MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.601
Lekkere training, flinke MP's weer :D!
Thx man, hoewel het qua kracht een beetje tegenviel.
good train keun
tof dat er weer progressie is in het BW
Werd weer tijd, zit nu wat hoger in de kh's laatste weken en ik merk het iig, ik wil proberen om nog een paar kg aan tekomen voor juni-juli en dan gooi ik er een hele lichte cut in.

Mike, heb je toevallig een link naar hoe je cleans het beste kunt uitvoeren, techniek/sets-reps-gewicht opbouw? Want ik clean nu wel altijd de BB als bij MP'en maar ik wil eigenlijk ook aan me techniek werken. Powercleans zou ik ook wel eens willen doen.
gaat goed hier bro :) je bent inmiddels al 10 kilo zwaarder dan mij. terwijl je eerst maar iets van 1-2 kilo voorliep :')
epic gains is epic, gewoon lekker blijven door gaan Tymen jij moet eerst maar weer op die 75kg komen. Ik weet nog dat we een kleine concurrentie strijd deden met 3 man wie het 1ste de 75kg zou passeren, wie die andere was weet ik even niet meer.

Vanmorgen even een afspraak gemaakt met de physio, ik kan morgen al terrecht, sneller dan verwacht gezien zijn drukke agenda.
Morgen avond zal ik dus even een update geven en ik hoop eerlijk gezegt dat het juist aan me darmen ligt, dat zou namenlijk simpel zijn op te lossen ipv. dat ik last van me gewrichten zou hebben.

goed van je, ben benieuwd naar diagnose, vlgde keer niet zo lang wachten:)

gaat lekker koen! hoop dat het meevalt morgen!

Dikke arm+schouder Keun!

• #4.605
Ehm..Koen...

Je moet je hoofd gaan trainen..:o Hij is te klein voor je lijf;)

:thumbs:
Had over je post heen gelezen
heb je enige tips jij hebt wel een huge head brah:roflol:

gaat lekker koen! hoop dat het meevalt morgen!
Ik hoop het ook, beter dat m'n problemen binnen de kortste keren zijn verholpen, ook icm. met herstel problemen afentoe. Zodra alles in orde is ben ik van plan wat meer vitamines capsules en dergelijke aan te schaffen o.a. glutamine en zorgen dat me calcium/magnesium inname ook voldoende is. Nu zou het vrij weinig nut hebben ''als het aan me darmen zou liggen'' daar ga ik namenlijk vannuit.
Thnx MCM, welcome back trouwens, waar was je eigenlijk heen? Nogal kinderachtig wat er in je log gebeurt is.

Vind de kwaliteit nu trouwens onwijs slecht, betere foto's volgende maand gegarandeerd.

Iets anders, acné op me rug is weer een stuk vermindert - binnekort nog eens een zonnebankje nemen/in de tuin zonnen.

Laatst bewerkt:
Thnx MCM, welcome back trouwens, waar was je eigenlijk heen? Nogal kinderachtig wat er in je log gebeurt is.

Vind de kwaliteit nu trouwens onwijs slecht, betere foto's volgende maand gegarandeerd.

Iets anders, acné op me rug is weer een stuk vermindert - binnekort nog eens een zonnebankje nemen/in de tuin zonnen.

Thnx :) Polen. Staat een redelijk uitgebreid verslag in mn log wat weer open is. Mja beetje kinderachtig maar was er zelf in een maffe bui ook toe in staat geweest en kan er wel om lachen ;)

Ben benieuwd naar volgende maand's pics! Minder acné is nice, blij dat ik daar nauwelijks last van heb.

• #4.607
Thnx :) Polen. Staat een redelijk uitgebreid verslag in mn log wat weer open is. Mja beetje kinderachtig maar was er zelf in een maffe bui ook toe in staat geweest en kan er wel om lachen ;)

Ben benieuwd naar volgende maand's pics! Minder acné is nice, blij dat ik daar nauwelijks last van heb.
Ja ik las het net, dat verhaal lees ik eens een andere keer je hebt je goed uitgeleefd met je update!
Ik had het iig niet gewaardeerd, maar zoals je zegt dat je het zelf ook zou doen dus.

Ik heb eigenlijk niet veel last van acné, in me gezicht zo goed als niks. Ik heb alleen sinds een tijd zo nu en dan wat acné op me rug het is niet eens veel maar het zijn afentoe wel pijnlijke. Nu is heb ik bijna niks meer, meerendeels is opgedroogd al. (kan er wel mee squatten dus zo pijnlijk is het niet, gewoon irritant, heb liever een egale huid wat dat betreft)

Laatst bewerkt:
Ja ik las het net, dat verhaal lees ik eens een andere keer je hebt je goed uitgeleefd met je update!
Ik had het iig niet gewaardeerd, maar zoals je zegt dat je het zelf ook zou doen dus.

