Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thx hendrieeerste foto erg goeie armen koen en laaste ja goeie benen man! je gaat hard de laaste tijd!
ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet op mijn foto'sJezus, cum je je foto's de hele tijd onder, dat je de hele tijd nieuwen moet maken?![]()
2the.: Nog steeds goed, alleen is het natuurlijk moeilijk om op deze korte termijn de vooruitgang te spotten. Maar denk dat je nog steeds met de poses aan 't oefenen bent..?

Thx Big-M!Die BDB is hard Koen!Je smalle taille is zeker een voordeel!
Nog even doorknallen en dan het podium op!![]()
zie me stats, maar me bf is momenteel 11% bij 80kgErg sterke BDB, Keun! Enig idee op hoeveel % je staat?
@DW lulz

Mooie strepen op je benen bij die triceps-pose!
---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------
Heb jij vlak voor de foto op z'n rug gezeten?
![]()

Gefeliciteerd. Sinds ik 19 ben geworden heb ik de krachtgains van m'n leven gemaaakt. Ik wens je hetzelfde doe !

Als Koen mijn leeftijd bereikt is ie misschien net zo buff als ik...Feli ouwe
Dam als jij mijn leeftijd bereikt ben je 2x zo buff als ik nu![]()

Haha dat is de bedoelling he, j/k. Thx mcFeli ouwe
Dam als jij mijn leeftijd bereikt ben je 2x zo buff als ik nu![]()
Komt goedkoen gefeliciteerd jonge!!! fijne dag vandaag goeie verjaardag geniet ervan!

Succes brah, laatste update pics. moet je minimaal behalen danProficiat makker, heb nog 2 jaar om er even goed of zelfs beter uit te zien!![]()

Letterlijk ook nog, thanks Hervé. Ben van plan vandaag nog te gaan trainen en die 200kg proberen te rackpullen.Gefeliciteerd. Sinds ik 19 ben geworden heb ik de krachtgains van m'n leven gemaaakt. Ik wens je hetzelfde doe !
Jup jup, dankjewel Daan!hee ben je jarig....gefeliciteerd man, nog vele jaren en kilo's!!
wederom goed fysiek weer op die foto's kerel.
Was indd nog 18 ja, 19 is echt zo'n tussen leeftijd je hebt 16-18-21Watteuh! Was je nog maar 18?Gefeliciteerd iig
, en nog vele jaren!
Dankje flowergrrlKan je je al voorberreiden op de eckte krachtgainswas ik net zo blij toen ik 18 werd, moet ik nog 1 jaar
Gefeliciteerd koen, dat je nog vele gains mag maken!

Haha me like*fapfap*! Dankjewel MarvinAls Koen mijn leeftijd bereikt is ie misschien net zo buff als ik...
j/k je hebt me al ingehaald op je 18e!
Gefeliciteerd trouwens!![]()
Thanks DW

tot nu toe niet veel, het cadeau van me vriendin moet ik als ik het goed is vandaag ontvangen. Gameheadset die ik graag wou hebben.