- Waardering
- 1.339
zoveel malen fijner dan DL'en, kijken wie gaat happen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoveel malen fijner dan DL'en, kijken wie gaat happen

Succes, zal wel even een kijkje nemenJaa trug van weggeweest ja! Vanavond een nieuw voedingsschema maken.. Heb ook al een vriendschappelijke competitie met Michiel.. Maarre koen, ik weet nog je dip filmpje.. Van mij mag je een filmpje makrn van je rack pull, ik ben benieuwd! Mij mag je hem op msn sturen![]()

De 200kg zal op camera zijnrackpulls zijn overdreven sterkVolgende keer de 200 attempten hé!
zelfde als DL alleen meer focus op lower back en minder op hams.
Heb ook al een vriendschappelijke competitie met Michiel..

De 200kg zal op camera zijn
Heb 3-5 reps in gedachte, kijken hoe het aanvoelt.
zelfde als DL alleen meer focus op lower back en minder op hams.
Het scheelt gewoon in de begin positie
Vind het jammer, ik vind rackpulls wel machtig mooi maja... Alleen het bovenste deel van mn deadlift sterker maken vind ik een beetje pointless.Wat nou vriendschappelijk
Zelfde als DL maar dan zonder je liftoff te trainenVind het jammer, ik vind rackpulls wel machtig mooi maja... Alleen het bovenste deel van mn deadlift sterker maken vind ik een beetje pointless.
Thanks Robert

hehe ja, maar ik had er gewoon even zin in om het te proberenwas te verwachten na 8x70zou trouwens geen pr's gaan checken als je last hebt van je schouder..

to be honest, het schommelt nog steeds rond de 79,5 en iets over 80kg.jezus wat een training weer bro!
hoe gaat het met je bw?

te be honest, het schommelt nog steeds rond de 79,5 en iets over 80kg.
moet eens wat minder op de scale gaan staan en (nog) meer eten![]()

heb geen blender alleen een staafmixer, lijkt me niet het even effectief of toch wel?meer havermoutmijn manier nog steeds nie geprobeerd zekr?
hehe jou MP is idd ongeveer het zelfde, heb in het verleden front-raises gedaan met 26kg maar vind front-raises niet meer fijn aanvoelen door een of andere reden.Inderdaad, wat een schouders heb je manman! Met die mp zou ik misschien nog meekunnen, maar met die raises ben je me toch een stuk sterker! Goed bezig, koen!