Ik heb eigenlijk niet veel last van acné, in me gezicht zo goed als niks. Ik heb alleen sinds een tijd zo nu en dan wat acné op me rug het is niet eens veel maar het zijn afentoe wel pijnlijke. Nu is heb ik bijna niks meer, meerendeels is opgedroogd al. (kan er wel mee squatten dus zo pijnlijk is het niet, gewoon irritant, heb liever een egale huid wat dat betreft)

Ja de update is een belachelijke wall-of-text geworden haha. Maja ook wel leuk voor eigen referentie :) Op je rug is wel een rare plek als je niet in je gezicht hebt. Suc6 daarmee man, misschien doet een zomerzonnetje je goed ;)

• #4.609
Zojuist terug van de physiotherapeut, goed nieuws en slecht nieuws.
Goede nieuws, het ligt aan me darmen. Wat er precies met me darmen is? Nou er zit een schimmel in me darmen wat er dus voor gezorgt heeft dat me lichaam niet goed functioneert zoals ik eerder aangaf, nu is de analyse officieel zeg maar. Gelukkig geen parasiet!! Deze schimmel is zoals ik al aangaf makkelijk op te lossen, morgen haalt hij voor mij de tabletten al zodat ik er gelijk consequent aan kan gaan beginnen, moet deze tabletten 4maals daags gaan nemen voor 2 weken.
Daarna even een ''check controle'' of het geholpen heeft.

Daarna is 't tijd om weer serieus wat gains/pr's te maken - hij gaf het volgende aan;
-Betere opname van voeding, nu heb ik maar een minimale opname gehad.
-Sneller herstel
-Betere workouts, doordat m'n lichaam geen extra energie verspild meer
-Geen last meer van het snelle verzuren
-Acné zou afnemen
-Geen gewrichtsklachten meer
-Meer energie in algemeen
-Ook weer een regelmatige ontlasting..

M.a.w. ik heb het veelste lang uit laten lopen, anders zat ik nu misschien allang over de 85kg+ :trollface:
(dit is dus het slechte nieuws haha)
Hij zei iig dat het mijn prestaties onderdrukt heeft laatste tijd.

Maar goed, ben blij dat ik nu weet wat het is.

Nu weer verder leren voor SE morgen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Zojuist terug van de physiotherapeut, goed nieuws en slecht nieuws.
Goede nieuws, het ligt aan me darmen. Wat er precies met me darmen is? Nou er zit een schimmel in me darmen wat er dus voor gezorgt heeft dat me lichaam niet goed functioneert zoals ik eerder aangaf, nu is de analyse officieel zeg maar. Gelukkig geen parasiet!! Deze schimmel is zoals ik al aangaf makkelijk op te lossen, morgen haalt hij voor mij de tabletten al zodat ik er gelijk consequent aan kan gaan beginnen, moet deze tabletten 4maals daags gaan nemen voor 2 weken.
Daarna even een ''check controle'' of het geholpen heeft.

Daarna is 't tijd om weer serieus wat gains/pr's te maken - hij gaf het volgende aan;
-Betere opname van voeding, nu heb ik maar een minimale opname gehad.
-Sneller herstel
-Betere workouts, doordat m'n lichaam geen extra energie verspild meer
-Geen last meer van het snelle verzuren
-Acné zou afnemen
-Geen gewrichtsklachten meer
-Meer energie in algemeen
-Ook weer een regelmatige ontlasting..

M.a.w. ik heb het veelste lang uit laten lopen, anders zat ik nu misschien allang over de 85kg+ :trollface:
(dit is dus het slechte nieuws haha)
Hij zei iig dat het mijn prestaties onderdrukt heeft laatste tijd.

Maar goed, ben blij dat ik nu weet wat het is.

Nu weer verder leren voor SE morgen:rolleyes:

alleen maar goed nieuws toch. succes met se morgen.

Goed bezig, weer lekker voluit als die shit aanslaat!

goed nieuws brah!

Suc6 met je SE morgen brah!

goed nieuws koen!

Zie msn offline bericht baas. :cool:

Waar had je voornamelijk last van dan Koen?

Klinkt goed. Dit moet je natuurlijk dubbel en dwars motiveren om weer flink de beuk er in te zetten :D:D!

