- Waardering
- 1.339

Nou ja, ik vond het een leuk idee... jammer dat het een onuitvoerbaar idee is, maar toch!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit lijkt me meer iets persoonlijks, als ik me hams wil aanspreken doe ik SLDL's. Tenzij het echt techniek gezien verkeerd is..Nice PR! Ik zie dat je je benen wel strekt? Ik probeer bij rackpulls altijd door m'n knieen te blijven staan zo dat ik minimale spanning op m'n hamstrings heb..
Yeah budddy!Lekker Koen! 220 in de pocket!
Vind jou gym dat goed joh dat je rackpulls vanaf 2 bankjes doet?

Thx Mike, altijd fijn als er ook mensen uit de PL sectie zoals jou reageren op mijn vid's.
Dankjewel, maar ik ben nog lang niet groot genoeg!gefeliciteerd gozer nice log trouwens gaaf om te zien hoe ****ing groot je bent geworden in de afgelopen anderhalf jaar hey geniet van je dagie laters
2x200KG PR - eigenlijk op video, maar die gozert had niet op record knop geduwt

Dankjewel nog Hannes, ben er ook tevreden mee.
Haha, toen ik klaar was begint die pas met filmen ik dacht echt no way.

Dit lijkt me meer iets persoonlijks, als ik me hams wil aanspreken doe ik SLDL's. Tenzij het echt techniek gezien verkeerd is..
Ik kan hoger, maar die 90kg voelde al zo heavy aan vandaag dus ik dacht andere x maar weer.
lekkere training keun, ik heb dat ook hoor...na gewoon banken kan ik slecht schuin banken....
Ik had het gisteren na schuin banken dat ik niet meer lekker normaal kan banken
(zwaar!)
hehe heb ik ok altijd met flatbench en incline of andersom verplaats je niks meer![]()
Het voelt dat echt zo onnatuurlijk om als je beide presses in een training doet, van incline naar flat kan nog wel wat presteren maar het voelt zo raar aan, totaal geen feeling in de oefening.
Idd, maar het voelt nog altijd weird aan.toen ik het nog allebei deed, was het gewoon incline bp en dan flat db of andersom...dan is de overgang minder vreemd
ik wou op dat moment gewoon voor 5x5 gaan gezien ik me te zwak voelde om hoger te gaan.Je doet ook wel veel sets al vlak. Waarom niet gewoon stuk of 4?