Fitness Seller

Log KEUN

en dat voor op een zondag :o

top werk weer heur :)

nette training, upright row is dumbbells?

lekker koen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.484
nette training, upright row is dumbbells?
Close-grip met een EZ-bar, ik doe deze sinds vorige week weer, deed die eerst regelmatig daarna hellemaal niet meer. Maar goed, de gewichten zijn niet impressive maar daar focus ik me dan ook niet op met zulke intensiteit.

Laatst bewerkt:
Lekkere training!:D

Harde workout Koen! En dat in 30 minuten!

• #4.487
Pff vandaag katabool bezig geweest..
2e meal /pre-meal was rond 2uur, half 3 nog een peer daarna de bus naar de gym.
20-25min. moeten wachten tot die open ging, no-x gedronken, praten met eigenaar over de AC etc. en daarna veelste lang getraint. Daarna de bus gemist, heb zojuist me 3e meal pas op, wel een flinke dus. 10 uur nog wat rijst/vis en tegen 11uur nog een shake..

Maar goed, ik heb me vandaag gewogen, 80,5kg dus dat is wel weer nice gezien ik niet al te goed heb gegeten in de vakantie.

Legs-Biceps

Squat
2 sets bodyweighted squats/stretchen.
12x50KG
10x50KG
8x70KG
8x90KG
5x6x110KG
bij de 2e set ging was ik niet goed gefocust en zakte ik bijna naar voren, dit kwam omdat ik bij de 2e rep had moeten stoppen omdat ik tegen een bankje naast de cage aankwam, dus hellemaal geen focus meer bij de 4 reps daarop

DB SLDL
15x14KG
15x16KG
15x22KG
15x28KG PR ga nooit zwaar hiermee
15x20KG
15x16KG

1 Legged Leg-raises (cable)
12x10KG
12x10KG
10x10KG
10x5KG (4 reps met 7,5)
10x5KG

Standing DB Lunges - rechter voet gaat voorbij de linker voet/schuin dus
3 sets - 2 met 12KG 1 met 8KG

Walking DB-lunges
a 45 meter x14KG
a 45 meter x14KG
a 60 meter x12KG
a 75 meter x bodyweight lekker!

Sitting Calve-raises
25x35KG
25x45KG
25x45KG
25x35KG
25x35KG

Standing Concentration-curls
12x14KG
10x16KG
Sitting
2x12x14KG

Preacher-curls(?) - armen over zo'n bankje met ez-bar
12x10KG
12x20KG
10x30KG
10x30KG
Standing - ook close-grip
2x12x20KG

Hammer-curls
10x18KG
10x20KG
10x16KG

Extra;
Abs
Hanging leg-raises met steuntje onder de ellebogen.

lekker aan gepakt keun die pootjes onder en boven:). lekker aan het buigen geweest.....2 opwarm setjes bodyweight doe ik ook altijd...anders kom ik niet fatsoenlijk naar beneden he.

• #4.489
Haha inderdaad, ik wil zowiezo altijd me kniëen wat soepeler maken door even te stretchen en hoop hierdoor ook dat ik op termijn makkelijker FSQ's kan doen.
En wat hou ik toch van lunges, echt liefde voor die oefening (no homo)

je squat toch veel meer? of vergis ik me nou? al is 5*6*110 ook niet misselijk!

lange training, hoelang heb je erover gedaan?

maar eerlijk is eerlijk ziet er goed uit hoor!

• #4.491
je squat toch veel meer? of vergis ik me nou? al is 5*6*110 ook niet misselijk!

lange training, hoelang heb je erover gedaan?

maar eerlijk is eerlijk ziet er goed uit hoor!
4uur ging de gym open iets over half 7 ging ik douchen, half 8 had ik de bus. Had ook ondertussen wat gepraat enzo en wat geposeert wat ik veelste weinig doe daar.
me 4RM is momenteel 4x140KG, maar ik wou niks forceren moet even weer in me ritme komen door die vakantie.
Thx tymen

kracht komt er natuurlijk ook bij kijken, maar bij mij reageren de beentjes ook beter op volume.

4uur ging de gym open kwart voor iets over half 7 ging ik douchen, half 8 had ik de bus. Had ook ondertussen wat gepraat enzo en wat geposeert wat ik veelste weinig doe daar.
me 4RM is momenteel 4x140KG, maar ik wou niks forceren moet even weer in me ritme komen door die vakantie.
Thx tymen

mag poseren daar ja?! chill

lekker je ding doen :)

• #4.494
ik wissel het altijd af

als je durft haha, ik ging niet shirtless gezien ik me acné nogal storend vind hoewel het al een stuk minder is geworden.

ben sinds kort weer vol aan de biergist. werkt bij mij best goed :) wellicht een optie voor jou?

• #4.496
ben sinds kort weer vol aan de biergist. werkt bij mij best goed :) wellicht een optie voor jou?
zijn er geen/weinig na effecten, veel van zulke producten hebben na effecten? ik wil zowiezo proberen deze zaterdag een afspraak proberen te maken met die physio, gezien er niks van gekomen is/van mijn kant uit.
als het nu door me darmen zou komen hoef ik geen biergist.

SJEEZUS, wat een benen workout Koen!

Waarom doe je eigenlijk dumbbell deads? Dan fail je toch rete snel op je grip?

volume beest!

Shit 5x6x110kg is echt sterk ouwe!

Terug
Naar boven