AndroidHealthClinic

Log KEUN

Pompiedommmm, ziet er goed uit :D!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.402
Gisteren ook nog even kort schouders getraint.
Voor het eerst het ss principe gebruikt bij vrijwel elke oefening.
Voelde goed aan, hoefde niet eens zwaar te gaan voor een insane pomp.

Yeah dat is het supersetgevoel :D. Weinig gewichten en als je t goed doet, toch volledig uitgeput!

• #4.404
Nog even een update pic. - iets over belicht maar ik vond dat me benen hierop mooi uitkwamen dus ik post hem omdat het kan.
21ne9ll.jpg

Deze dagen betwijfel ik of er getraint gaat worden gezien het carnaval is.
Vandaag voor het eerst nog eens uit sinds weet ik hoelang geleden, gister/eergister geen zin om uit te gaan, vrienden(innen) zijn al 2 dagen bezig dus.

carnaval is gay keun gewoon trainen jij! hoe staat het met je gewicht nogsteeds vooruitgang?

• #4.406
carnaval is gay keun gewoon trainen jij! hoe staat het met je gewicht nogsteeds vooruitgang?
haha ik weet niet of de sportschool open is, ik ga zowiezo niet drinken misschien een paar drankjes.
nog steeds 80kg, ondanks dat ik vakantie heb eet ik nog relatief goed.
zometeen weer 160gr havermout eten, vind het ziek dat je gewoon 500gr weg werkt.

Carnavalluh! :banana:

Armen zijn absoluut je sterke punt baas. Schouders, chest en abs ook erg mooi in verhouding.

hehe ach paar drankjes maakt toch niks uit :p is nie dat je gelijk kilo's afvalt al denk ik zelf wel zo
ja maargoed ik ben ook iets zwaarder als jou he pak nu zelf s'morgens 175 gr & rond 14:00 175 gr dan nog pré workout/tijdens trainen 150gr, is wel tedoen heb nu nogsteeds momenten in de dag dat k honger heb :)

vind de belichting k*t....ja ook bij je benen!!

maar je fysiek is goed te zien, gaat goed vooruit kerel!

en polonaise lopen met carnaval is gay:gay:

carnafaal nuff said!

maare goeie quads en armen :)

Je moet ook een beetje leven he als 18-jarige, ga lekker zuipen.

Waarom eigenlijk geen squads Keun? Goeie quads heb je wel!

• #4.413
hehe ach paar drankjes maakt toch niks uit :p is nie dat je gelijk kilo's afvalt al denk ik zelf wel zo
ja maargoed ik ben ook iets zwaarder als jou he pak nu zelf s'morgens 175 gr & rond 14:00 175 gr dan nog pré workout/tijdens trainen 150gr, is wel tedoen heb nu nogsteeds momenten in de dag dat k honger heb :)
Zal wss niks nuttigen behalve water, wel nogal afzetterij 1,60 zoiets voor een glas water.
True, maar nog zulke hoeveelheden zijn een streven voor mij, zit nu aan 170gr.
vind de belichting k*t....ja ook bij je benen!!

maar je fysiek is goed te zien, gaat goed vooruit kerel!

en polonaise lopen met carnaval is gay:gay:
Njah vond 't wel een redelijke foto, thx Daan.
Daar doe ik niet aan;)
carnafaal nuff said!

maare goeie quads en armen :)
++ thx bro
Je moet ook een beetje leven he als 18-jarige, ga lekker zuipen.
Bijna 19 trouwens, a.s. woensdag word ik al 19.
Waarom eigenlijk geen squats Keun? Goeie quads heb je wel!
Omdat ik nu bij een andere gym benen heb getraint, was van plan om de zaterdag daarop borst te gaan doen met DB's maar die gym was dicht.
Normaal doe ik benen op zaterdag bij die gym en doe ik dus squats.
Ik wissel ook afentoe af, dan doe ik meer iso werk/machines en dat kan bij die andere gym niet waar ik doe squatten.

Fysiek = looking good Koen!:D

Dikke quads ook!:D

ziet er weer goed uit koen je gaat hard! je armen zijn super goed!

Vind de belichting ook niet super, benen komen wel goed uit.
Nog ffkes door voor je je avatar inhaalt :)

• #4.417
Wederom een paar pics. geschoten, moet toch wat als ik niet kan trainen..

2j3he6s.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

25zi8g2.jpg

eerste foto erg goeie armen koen en laaste ja goeie benen man! je gaat hard de laaste tijd!

Jezus, cum je je foto's de hele tijd onder, dat je de hele tijd nieuwen moet maken? :D :D

2the.: Nog steeds goed, alleen is het natuurlijk moeilijk om op deze korte termijn de vooruitgang te spotten. Maar denk dat je nog steeds met de poses aan 't oefenen bent..?

Die BDB is hard Koen!:D Je smalle taille is zeker een voordeel!

Nog even doorknallen en dan het podium op!:thumbs:

Terug
Naar boven