• #4.618
Zie msn offline bericht baas. :cool:
zo meteen even thuis checken, laatste uur.
Waar had je voornamelijk last van dan Koen?
ik maak er even weer een opsomming van
-knakkende schouders/pijnlijk bij bepaalde oefeningen
-pijnlijke kniëen buiten mijn trainingen/ook verzuren mijn kniëen als ik alleen maar even een tijdje stil sta.
-knakkende polsen en ook m'n polsen zijn bij een bepaalde druk gevoellig.
-snel verzurende onderarmen/biceps/onderrug hoewel het laatste tijd een stuk beter gaat, ben ondanks het feit dat ik tegen mijn prestaties in trainde toch door plateaus heen gekomen.
-acné op m'n bovenrug
-onregelmatige ontlasting
-langzaam herstel van trainingen

en laatste tijd krijg ik ook last van buikpijn

hij zei ook dat de meeste klachten waar mensen bij hem naartoe komen aan de darmen liggen, er zijn genoeg mensen die klachten hebben zonder te weten dat het aan hun darmen kan liggen.
Klinkt goed. Dit moet je natuurlijk dubbel en dwars motiveren om weer flink de beuk er in te zetten :D:D!
Inderdaad, ik heb ook het gevoel dat het me mentaal hierdoor ook tegen zit, hoe ik in het dagelijks leven me dingen omga me energie door de dag heen en hoe ik met studie om ga (slecht namenlijk, ondanks het feit dat ik goed leer haal ik slechte cijfers, alsof ik ineens blackouts krijg) ga vandaag vragen of dit ook hierdoor zou kunnen komen.

ik wil iig veel meer aandacht aan me studie gaan besteden! dit is echt een must, ik wil gewoon dit jaar me niveau 4 diploma halen en weg van deze school, deze school heeft me zo lui gemaakt en ook bevalt de opleiding me niet. Dus ik kan niet wachten tot ik HBO kan doen en pysiotherapie ga volgen. Ik wil en moet me daar echt voor inzetten, nu en als ik physio zou gaan doen.

Laatst bewerkt:
Dus ik kan niet wachten tot ik HBO kan doen en pysiotherapie ga volgen. Ik wil en moet me daar echt voor inzetten, nu en als ik physio zou gaan doen.

Top man!

Ik wou dat ik schimmel in men darmen had maar jammergenoeg ben ik gewoon een gezonde ecto :(

• #4.620
Rug-Biceps

V-bar Pull-down
15x35KG
15x45KG
12x60KG
12x75KG
10x75KG
12x60KG

Rackpulls - vannuit cage
12-15x60KG
10-12x90KG
8-10x120KG
4-5x160KG heavy!
12x120KG
Vind rackpulls vannuit een cage niet zo fijn aan voelen dan wanneer ik ze vanaf 2 bankjes doe, de hoogte van de BB is vrijwel hetzelfde.

DB-rows
15x26KG
12x32KG
12x36KG
12x42KG
10x46KG
2x8x50KG
2x12-15x32KG

Chin-ups
3x10xbw

Straight arm rope pull-down (gewicht voelt anders aan hierop) ss Front lat pull-down (strict/squezee)
15x30KG ss 12x45KG
15x30KG ss 12x55KG
15x25KG ss 12x65KG
15x25KG ss 12x50KG
12x25KG ss 12x45-50KG

21'en (ez-bar)
3x met 20KG (excl ez-bar)
2x met 10KG

Concentration-curls
12x14KG
12x14KG
12x12KG
10x12KG

1 armed DB-curl (halve/hele rep) om en om
2 sets a 10 reps met 6KG

Opmerkingen;
Fijne training, biceps ontplofte.

Ik heb m'n tabletten gekregen en ben gelijk begonnen ermee.
Ik moet 4 maal daags consequent deze tabletten nemen, 1 tablet per inname.
Hoe het goedje heet;
''Biotics Research Corporation'' zal het merk zijn, naam ''ADP''

Had nog iemand gesproken die ook een schimmel in de darmen had, hij kwam erachter doordat hij een heletijd op het zelfde BW bleef ondanks zijn 6-7maaltijden p.dag, ook had hij krampen en verzuurde snel zoals mij.
Maandje geleden ofzo was het voor hem, is nu al 4kg aangekomen sinds.

Binnekort wil ik iemand in de sportschool daar vragen die in het verleden ook wedstrijden heeft gedaan op hoog niveau (volgens hem, ben nog steeds benieuwd naar pics.) om te kijken/helpen naar mijn posering.

Top man!

Ik wou dat ik schimmel in men darmen had maar jammergenoeg ben ik gewoon een gezonde ecto :(
Ik hoop dat ik het allemaal haal dan qua punten etc. Een van de redenen van mijn slechte prestaties kunnen op school o.a. zijn door mijn darmen doordat ik lui/vermoeid ben, doordat mijn darmen niet alle voeding opnemen.
Maar het kan natuurlijk ook aan mezelf liggen ofc.
Ik ben iig van plan meer tijd aan m'n studie te bestedenn!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven