XXL Nutrition

Log KEUN

tjee koen je word sterk man!!

Sterke training Koen:thumb:

Keun is een beest! Die 105 incline moet kapotdoodgaan geweest zijn!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.584
tjee koen je word sterk man!!
Ik doe me best een combi van beide te maken, kracht/isolatie.
Thx marvin
Keun is een beest! Die 105 incline moet kapotdoodgaan geweest zijn!
Haha ik was echt pissed dat ie spotter er aan zat, maar ja die negatieven reps waren wel lekker, 4e was letterlijk doodgaan.

• #4.585
Ga zo toch nog even trainen, benen. Kan ik me daarna focussen op me studie voor een paar uurtjes en morgen de halve middag.

• #4.586
Wheels

Squats
?xbw /stretchen
12x50KG
12x50KG
12x80KG
10x110KG
2x8x130KG VPR hele lichte spots bij laatste reps
10x90KG

Sissy Squats
2 sets bw
1 set met 10KG
1 set met 15KG
1 set met 20KG
veelste makkelijk voor mij maar me knie was erg gevoellig bij deze oefening

DB-lunges
30 a 40m x12KG
30 a 40m x14KG
30 a 40m x12KG ss 90 a 120m x bodyweight

DB SLDL
15x12KG
15x14KG
15x16KG
15x20KG
15x16KG

Heb nog een foto gemaakt, erg onduidelijk heb alleen wat problemen met hem op de computer plaatsen.
Volgende x als me broer mee gaat neemt die zijn mobiel maar mee of camera.

Voel me ineens erg down, tijd voor een junkmeal nog eens lijkt me om de week door tekomen.
Kuiten volgen binnekort, heb nog spierpijn namenlijk van afgelopen maandag.
Fijn weekend

Laatst bewerkt:
netjes..do die sissy's maar eens als laatste oefening dan kom je amper omhoog haha.

• #4.588
netjes..do die sissy's maar eens als laatste oefening dan kom je amper omhoog haha.
Heb ook eigenlijk te korte onderbenen om in dat apparaat te staan/leunen, als ik parralel zak raken mijn hams het ijzer.
En zolang ik bij deze oefening last van me knie heb laat ik hem beter even weg, kreeg ook bij mijn 3e of 4e squat set ineens een steek in me knie, daarna niet meer.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Was je trouwens naar Victor Martinez gegaan?

Heb ook eigenlijk te korte onderbenen om in dat apparaat te staan/leunen, als ik parralel zak raken mijn hams het ijzer.
En zolang ik bij deze oefening last van me knie heb laat ik hem beter even weg, kreeg ook bij mijn 3e of 4e squat set ineens een steek in me knie, daarna niet meer.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Was je trouwens naar Victor Martinez gegaan?

Weet je dat is een risico als je begint met squatten heb ik het idee. Toevallig staat er nu op MD een seminar van Lee Haney, die ook uitlegt hoe je volgens hem dat soort problemen kunt voorkomen door squats bv pas als 3e oefening te doen en eerst te legpressen bv. Wel interessant stuk.
Victor was echt zwaar relaxed. Heb hem veel vragen kunnen stellen, het was gezellig druk. Hij was echt ****in huge man zo 3 weken na de AC..

• #4.590
Weet je dat is een risico als je begint met squatten heb ik het idee. Toevallig staat er nu op MD een seminar van Lee Haney, die ook uitlegt hoe je volgens hem dat soort problemen kunt voorkomen door squats bv pas als 3e oefening te doen en eerst te legpressen bv. Wel interessant stuk.
Victor was echt zwaar relaxed. Heb hem veel vragen kunnen stellen, het was gezellig druk. Hij was echt ****in huge man zo 3 weken na de AC..
Hmm dat zou 1 van de redenen kunnen zijn, voordat ik deed trainen heb ik 7jaar voetbal gedaan, daar heb ik ook een knie blessure op gelopen die zo nu en dan wel eens terug kwam. Maar ik heb het afentoe aan beide kniëen. Ik ben benieuwd naar de uitslag van de test die ik hopelijk volgende week ga doen met die physiotherapeut. Vandaag heb ik hem nog gezien/gesproken en we hadden het nog even erover dat een van mijn voeten/been wat korter is dan de ander, waarop ik aangaf dat mijn rechter quad ook iets meer ontwikkelt is dan de linker, wat hierdoor zou kunnen komen.

Dus eerst gaan we kijken of ik wat aan me darmen heb en daarna nog een en bespreken met die verzakking, of ik dat met hem moet doen weet ik nog niet.

Sounds good!

nice 130koen! gaat top!

• #4.592
Thx hendrie

De foto is niet van beste kwaliteit, maar gezien ik het aan heb gegeven een foto te posten post ik deze ook, op dit moment is het wel storend dat ik me mobiel een tijdje kwijt ben.
Je ziet me hoofd toch niet duidelijk dus ik post het origineel formaat..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

begindt hier behoorlijk beestachtig te worden!

ckrs. ziet er zeer goed uit. dus tanktops mogen niet, maar shirt uit mag wel:)

• #4.595
In die gym doen ze daar niet moeilijk over, shirtless gym pics. zijn altijd bij deze gym.

• #4.596
Vanmorgen even een afspraak gemaakt met de physio, ik kan morgen al terrecht, sneller dan verwacht gezien zijn drukke agenda.
Morgen avond zal ik dus even een update geven en ik hoop eerlijk gezegt dat het juist aan me darmen ligt, dat zou namenlijk simpel zijn op te lossen ipv. dat ik last van me gewrichten zou hebben.

Nog een andere update, ik had me eergister gewogen bij me gf, 81,2kg ook al was het al 8uur s'avonds. Ochtend gewicht op mijn weegschaal was vanmorgen 79,5+kg gezien het met een wijzer is, gister was me ochtend gewicht iets over 80kg. Er is weer progressie iig:thumb:

Schouders

poging tot sitting bb-press, met de opwarm set voelde het al niet fijn aan.
MP
15x40KG
12x50KG
10x50KG
9x60KG
7x60KG
8x60KG
+ een setje cleans, a 12reps x50kg
ben van plan hier eens een totale oefening van te doen, maar qua rep/gewicht opbouw heb ik hier geen ervaring mee.

Side-raises
10x14KG
10x16KG
10x18KG
10x16KG
10x16KG

Rear-delt Raise
15x14KG
15x16KG
12-15x18KG
15x16KG
15x14KG

1 Armed Cable Side-raise (easy)
3x12x7,5KG
2x12x5KG

Arnold-press (1armed DB)
12x16KG
10x22KG
10x18KG

BB-shrugs
15x90KG no straps
15x130KG
12x150KG
10x150KG
12x110KG no straps
12x90KG no straps

extra;
abs

Laatst bewerkt:
Lekkere training, flinke MP's weer :D!

good train keun
tof dat er weer progressie is in het BW

gaat goed hier bro :) je bent inmiddels al 10 kilo zwaarder dan mij. terwijl je eerst maar iets van 1-2 kilo voorliep :')

Thx hendrie

De foto is niet van beste kwaliteit, maar gezien ik het aan heb gegeven een foto te posten post ik deze ook, op dit moment is het wel storend dat ik me mobiel een tijdje kwijt ben.
Je ziet me hoofd toch niet duidelijk dus ik post het origineel formaat..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ehm..Koen...

Je moet je hoofd gaan trainen..:o Hij is te klein voor je lijf;)

:thumbs:

Terug
Naar boven