- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YHEAAA BUDDY! Werd eens tijd, deze week was me bw voortdurend tussen de 79,5+ en 80,5.
Volgens me meeting zat ik op 14%, misschien dat ik volgende week een 2e meeting kan doen door iemand anders. Twijfel alleen of ik me bf dan zal opmeten op nuchtere maag of 1 meal en die meal vrijwel altijd aan zal houden in de toekomst bij een bf meeting.ben jaloers dat je zo snel naar 80+ bent geklommen en vp nog zo laag is
rond de 10% ong. als ik je foto zo zie?
Had zowiezo de keuze wat ik ging doen vandaag dusZo mag ik het zien. Als je ergens geen zin in hebt, moet je het ook gewoon niet doen.

Mag je me schouder pijntjes erbij hebben, deal? hehe.Pfft ik wil jouw probleem wel, bij mij overpowerd mijn chest mijn schouders. En ik zie persoonlijk liever schouders
.
Gaat lekker Koen! Mooi gewicht bij een laag vp%![]()

Nee! Gezien ik wat bij andere leden zie die ook een meeting hebben gehad of hun bf schatten zal ik ook rond de 9 a 11% zitten misschien 12.De contouren van je lower abs komen door lieverd, denk je werkelijk dat dat mogelijk is met 14%?
Meal is niet van invloed op huidplooimeting - training en eten van de vorige dag (en refeed bijvoorbeeld) WEL. Probeer DAT constant te houden. Ofwel: geen meting dag nadat je dikke training hebt gehad of flinke refeed hebt gedaan.. Twijfel alleen of ik me bf dan zal opmeten op nuchtere maag of 1 meal en die meal vrijwel altijd aan zal houden in de toekomst bij een bf meeting.
haha thx Mike!!Aint nothing to it, but to do it!
Je klopt, maar gezien m'n schouder problemen en dergelijke heb ik plannen gewijzigd, ik doe nu gewoon even wat ik fijn vind. Wil daarbij wel eens in de zoveel tijd heavy gaan, vandaag dus op me rackpulls. (zoveel malen fijner dan DL'en, kijken wie gaat happen)Wat ben je sterk koen geweldig dikke bb row ook goed man!maar dacht dat je op mindere reps ging trainen?
Haha ja, het was al een heletijd geleden dat ik nog eens met rackpulls ben begonnen me oude stats waren volgens mij 4-6x190kg, maar of ik dat gewicht kan dl'en, no way /care.brutale rackpullzz keun fuuuark, 200 was je doel toch? heb je met deze training vernietigd lol
Thx STRNGR voelde nog een goed aan, rustweek heeft me goed gedaan.
Terug van weg geweest, fijn dat je weer terug bent ook weer aan het ijzer?Bazen training weer Koen, moest even knipperen met me ogen bij die rack pulls![]()
Dat is mogenlijk, als niemand er een probleem mee heeft dat ik iets onder de knie lift.