Ik heb hier een goeie fysio, traint in dezelfde gym ook.
Daarvoor moet ik juist die 2e afspraak maken, ik heb al een tijdje last van me schouders/knieën en afentoe polsen, ook verzuurt mijn onderrug en biceps heel snel, nu moet ik zeggen dat dat laatste tijd wat minder is geworden. Maar dit zou allemaal kunnen komen doordat er iets vast zou zitten in me darmen, heb hiervoor een aantal testjes voor gedaan waar ik tegendruk moest zetten en hij veronderstelde dat het aan me darmen ligt.
Hij zei erbij dat hij nog een test moest doen om het te bevestigen, dit zou dan simpel zijn op te lossen door 2 weken een bepaalde soort tabletten te nemen ''darmontgiftiging''. Heb het alleen te lang laten liggen, weet dit al sinds januari of februari.
---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------
Oow verkeerd begrepen, njah het zou ook gewoon in met me ingewanden kunnen zijn een pijntje of zo. Of door de pre/w waarvan ik stekende buikpijn van krijg. Onderrug zou kunnen komen doordat een set zonder rug leuning bij de EZ-bar extensions niet fijn voelde en steken in borst kan gewoon spierpijn zijn in me borst.