Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.541
Rug-Biceps

BB-row
15x50KG
15x70KG
12x70KG
12-15x90KG
12x100KG
10-12x110KG hard
15x90KG
15x80KG

Behind Neck Pull-down (deze doe ik even niet meer, te gevoellig voor me schouder)
15x40KG
15x50KG
12x65KG
10x75KG
10x75KG
12x55KG

T-bar row (had ik zin in, voelde goed!)
15x60KG
15x80KG
12x90KG
15x70KG
15x60KG easy

Straight-arm rope pull-down
op me kniëen
15x20KG
15x25Kg hard
15x22,5KG
15x20KG
staand
15x25KG pff
15x20KG

BB-curl
15x30KG
12x30KG
5x8x40KG nice!!

Concentration-curl
3x12x12KG

Seated 1 armed DB-curl (halve/hele rep)
2-3 sets a 7-10 hh met 6KG PUMPZZZ
+ 2x12x6KG concentration-curl

Opmerkingen;
Vandaag nog eens me stringer-tanktop aangedaan in die gym waar het niet mag, ik wist dat vandaag of een vriendin zou werken of een oudere vrouw.
Hun maken dat namenlijk niet veel uit, maar goed, vandaag kreeg ik gelijk weer de vraag of ik niet al eens wat gebruikt had nu van een oudere man a 50+ jaar. Ook voel ik me niet op me gemak als het zo druk is in de avond in die gym dan is er veel jeugd/groepjes etc. en ze waren me allemaal aan het staren bij me bb-curls:o
Fysiek gezien voelde ik me heel goed, me gewicht is nog niet gestegen maar ben wel droger geworden op me armen weer.

Laatst bewerkt:
Toch leuk om zo bewonderd te worden? :)

****ing volume makker! :o

Jezus wat een BOR's:eek::eek:!!

En jammer van dat staren, op een gegeven moment is 't niet leuk meer i suppose..

VO-LU-ME

dat vraagt om een update pic pik!

ja die bors zijn gewoon echt sick mattie!

edit: ouwe roid user!!!!

Laatst bewerkt:
weer lekker koen die bb row is ook goed man 110!!

Behind Neck Pull-down (deze doe ik even niet meer, te gevoellig voor me schouder)

kun je idd beter niet meer doen

Opmerkingen;
Vandaag nog eens me stringer-tanktop aangedaan in die gym waar het niet mag,

waarom mag dit niet in die gym?

• #4.548
Multi-Quoten gaat op dit moment moet dus dan maar even gewoon zo.

Laat ik nou net vandaag mijn mobiel (waar ik altijd mijn foto's mee maak)ongeveer 3 weken kwijt zijn, hij deed het niet meer zo goed het scherm viel regelmatig uit etc. dus laat ik hem even maken nog nu hij nog verzerkerd is. Me abbo loopt niet meer zo lang dus.
Ben van plan daarna een BlackBerry te gaan halen, hoewel de Iphone5 me ook aanspreekt hoewel die nog niet eens uit is, maar dat zal een prijzig abbonementje worden dan, de Iphone4 is namenlijk nog prijzig.
Ik zal kijken dat er volgende maand nog eens wat pics. komen wil nog steeds gym pics. schieten, of met een normale camera of ik wacht tot ik me mobiel terug heb.

En wat de BB-rows betreft, ik begin de oefening weer fijner worden, tijdje verwaarloosd die oefening, wil bepaalde oefeningen wel weer zwaarder gaan doen omdat ik vind dat me lichaam hier beter op reageert.

Wat de tanktops betreft, dit speelt zich al een tijd nu - volgens hun mocht het niet van de ''nieuwe'' eigenaar die zogenaam in de gym zijn geweest en dit geen juiste kleding vond.
Maar ik denk dat het personeel dit gewoon niet wilt, ook zeiden ze dat mensen het aanstotend zouden vinden:o Maar goed ik kan er mee leven, ik ben daar alleen om te trainen, vind die sportschool allang niks meer qua uitstraling etc. gelukkig zit ik bij 2 gyms en heb ik nog afwisseling zo.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Nog iets anders, ik was gister nog eens onder de zonnenbank geweest, ben van plan dit afentoe te doen icm. me acné op me rug. Zie nu al gelijk verschil!

beter koop je een android :)

ahaha vandaag al extra lang met me hasses in de zon gelezen ivm met acne :)

brotip: miss was rustiger met de aas :P :jk: bro!

