MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.361
denk wel 8% ? :P

• #4.363
Zou kunnen, maar me bf zal nu wel hoger liggen.
Heb zowiezo het gevoel dat die tang of de berekening van hun(die me meette) niet hellemaal klopt.
Ik ga zo nogmaals me bf opmeten, ditmaal wel met de dezelfde tang maar door een ander persoon.

• #4.364
Toestraks dus met de physiotherapeut een afspraak gehad.
Ik zal even een aantal dingen aanduiden die zijn besproken/gedaan;
-Stand van me lichaam gekeken, schouders/rug/wervel/bekken/benen o.a.
-Testjes waarop ik tegendruk moest zetten, hier ging het onderzoek voornamenlijk om.

Het resultaat was iig, er zit iets vast in me darmen wat alle pijntjes doet veroorzaken (steken in me schouders/knieën/polsen)
Wat dit met me lichaam doet;
-Me lichaam neemt niet alle voedingsstoffen op die ik binnen krijg.
-Me lichaam herstelt hierdoor niet zoals het hoort te zijn
-Snelle verzuring doordat me lichaam bepaalde voedingstoffen (ik dacht calcium/magnesium) niet goed opneemt.
Dit is dus waarom m'n biceps/onderrug snel verzuurt o.a.
-Doordat me lichaam bepaalde stoffen niet opneemt zet het stoffen uit, door me huid m.a.w. acné op me rug (uitslag), kan ook door voeding komen ofc.

Er zullen we nog meer dingen die ik zo niet weet te benoemen, ik vertel alleen nu wat ik nog weet.
Het is simpel op te lossen door bepaalde tabletten voor 2 weken te nemen, ook wel een ''darmontgiftiging'' (dacht ik), zorgt in principe ervoor dat me darmen weer fatsoenlijk werken en zorgt dat er geen parasieten zijn etc.

Het is verstanding ook als je nergens last van hebt dit 1-2 maal p.jaar te doen zodat je iig weet dat je darmen nog in orde zijn, niet dat iedereen nu ineens een darmontgiftiging gaan nemen maar ik ben iig vanplan dit wel te doen gezien ik er nu last van heb, wil ik het ook blijven voorkomen.

Ook had hij naar de stand van me voeten gekeken, ik heb een verzakking in me linker voet waar ik zodra m'n darmen weer goed werken ook onderzoek voor laat doen.
Ik zal zo snel mogenlijk een volgende afspraak maken en ditmaal bij heb in de kliniek(?).

Ook heb ik me vetpercentage op laten meten, ditmaal gaf het wel een realistisch resultaat.
Me vetpercentage is op het moment 11% (happy face).

Ik ga nu me training + squat video's even plaatsen/uploaden.

gelukkig dat het redelijk snel opgelost kan worden :)

Ben benieuwd Keun. Duur onderzoek?

Ok interessant. Ik zie veel dingen, zoals die darmen die niet goed functioneren, daar kwam een vriend van me laatst ook mee. Die had ook last van z'n onderrug. Vooral koemelk is volgens mij een oorzaak. Koemelk is namelijk helemaal niet zo goed, op de easycalorieen na dan.

Ben wel benieuwd waar je zo'n darmontgifting kan doen. Of hoe dat werkt.. Weet je dat al?

Laatst bewerkt:
Last van je rug door te veel melk drinken, moet niet veel gekker worden :roflol:

• #4.369
Benen (rug niet aan toe gekomen door tijd gebrek)

Squat
2x15xbw (stretchen)
12x50KG
10x80KG
6x100KG
6x120KG video
3x140KG VPR nice! video
8x100KG
10x60KG

1 Legged Cable Leg-raises
3x12x10KG
12-15x5KG

Walking DB-lunges (20 a 30m, loop altijd het zelfde stuk)
3x14KG
op 't einde van me training nog eens 15m met 12KG

