- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ging daarna gamen, bedoel je dat soms - had geen zin om me broek uit te doendie broek op je enkels!
...alsof je hele andere dingen van plan bent!
---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------
Wel een decent pic trouwens

Iedereen bedankt voor de reacties, doet me goed voornamenlijk omdat ik de FDB een moeilijke pose vind om hem goed uit te laten komen.Dikke triceps en voorarm! Echt respect voor je progressie!
Op dit moment heb ik nergens last van, bij me training had ik wel wat pijntjes zoals ik zei bij de begin positie bij de rear delt raises. Los daarvan knakt me schouder wel altijd, zit afentoe ook een beetje vast dan knak ik even en is het weer goed. Rust had me goed geholpen maar ben nog niet hersteld.
oke goed om te horen koen!!heb je van de week ook die afspraak met die gene die je gaat helpen??en trouwens die dikke onderarmen komen zeker door die belagelijke sterkte rackpull!Op dit moment heb ik nergens last van, bij me training had ik wel wat pijntjes zoals ik zei bij de begin positie bij de rear delt raises. Los daarvan knakt me schouder wel altijd, zit afentoe ook een beetje vast dan knak ik even en is het weer goed. Rust had me goed geholpen maar ben nog niet hersteld.
En qua training ik ging voor een PR attempt, moet genoeg zeggen - maar zodra het niet lekker aan voelt stop ik.
---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
Is het overigens DBB of tinypic die de kwaliteit van mijn foto verslechtert, viel me net op namenlijk.
Geen idee hoe me onderarmen zo komen doe nooit oefeningen voor me onderarmen, van nature lijkt me.oke goed om te horen koen!!heb je van de week ook die afspraak met die gene die je gaat helpen??en trouwens die dikke onderarmen komen zeker door die belagelijke sterkte rackpull!
)moet ze nog eens opmeten komende week, thx brogrote wielen van manhoeveel inch?
en armen zijn ook solid