Lekkere training brah!

What the fock. Wat doen mensen die spieren aanstootgevend vinden uberhaupt in de gym? GTFO! Klinkt echt als een k*tsfeer man!

Dikke training. Heb zelf een ouwe iphone 3g. Moet zeggen dat t toch wel een prima apparaat is al is mijn versie sloom en niet up to date (qua besturingssysteem) maar schijnt bij die nieuwe veel beter te zijn. Is een beetje appels met peren vergelijken want de 3g is al een hele tijd uit. Batterij ook klote trouwens maja dat heb je volgens mij bij de meeste smartphones.

Yeah buddy! People are mirin'Koen!:D

Ik zou juist mijn stringer aan doen!:D

Edit: Dat rijmt..:rolleyes:

• #4.553
Ze dreigde zelf al met beeindigen van abbo's. Maar ja zoals ik zei, ik kan er mee leven,kan ze tenminste zonder rare gezichten bij die andere gym aandoen.

morgen borst-triceps en abs, zal voornamenlijk incline werk zijn.

Ze dreigde zelf al met beeindigen van abbo's.

als het niet in de algemene voorwaarden staat, kunnen ze niks doen.

Maar ja zoals ik zei, ik kan er mee leven,kan ze tenminste zonder rare gezichten bij die andere gym aandoen.

misschien kun je beter bij die andere gym gaan trainen.

• #4.555
Zou wel beter zijn, maar ik hou van de variatie aan oefeningen en ook de gyms in algemeen, ik kijk er steeds weer naar uit om in het weekend naar die andere gym toe te gaan (soms een de weekse dag). Maar die andere gym is zowiezo 45min+ reizen met de bus en die andere gym is 5 tot 10min. fietsen.

Zou wel beter zijn, maar ik hou van de variatie aan oefeningen en ook de gyms in algemeen, ik kijk er steeds weer naar uit om in het weekend naar die andere gym toe te gaan (soms een de weekse dag). Maar die andere gym is zowiezo 45min+ reizen met de bus en die andere gym is 5 tot 10min. fietsen.

misschien moet je dan alleen in het weekend je tanktop dragen (in die andere gym) en doordeweeks niet:) maar, blijft vreemd verhaal, het is toch een normaal kledingstuk.

Ze dreigde zelf al met beeindigen van abbo's. Maar ja zoals ik zei, ik kan er mee leven,kan ze tenminste zonder rare gezichten bij die andere gym aandoen.

morgen borst-triceps en abs, zal voornamenlijk incline werk zijn.

ik draag al dik een jaar geen tanktoppie meer - ik train tegenwoordig dubble shorted - een t-shirt wat vrij strak zit en daarover heen mijn tanktoppie - nooit geen gezeur meer gehad

als het je niet boeit dat je gekickt gaat worden (of als ze gewoon bluffen) moet je gewoon die tanks aan doen. schijt aan die gasten :D

• #4.559
a 20min. geleden sample noxi-pro ingenomen, heb nu ineens het gevoel dat ik jeuk heb op bepaalde plekken soms. Wenkbrauwen/haren/neus voornamenlijk, erg wazig op het moment op me maag ook jeuk en oren.

a 20min. geleden sample noxi-pro ingenomen, heb nu ineens het gevoel dat ik jeuk heb op bepaalde plekken soms. Wenkbrauwen/haren/neus voornamenlijk, erg wazig op het moment op me maag ook jeuk en oren.

say what?

ik kreeg jeuk in mijn gezicht en mijn handen gingen tintelen, oh en hyperactief en agressief.... had dan ook 2 servings in een keer op :)

Terug
Naar boven