Fitness Seller

Log KEUN

Morgen heb ik overigens mijn niveau 3 bepalende herkansings toets. Heb er ditmaal wel een goed gevoel bij. Toets begint 8.45 tot 16.15. Nu ga ik slapen, moet goed uitrusten
SUcces man! Voor zometeen... (ben al drie kwartier aan het "werk")

En? Goed gevoel bij toets is maïs :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.304
toets ging goed, verliep vlotjes en ben anderhalf uur eerder klaar als de 1e keer. Alleen heb ik nu alles af en ik heb een goed gevoel erbij. Maandag krijg ik bericht.

Goed bezig koen nu rustig afwachten. Goed weekend

nog plannen van het weekend broeder?

• #4.310
Dankjewel iedereen, ik vermoed dat het wel goed komt - stap dichterbij HBO als ik het heb behaalt.

nog plannen van het weekend broeder?
Nee niet echt, rusten en a.s. maandag borst-biceps

Benen-Triceps

Squat
2x15xbw (stretchen)
2x12x50KG
10x90KG
2x8x120KG
4-6x120KG ss 8-10x90KG

1 Legged Leg-raises (cable)
2x12x10KG
2x12x7,5KG

SLDL
15xbb (20KG)
15x50KG
12x70KG
12x90KG
12x70KG

Walking DB-lunges
3x 20 a 30m x14KG
2x 20 a 30m x12KG

Sitting Calve-raises
gewicht tussen de 20 en 35KG, afwisselend 2 legged en 1 legged
a 5 sets

Dips
3x15xbw

2 Armed DB-extension - wat is toch een ongemakkelijke oefening zodra je 30+ db's neemt.
12x24KG
12x30KG
12x34KG
12x38KG
12x32KG

Reverse-grip Push-down
15x20KG
15x25KG
15x25KG
15x20KG
15x20KG

Rock & Rolls (1ste keer)
3x12x14KG

Extra;
Abs

Opmerkingen;
Squats gingen goed, geen last van me knie de gehele training tot na de training dan. Hellaas kon de physiotherapeut vandaag niet dus ik heb een afspraak staan voor volgende week zaterdag zelfde tijdstip als vandaag.
Laat hem ook gelijk naar me knie(ën) kijken, ik vermoed dat ik wat vocht in me linker knie heb, van deze heb ik het meest last.

Benen zagen er goed uit deze training, hoorde een aantal kreten zoals ''YHEAA BUDDY'' tijdens m'n lunges hehe.

Voor de training even gewogen met trainingsbroek/vest aan, 81kg.

Toe maar! Lekker bezig. Foto's zien er ook goed uit. Zie nu pas hoe groot je armen zijn haha:D!

Voor die 2handed db extention, mss eens proberen met een EZ-bar of rope? Zo doe ik die meestal, omdat het moeilijk gaat met die 50mm db's van fitness seller. EZ- bar is wel lekker en met een rope vind ik het ook wel fijn, rope aan een low pulley.

• #4.313
Toe maar! Lekker bezig. Foto's zien er ook goed uit. Zie nu pas hoe groot je armen zijn haha:D!
Ghehe thx man, hopelijk heb ik de 40cm al behaald ten opzichte van de laatste meeting.
Voor die 2handed db extention, mss eens proberen met een EZ-bar of rope? Zo doe ik die meestal, omdat het moeilijk gaat met die 50mm db's van fitness seller. EZ- bar is wel lekker en met een rope vind ik het ook wel fijn, rope aan een low pulley.
Ja zo doe ik het ook meestal, maar wou ditmaal nog eens DB's proberen, door de grootte van de DB is het meer 3/4 ROM ten opzichte als je hem met een EZ-bar doet.

ik snap niet waar het probleem ligt met dbs...?! niet dat ik de oefening nu nog doe, maar het was altijd deel van mijn vaste routine voorheen en heb er nooit een probleem mee gehad. zijn het je ellebogen? of trekt het teveel in je schouder?

wel mooie workout nog vandaag man. doe je nog wel eens Skulls?

• #4.315
ik snap niet waar het probleem ligt met dbs...?! niet dat ik de oefening nu nog doe, maar het was altijd deel van mijn vaste routine voorheen en heb er nooit een probleem mee gehad. zijn het je ellebogen? of trekt het teveel in je schouder?

wel mooie workout nog vandaag man. doe je nog wel eens Skulls?
Misschien heb ik korte armen:roflol: nee ik wil hem verder laten zakken maar dan stoot ik tegen me nek/wervel aan de ROM is wat minder ten opzichte als ik ze met een EZ-bar doe, doe skulls vrijwel nooit meestal doe ik hem zittend.
Geen last van me schouder gehad vandaag.

Laatst bewerkt:
Misschien heb ik korte armen:roflol: nee ik wil hem verder laten zakken maar dan stoot ik tegen me nek/wervel aan de ROM is wat minder als ik ze met een EZ-bar doe, doe skulls vrijwel nooit meestal doe ik hem zittend.
Geen last van me schouder gehad vandaag.
met ez-bar vind ik het geen fijne oefening. probeer anders eens staand te doen met je rug leunend tegen een opstaand bankje...kun je misschien net wat meer achterover hangen en je ellebogen verder naar achteren doen, al heeft dat laatste weinig met staan of zitten te maken.

• #4.317
met ez-bar vind ik het geen fijne oefening. probeer anders eens staand te doen met je rug leunend tegen een opstaand bankje...kun je misschien net wat meer achterover hangen en je ellebogen verder naar achteren doen, al heeft dat laatste weinig met staan of zitten te maken.
Ik had een incline-bankje als rugleuning, als ik volgende x nog eens triceps bij benen pak daar dan neem ik eens het bankje waar je ook preacher curls op kunt doen, dan is alleen het midden van me rug ondersteund waardoor ik ''hopelijk'' dieper kan laten zakken zonder problemen.

Zie nu je foto pas; prima kerel!!! Jij gaat ver komen gezien je leeftijd.

• Like
Waarderingen: KEUN
Zo lekker bezig koen flinke workout

• #4.320
Flinke spierpijn in me glutes/quads/hams/calves, overal dus:roflol:
Hellaas ben ik vandaag aan ''de dunne'' zoals ze het noemen.
En dat terwijl ik maar 2 uur les heb vandaag /zonde om je ziek te melden!

Terug
Naar boven