XXL Nutrition

Log KEUN

a 20min. geleden sample noxi-pro ingenomen, heb nu ineens het gevoel dat ik jeuk heb op bepaalde plekken soms. Wenkbrauwen/haren/neus voornamenlijk, erg wazig op het moment op me maag ook jeuk en oren.

kijk maar uit dat je niet gaat hinnikken ;)

Hahaha, ja beta alanine.... good stuff :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.565
Damn, wat een pre/w booster - ik was erg gefocused, alles voelde lekker aan, lekker warm gelijk bij de warming-up waardoor ik geen last van me schouders had.
Ik vind noxi-pro samen met BlackCats en Nox-Pump de beste pre/w boosters voor mij dan.

warm-up
shoulder discolations a 15 reps (doe dit overigens regelmatig als warm-up voor me delts/flexibiliteit)

Incline-BP
15x30KG
12x50KG
10x70KG
8x85KG
3x95KG
4x105KG PR attempt, spotter moest er weer aan zitten bij de 1ste rep maar hij zat er volgens mij nog niet in, niet explosief gedrukt, daarna nog 3 goed negatief gedaan met spot.
7-8x90KG 3 assists

Incline-Flyes (60graden voor het eerst)
12x14KG
12x20KG
10x24KG
10x26KG
8-9x26KG
12x20KG

Incline DB-press (30 of 45graden)
10x22KG
10x26KG
9x26KG
9x26KG
12x22KG

Cross-over
15x10KG p.kant
12x15KG
3x20KG PR ss 8x15KG ss 8x10KG

Sitting EZ-bar extensions (eerste 4 sets zonder rug leuning)
12x20KG
10x20KG
8x30KG
6x30KG
rug-leuning
8-10x30KG
12x20KG

Push-down - vanuit pully
15x30KG
15x35KG
12x40KG
15x30KG

Reverse-grip pushdown
5x15x22,5KG

Extra;
1 Armed DB-extensions
3x12x6KG
12x4KG

Decline Side-crunches 3 sets
Decline crunches 2 sets
Vacuum 5 sets, ging moeizaam met een maag vol water kleine 1,5l water gedronken tijdens m'n workout.

Jammer van je fail evengoed beresterk die 3x 95!

Die incline flyes op 60graden vond je het wat?

• #4.567
Jammer van je fail evengoed beresterk die 3x 95!

Die incline flyes op 60graden vond je het wat?
Indeed, probeer me BP nu weer even op te krikken. Vind dat me borst begint achter te liggen..

Ja ik vond ze wel fijn eigenlijk, maar volgende x neem ik toch nog eens 45graden, deed normaal 30graden.

inclines zijn klasse :)

de rest heb ik je al verteld op msn brah

• #4.569
En t*ring, m'n buik en onderrug doet pijn??? (steken)

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Thx tymen

Lekkere training! En als ik het goed gebruik had je Noxi-Pro genomen? Wil die namelijk binnenkort ook gaan halen..

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #4.571
Voelt niet fijn aan die steken, steken in me borst/maag/onderbuik lijkt niet of het me abs zijn en ook steken in me onderrug bij bepaalde (zit)houdingen.

• #4.573
Als ik iets naar voren leun, om bijv. te typen/muis vast te houden, heb ik er nog last van. Als ik tegen de leuning aan zit minder.

dus meer last van maag/buik dan van (onder)rug? heb je misschien iets verkeerds gegeten vandaag (noxi-pro)?

• #4.575
dus meer last van maag/buik dan van (onder)rug? heb je misschien iets verkeerds gegeten vandaag (noxi-pro)?
tussen me 3e en 4e maaltijd zat wel redelijk wat uurtjes tussen ivm. me training. Krijg vaak buikpijn bij honger, maar dit is duidelijk iets anders.
Misschien verrekt met buik/vacuum en wat rug betreft misschien omdat ik geen leuning gebruikte bij me ez-bar extensions.

van sporten krijg je geen "steken" (zie je bericht van 19.48). wel iets om in de gaten te houden.

• #4.577
van sporten krijg je geen "steken" (zie je bericht van 19.48). wel iets om in de gaten te houden.
Gezien ik voor me training er geen last van had en nu wel ineens denk ik dat dat er toch ''iets'' mee te maken heeft naast andere dingen. Maandag maak ik zowiezo eindelijk die afspraak met die physio als ik er dan nog last van zou hebben, wat ik betwijfel laat ik hem hier ook even naar kijken.

Morgen verplichte rustdag, zondag word er gesquat.

Gezien ik voor me training er geen last van had en nu wel ineens denk ik dat dat er toch ''iets'' mee te maken heeft naast andere dingen. Maandag maak ik zowiezo eindelijk die afspraak met die physio als ik er dan nog last van zou hebben, wat ik betwijfel laat ik hem hier ook even naar kijken.

Morgen verplichte rustdag, zondag word er gesquat.

ik ken 2 fysio's: een in 020 (o.a. aerts), ander in 036 (o.a. overeem).welke dingen?

• #4.579
ik ken 2 fysio's: een in 020 (o.a. aerts), ander in 036 (o.a. overeem).welke dingen?
Ik heb hier een goeie fysio, traint in dezelfde gym ook.
Daarvoor moet ik juist die 2e afspraak maken, ik heb al een tijdje last van me schouders/knieën en afentoe polsen, ook verzuurt mijn onderrug en biceps heel snel, nu moet ik zeggen dat dat laatste tijd wat minder is geworden. Maar dit zou allemaal kunnen komen doordat er iets vast zou zitten in me darmen, heb hiervoor een aantal testjes voor gedaan waar ik tegendruk moest zetten en hij veronderstelde dat het aan me darmen ligt.
Hij zei erbij dat hij nog een test moest doen om het te bevestigen, dit zou dan simpel zijn op te lossen door 2 weken een bepaalde soort tabletten te nemen ''darmontgiftiging''. Heb het alleen te lang laten liggen, weet dit al sinds januari of februari.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Oow verkeerd begrepen, njah het zou ook gewoon in met me ingewanden kunnen zijn een pijntje of zo. Of door de pre/w waarvan ik stekende buikpijn van krijg. Onderrug zou kunnen komen doordat een set zonder rug leuning bij de EZ-bar extensions niet fijn voelde en steken in borst kan gewoon spierpijn zijn in me borst.

Ik heb hier een goeie fysio, traint in dezelfde gym ook.
Daarvoor moet ik juist die 2e afspraak maken, ik heb al een tijdje last van me schouders/knieën en afentoe polsen, ook verzuurt mijn onderrug en biceps heel snel, nu moet ik zeggen dat dat laatste tijd wat minder is geworden. Maar dit zou allemaal kunnen komen doordat er iets vast zou zitten in me darmen, heb hiervoor een aantal testjes voor gedaan waar ik tegendruk moest zetten en hij veronderstelde dat het aan me darmen ligt.
Hij zei erbij dat hij nog een test moest doen om het te bevestigen, dit zou dan simpel zijn op te lossen door 2 weken een bepaalde soort tabletten te nemen ''darmontgiftiging''. Heb het alleen te lang laten liggen, weet dit al sinds januari of februari.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Oow verkeerd begrepen, njah het zou ook gewoon in met me ingewanden kunnen zijn een pijntje of zo. Of door de pre/w waarvan ik stekende buikpijn van krijg. Onderrug zou kunnen komen doordat een set zonder rug leuning bij de EZ-bar extensions niet fijn voelde en steken in borst kan gewoon spierpijn zijn in me borst.

laat maar eens goed onderzoeken

Terug
Naar boven