- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Close-grip met een EZ-bar, ik doe deze sinds vorige week weer, deed die eerst regelmatig daarna hellemaal niet meer. Maar goed, de gewichten zijn niet impressive maar daar focus ik me dan ook niet op met zulke intensiteit.
4uur ging de gym open iets over half 7 ging ik douchen, half 8 had ik de bus. Had ook ondertussen wat gepraat enzo en wat geposeert wat ik veelste weinig doe daar.je squat toch veel meer? of vergis ik me nou? al is 5*6*110 ook niet misselijk!
lange training, hoelang heb je erover gedaan?
maar eerlijk is eerlijk ziet er goed uit hoor!
4uur ging de gym open kwart voor iets over half 7 ging ik douchen, half 8 had ik de bus. Had ook ondertussen wat gepraat enzo en wat geposeert wat ik veelste weinig doe daar.
me 4RM is momenteel 4x140KG, maar ik wou niks forceren moet even weer in me ritme komen door die vakantie.
Thx tymen

ik wissel het altijd afkracht komt er natuurlijk ook bij kijken, maar bij mij reageren de beentjes ook beter op volume.
als je durft haha, ik ging niet shirtless gezien ik me acné nogal storend vind hoewel het al een stuk minder is geworden.
ik wissel het altijd af
als je durft haha, ik ging niet shirtless gezien ik me acné nogal storend vind hoewel het al een stuk minder is geworden.
wellicht een optie voor jou?zijn er geen/weinig na effecten, veel van zulke producten hebben na effecten? ik wil zowiezo proberen deze zaterdag een afspraak proberen te maken met die physio, gezien er niks van gekomen is/van mijn kant uit.ben sinds kort weer vol aan de biergist. werkt bij mij best goedwellicht een optie voor jou?
zijn er geen/weinig na effecten, veel van zulke producten hebben na effecten? ik wil zowiezo proberen deze zaterdag een afspraak proberen te maken met die physio, gezien er niks van gekomen is/van mijn kant uit.
als het nu door me darmen zou komen hoef ik geen biergist.