MuscleMeat

Log KEUN

Pfft ik wil jouw probleem wel :p, bij mij overpowerd mijn chest mijn schouders. En ik zie persoonlijk liever schouders :).

Gaat lekker Koen! Mooi gewicht bij een laag vp% :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.242
YHEAAA BUDDY! Werd eens tijd, deze week was me bw voortdurend tussen de 79,5+ en 80,5.
ben jaloers dat je zo snel naar 80+ bent geklommen en vp nog zo laag is

rond de 10% ong. als ik je foto zo zie?
Volgens me meeting zat ik op 14%, misschien dat ik volgende week een 2e meeting kan doen door iemand anders. Twijfel alleen of ik me bf dan zal opmeten op nuchtere maag of 1 meal en die meal vrijwel altijd aan zal houden in de toekomst bij een bf meeting.

Vond het zelf nogal traag verlopen, maar gezien me cut afgelopen jaar mag ik niet klagen en steady/langzaam gainen lijkt me ook beter om je verhoudingen te houden. En zoals ik aangaf vind ik me front-delts me borst overheersen.
Zou eigenlijk wel eens de mening van iemand anders willen weten hier op irl.

Ik zal overigens nog eens wat update pics. maken komende week.
Zal wss een side pose zijn, me fav. dus.
Zo mag ik het zien. Als je ergens geen zin in hebt, moet je het ook gewoon niet doen.
Had zowiezo de keuze wat ik ging doen vandaag dus:D

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Pfft ik wil jouw probleem wel :p, bij mij overpowerd mijn chest mijn schouders. En ik zie persoonlijk liever schouders :).

Gaat lekker Koen! Mooi gewicht bij een laag vp% :D
Mag je me schouder pijntjes erbij hebben, deal? hehe.
True, ik heb altijd up en downs bij bepaalde spiergroepen dan vind ik ze weer achter lopen en dan juist niet. Een aantal weken terug vond ik me front delts juist klein en vandaag dacht ik van epic chest is epic:o

De contouren van je lower abs komen door lieverd, denk je werkelijk dat dat mogelijk is met 14%?

• #4.244
De contouren van je lower abs komen door lieverd, denk je werkelijk dat dat mogelijk is met 14%?
Nee! Gezien ik wat bij andere leden zie die ook een meeting hebben gehad of hun bf schatten zal ik ook rond de 9 a 11% zitten misschien 12.

Je zit zeker onder de 12% als ik de foto's in je profiel zie. Schat zo rond de 9 a 10% :)

rustig aan dan met je schouders
gewoon wat lager gaan zitten in de weights en
veel herh maken

. Twijfel alleen of ik me bf dan zal opmeten op nuchtere maag of 1 meal en die meal vrijwel altijd aan zal houden in de toekomst bij een bf meeting.
Meal is niet van invloed op huidplooimeting - training en eten van de vorige dag (en refeed bijvoorbeeld) WEL. Probeer DAT constant te houden. Ofwel: geen meting dag nadat je dikke training hebt gehad of flinke refeed hebt gedaan.

• #4.248
Rug-Triceps

Rackpulls (iets onder de knie)
15x50KG
15x90KG
12x130KG
8x170KG
8x190KG VPR BOOM!!
12-15x130KG

BB-row
15x50KG
15x80KG
15x90KG
10x110KG
12-15x90KG

Behind neck Pull-down (kreeg hier wel wat last van me schouders van)
15x50KG
15x60KG
12x70KG
12x70KG ss 8x50KG ss 10x35KG

Straight arm Rope Pull-down
15x20KG
15x25KG
15x22,5KG
15x17,5KG

Dips
20xbw
12xbw +20KG (schouder gevoellig)
vervolgens tussen 2 fiets apparaten gaan dippen
20xbw
15xbw

Push-down
15x30KG
12x40KG
12x40KG
15x30KG ss 15x20KG

Reverse-grip Push-down
15x20KG
15x25KG
15x20KG ss 10x15KG

Extra;
Abs

Decline Side-crunches
Decline Crunches
Vaccuum 5 sets (deze doe ik laatste tijd ook weer)

g0t juice?

weer hard gewerkt koen :D

Wat ben je sterk koen geweldig dikke bb row ook goed man!maar dacht dat je op mindere reps ging trainen?

brutale rackpullzz keun fuuuark, 200 was je doel toch? heb je met deze training vernietigd lol

Strong rackpulls are strong

Bazen training weer Koen, moest even knipperen met me ogen bij die rack pulls :o

Een keer filmpje van die rackpull koen??

• #4.257
Aint nothing to it, but to do it!
Wat ben je sterk koen geweldig dikke bb row ook goed man!maar dacht dat je op mindere reps ging trainen?
Je klopt, maar gezien m'n schouder problemen en dergelijke heb ik plannen gewijzigd, ik doe nu gewoon even wat ik fijn vind. Wil daarbij wel eens in de zoveel tijd heavy gaan, vandaag dus op me rackpulls. (zoveel malen fijner dan DL'en, kijken wie gaat happen)
brutale rackpullzz keun fuuuark, 200 was je doel toch? heb je met deze training vernietigd lol
Haha ja, het was al een heletijd geleden dat ik nog eens met rackpulls ben begonnen me oude stats waren volgens mij 4-6x190kg, maar of ik dat gewicht kan dl'en, no way /care.
De superdudes in de gym waren aan 't mirin.
Thx STRNGR voelde nog een goed aan, rustweek heeft me goed gedaan.
Bazen training weer Koen, moest even knipperen met me ogen bij die rack pulls :o
Terug van weg geweest, fijn dat je weer terug bent ook weer aan het ijzer?
Een keer filmpje van die rackpull koen??
Dat is mogenlijk, als niemand er een probleem mee heeft dat ik iets onder de knie lift.

Ik niet ma ben gewoon benieuwd hoe jij hem doedt

Jaa trug van weggeweest ja! Vanavond een nieuw voedingsschema maken.. Heb ook al een vriendschappelijke competitie met Michiel.. Maarre koen, ik weet nog je dip filmpje.. Van mij mag je een filmpje makrn van je rack pull, ik ben benieuwd! Mij mag je hem op msn sturen;)

rackpulls zijn overdreven sterk :D Volgende keer de 200 attempten hé!

Terug
Naar boven