SLDL
15xbb (20kg)
15x50KG
12x70KG
10x90KG
12x50KG pff

DB SLDL (stand van voeten verandert 2maal p.set)
2x15x14KG
2x15x14KG
2x15x10KG
+ 1x15x16KG

http://www.youtube.com/watch?v=Ww2zdk_ludw

http://www.youtube.com/watch?v=iAys3igJkwg

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

gelukkig dat het redelijk snel opgelost kan worden :)
Idd, me ouders nemen het niet zo serieus, ik wel.
Ook moet ik me voeding nu aanpassen, ik moet zuivel schrappen, geen suikers (heb ik al niet), bepaalde vetten mag ik maar binnen krijgen.
Dut het word even strict aan me voeding blijven deze week.
Ben benieuwd Keun. Duur onderzoek?
Was bij de sportschool, hij traint zelf ook daar en ik praat regelmatig met hem.
Bepaalde onderzoeken doet die gewoon voor niks voor bepaalde mensen, hij is een van de therapeuten in die gym zeg maar. Anders heb ik toch nog 6 gratis physio behandelingen, de eerste 6 zijn gratis namenlijk.
Ok interessant. Ik zie veel dingen, zoals die darmen die niet goed functioneren, daar kwam een vriend van me laatst ook mee. Die had ook last van z'n onderrug. Vooral koemelk is volgens mij een oorzaak. Koemelk is namelijk helemaal niet zo goed, op de easycalorieen na dan.

Ben wel benieuwd waar je zo'n darmontgifting kan doen. Of hoe dat werkt.. Weet je dat al?
Of het door zuivel inname komt weet ik niet, er zit iig iets wat er voor zorgt dat me lichaam niet functioneert zoals het hoort.
Hij zal nog een test doen om even zeker te weten of dat het probleem is zo ja moet ik een bepaalde soort tabletten kuur nemen voor 2 weken wat het allemaal zou verhelpen.

goeie vids/training man. niks aan te merken op je form :)

alleen niet erg handig gespot van de spotter xD of had hij zoveel vertrouwen in je? :P

• #4.371
goeie vids/training man. niks aan te merken op je form :)

alleen niet erg handig gespot van de spotter xD of had hij zoveel vertrouwen in je? :P
Thx Tymen, haha ja dat viel me ook al op toen ik de video terug keek, njah het ging goed dus:thumb:

Last van je rug door te veel melk drinken, moet niet veel gekker worden :roflol:

Dat vind ik nog al een naïeve uitspraak. Je moest eens weten hoeveel invloed voeding op alle onderdelen van je lichaam heeft.
Daarnaast zijn oorzaken vaak indirect. Net zoals ze bijvoorbeeld bij van Persie zijn verstandskiezen trokken om de kans op knieblessures te verminderen. Puur omdat zulke kiezen negatieve invloed hebben op je zenuwstelsel. Of je ooit last hebt van die verstandskiezen zelf....

edit: of het onbewust op het zenuwstels werkt weet ik niet zeker trouwens. Maar dat zijn kiezen getrokken zijn om de kans op andere blessures te verminderen wel.

Laatst bewerkt:
Goede gewichten koen!

Trouwens hele nette uivoering ook van je squat!

mooie filmpjes koen dikke Squats!

Goed bezig keun. Maar waarom squat je nog steeds niet onder par?

• #4.376
Dat vind ik nog al een naïeve uitspraak. Je moest eens weten hoeveel invloed voeding op alle onderdelen van je lichaam heeft.
Daarnaast zijn oorzaken vaak indirect. Net zoals ze bijvoorbeeld bij van Persie zijn verstandskiezen trokken om de kans op knieblessures te verminderen. Puur omdat zulke kiezen negatieve invloed hebben op je zenuwstelsel. Of je ooit last hebt van die verstandskiezen zelf....

edit: of het onbewust op het zenuwstels werkt weet ik niet zeker trouwens. Maar dat zijn kiezen getrokken zijn om de kans op andere blessures te verminderen wel.
Inderdaad, het menselijk lichaam zit zo compliceert in elkaar, bepaalde dingen kun je niet eens realiseren.
Goede gewichten koen!

Trouwens hele nette uivoering ook van je squat!

mooie filmpjes koen dikke Squats!

Goed bezig keun. Maar waarom squat je nog steeds niet onder par?
Thanks - ik vind squatten tot parralel fijner aanvoelen, ik werk eraan om mijn flexibiliteit te verbeteren. Bij m'n 2 stretch sets blijf ik extra langer op de negatieve positie staan.

Goed bezig Koen! Lekkere squats!

Kun je zo'n periodieke keuring gewoon aanvragen bij de huisarts ook, denk je?

weet je het zeker 11% op die foto ? lijkt me nie hoor :p niet dat ik zo veel verstand van heb maar...

9-8 ofzo

Terug
Naar boven