biceps, ben vanplan wel wat meer me borst te isoleren - vind me delts me chest overpoweren..

Bodyweight na me training; 80,1KG

Laatst bewerkt:
he goed bezig koen 80kilo goed werk!!!!

goeie incline bench ook man!

ik heb de zelfde klachte als jou man wil aankomende week ook een rust week nemen en hopen dat die kleine pijntjes allemaal is weg gaan hoe ging jou dat af een rust week?ik zie er namelijk erg tegen op!

• #4.230
he goed bezig koen 80kilo goed werk!!!!

goeie incline bench ook man!

ik heb de zelfde klachte als jou man wil aankomende week ook een rust week nemen en hopen dat die kleine pijntjes allemaal is weg gaan hoe ging jou dat af een rust week?ik zie er namelijk erg tegen op!
Thx hendrie, incline stelde niet veel voor vond ik zelf, ik verzuur laatste tijd veelste snel. Maar goed dat ik volgend weekend een afspraak heb gemaakt.

Vond het wel lekker eigenlijk, raar om weer aan het ijzer te hangen.
Heb wel me voeding hoog gehouden gezien ik geen verlies wou die week haha, niet dat je wat verliest in 1week.
Maar was niet echt tevreden over me shape deze week voelde me leeg, tegenovergestelde vandaag in de gym.

oke dan precies in een weekje zul je niet veel verliezen ma het heeft je wel goed gedaan dus?

Nice boven de 80kg op naar de 90kg ripped!

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #4.233
oke dan precies in een weekje zul je niet veel verliezen ma het heeft je wel goed gedaan dus?
Dat wel ja, ook me hamstrings waren overtraint voelde constant gespannen aan wat nu ook weg is na anderhalve week. Ben wel van plan vaker een rustweekje in te lassen of deload week.

Hoelang was het nu geleden dat je het wat rustiger aan gedaan hebt?

• #4.235
  • #4.237
Haha, nee :p Hoe lang was het geleden dat je eens een weekje er tussenuit bent gedaan, dus niet aan het ijzer gehangen :D?
''Nog niet'':rolleyes: Los van vakanties enzo, laatste keer dat ik langer als een week niet getraint had was afgelopen zomer, dacht ik. Regelmatig gooi ik er 2-3 rustdagen ertussen.

80+ hell yeah!

ben jaloers dat je zo snel naar 80+ bent geklommen en vp nog zo laag is

rond de 10% ong. als ik je foto zo zie?

Zo mag ik het zien. Als je ergens geen zin in hebt, moet je het ook gewoon niet doen.

Terug
Naar boven