AndroidHealthClinic

Log KEUN

lekkere training keun, ''Biotics Research Corporation'' die maken toch ook dianabol :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.622
lekker hoor koen, still going strong :)

• #4.625
Thanks Tymen

Hier een de bijsluiter die ik even online heb opgezocht.
Oregano-olie is een product van wilde oregano die groeit meestal in afgelegen bergachtige gebieden die de neiging hebben om vrij te zijn van chemische vervuiling. Only the leaves of the flowering plant are used and they're picked at the point when the plant has produced its highest concentration of oil. Alleen de bladeren van de plant worden gebruikt en ze zijn geplukt op het moment dat de plant heeft de hoogste concentratie van olie geproduceerd.

Oil of Oregano is one of nature's most powerful germicides and effectively kills a wide range of bacteria and fungi. Olie van Oregano is een van de meest krachtige natuur germiciden en effectief doodt een breed scala van bacteriën en schimmels. It's been found to be effective against chronic sinusitis, candida and intestinal parasites. Het is gebleken effectief te zijn tegen chronische sinusitis, candida en darmparasieten. Consider making room for this in your suitcase if you're travelling abroad as it can help prevent the misery that is 'Traveller's Tummy'. Overwegen om ruimte voor in uw koffer als u in het buitenland reist als het kan helpen voorkomen dat de ellende die is 'Traveller's buik'.
ADP supplement from Biotics Research Corporation, provides an emulsified, ADP supplement van Biotics Research Corporation, levert een geëmulgeerd,
sustained release oil of Oregano in tablet form. vertraagde afgifte olie van oregano in de vorm van tabletten. The combination of emulsification (increases surface area of the oil) and sustained release enhances intestinal exposure to the essential oil, greatly increasing its effectiveness. De combinatie van emulsificatie (vergroot de oppervlakte van de olie) en aanhoudende vrijgave verbetert intestinale blootstelling aan de essentiële olie, de aanzienlijke verhoging van de doeltreffendheid ervan.

Research has shown ADP supplements to be effective against Candida (anti-yeast, anti-fungal); against bacterial (anti-bacterial); against parasites (anti-parasitic) and anecdotal research indicates it is effective against virus as well (anti-viral). Onderzoek heeft aangetoond ADP supplementen effectief te zijn tegen Candida (anti-gist, anti-schimmel); tegen bacteriële (anti-bacteriële); tegen parasieten (anti-parasitaire) en anekdotisch onderzoek geeft aan dat het effectief is tegen virussen en (anti-virale ).

Lekkere training Koen! Succes met de "kuur" :p.

• #4.627
Borst

warm-up
flyes met 4kg

BP
15x30KG (paused)
12x50KG(pauses)
8x70KG
3x5x90KG - bij 2e en 3e set hele lichte spots
laatste set drop set 5x70KG ss 10x50KG

Incline-BP
5x5x65KG

Incline-Flyes (60graden)
12x18KG
10x22KG
10x26KG
9x26KG
12+x18KG (45graden)
12+x18KG

Cross-over
15x12,5KG p.kant
12x15KG
8x17,5KG ss 8x12,5KG ss 12x7,5KG

extra;

abs
Sitting leg-raises

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Opmerkingen;
Die BP voelde heavy aan ditmaal, ik gebruik normale andere plates, volgens mij wegen deze plates toch wat meer dan de normale dit ik gebruik, vind die andere plates mentaal fijner hehe. Bovenkant borst ziet/zag er vol uit!

sterke incline fly's koen

Ik geloof best dat de boel goed vol zat! Nais train Keun!:D

lekker dropsetje erbij !

• #4.631
Ontbijt/pre workout meal> 150gr oats + 2 peren.
Zometeen benen, ben van plan om naast alle iso oefeningen + leg-presses ook nog eens smith-squats te gaan doen, small stance voor die outersweep. Hoewel dit ook natuurlijk op de leg-press kan, even aanvoelen nog eens. Sinds ik los squat heb ik niet meer gesquat in de smith. (lees bijna 1jaar)

Laatst bewerkt:
Succes man straks, een mooie maaltijd! Maar eerlijk is eerlijk op dit tijdstip moet je gewoon al 2 of 3 meals binnenhebben :D

• #4.633
  • #4.635
:cool: - wat een klote weer trouwens, sinds ik wakker ben zit ik al voortdurend te snotteren, hooikoorts:o

• #4.636
Mirin quads?
Damn wat een workout, zweten als een gek en gemotiveerd als een malle!

Leg-press
15x80KG
15x160KG
12x240KG
12x280KG
2x10x320KG nice laatste set dropsetje 15x200KG

Smith-Squats (voeten voor me lichaam)
12x50KG
12x70KG
12x90KG
6-8x110KG
10-12x90KG ss 15x70KG

Walking DB-lunges (25 a 30m p.keer)
x18KG
x18KG is heen en terug
x14KG
x14KG
x12KG
x12KG
xBW

SLDL
15x50KG
12x90KG
10x130KG VPR easy
8x150KG PR

Leg-extensions ss Standing Calve-raises (smith)
20x35KG ss 20x50KG
20x45KG ss 20x70KG
20x55KG ss 20x90KG pff
15x65KG ss 15x110KG
15x80KG (fs) ss 15x90KG
20x55KG ss 15x70KG ss 15x50KG
15x35KG met holds bovenin
25x20KG met holds bovenin

Sitting Calve-raises machine
1 legged ss 2 legged ss 1 legged
12x25KG - 15x25KG - 10x25KG
12x25KG - 15x25KG - 12x15KG

Opmerkingen;
Tijd geleden weer dat ik zo'n heerlijke been workout had in die gym (waar ik niet los doe/kan squatten).
Quads zagen er goed defineerd uit kuiten moet ik wel nog wat meer aandacht aan gaan besteden maar na me workout zaten die ook hellemaal vol!

Update wat m'n darmen betreft, ik merk dat ik sinds ik die tabletten neem weer wat meer energieker ben door de dag door en vandaag bij mijn training verzuurde mijn calves niet wat normaal wel het geval zou zijn, onderrug was wel nog verzuurt maar dat kwam door die 10x130kg hehe, ik ben tevreden.

Heerlijke training!! En hoe kun je dit nou k*t weer noemen, heerlijk :D:D!

• #4.639
Bam nice.

Terug
Naar boven