hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe me best een combi van beide te maken, kracht/isolatie.
Thx marvin
Haha ik was echt pissed dat ie spotter er aan zat, maar ja die negatieven reps waren wel lekker, 4e was letterlijk doodgaan.Keun is een beest! Die 105 incline moet kapotdoodgaan geweest zijn!
Heb ook eigenlijk te korte onderbenen om in dat apparaat te staan/leunen, als ik parralel zak raken mijn hams het ijzer.netjes..do die sissy's maar eens als laatste oefening dan kom je amper omhoog haha.
Heb ook eigenlijk te korte onderbenen om in dat apparaat te staan/leunen, als ik parralel zak raken mijn hams het ijzer.
En zolang ik bij deze oefening last van me knie heb laat ik hem beter even weg, kreeg ook bij mijn 3e of 4e squat set ineens een steek in me knie, daarna niet meer.
---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------
Was je trouwens naar Victor Martinez gegaan?
Hmm dat zou 1 van de redenen kunnen zijn, voordat ik deed trainen heb ik 7jaar voetbal gedaan, daar heb ik ook een knie blessure op gelopen die zo nu en dan wel eens terug kwam. Maar ik heb het afentoe aan beide kniëen. Ik ben benieuwd naar de uitslag van de test die ik hopelijk volgende week ga doen met die physiotherapeut. Vandaag heb ik hem nog gezien/gesproken en we hadden het nog even erover dat een van mijn voeten/been wat korter is dan de ander, waarop ik aangaf dat mijn rechter quad ook iets meer ontwikkelt is dan de linker, wat hierdoor zou kunnen komen.Weet je dat is een risico als je begint met squatten heb ik het idee. Toevallig staat er nu op MD een seminar van Lee Haney, die ook uitlegt hoe je volgens hem dat soort problemen kunt voorkomen door squats bv pas als 3e oefening te doen en eerst te legpressen bv. Wel interessant stuk.
Victor was echt zwaar relaxed. Heb hem veel vragen kunnen stellen, het was gezellig druk. Hij was echt ****in huge man zo 3 weken na de AC..
Ehm..Koen...Thx hendrie
De foto is niet van beste kwaliteit, maar gezien ik het aan heb gegeven een foto te posten post ik deze ook, op dit moment is het wel storend dat ik me mobiel een tijdje kwijt ben.
Je ziet me hoofd toch niet duidelijk dus ik post het origineel formaat..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij is te klein voor je lijf