Fitness Seller

Log KEUN

lekker koen

Kijk dat is benen trainen!! Prima hoor! Doe je wel eens wat meer voor hams?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.643
Thx mannen! Wat ik eigenlijk voor hams doe zijn SLDL's met bb of db's als ik met db's doe, doe ik de ene week lichte gewichten maar dan doe ik 2 sets in een, 1ste set met me voeten naar binnen gedraait en bij de 2de set de voeten naar buiten. Of ik hou gewoon een normale stand en ga dan zwaarder in gewicht zo was ik 2-3 weken terug gegaan tot zo'n 30kg p.hand en bij iso ga ik tussen 8 en 20kg, meestal 14-16kg.
Daarnaast doe ik ook eens in de zoveel tijd leg-curls, meestal 1 legged, hoewel ik ook nog wel eens 2 legged kan doen maar ik vind dat ik zo beter symmetrish train en staand 1 legged kan ik beter isoleren. En dan doe ik nog (walking) lunges voor hams/glutes.

Vandaag moest ik die eigenlijk ook nog doen maar ik was hellemaal op!
Volgende keer als ik weer in die gym benen train ga ik nog een seated leg-curls doen:thumb:

8x150kg sldl, WTF :eek:

• #4.645
Net zoveel als ik doe DL'en:roflol: was zelf ook onder de indruk, hoewel ik wel erbij moet zeggen dat ik een betere stretch/feeling krijg bij lagere gewichten. Hoewel mijn spierpijn dat tegenspreekt, me glutes/hams zijn weer lekker kapotd!

• #4.646
Vandaag junkdagje, morgen weer back on track.
Morgen gelukkig ook een vrije dag, 2 lesuren vallen uit en ook de enigste lesuren op maandag. Wil toch op tijd uit bed zodat ik aan me meals kom.

• #4.648
Hee wat zeg je net in mijn log dan? :P j/k
Say wut? Morgen is maandag, het is maar dat je het weet. Door de weeks hou ik me voeding strak, de weekenden zijn iets losser vandaag zowiezo! Gister zat ik nog op een redelijk aantal kcals en heb een PR qua aantal havermout op een dag: 325gr

M'n leg workout van gister was bijv. op 1 meal zoals ik in je log zei ''oats/fruit rdy2go!''

nice SLDL's keuning

• #4.650
  • #4.652
Hardcore jongen, goed bezig ;)

Wat eet je tegenwoordig allemaal op een doordeweekse dag dan?
Vandaag tot nu toe maar 3 meals gehad, om te huilen vandaag dus.

Maar op een doordeweekse dag is het zoiets;
8.00
100-150gr havermout + peer + 1-2 eieren + 500ml water
10.15
4 boterhammen + 1 banaan +500ml water (boterhammen meestal met pindakaas)
12.00uur (licht aan hoeveel uur school ik heb)
40gr all day prot.
14.00
pakje noedles+blik tonijn+1-2 eieren (soms nog wat aardappel schijfjes erbij) kerry poeder voor wat smaak +500ml water
trainen (drink hier 0,5 tot 1,5liter water)
16.00
middag eten
19.00>20.00
rijst/kip of havermout/peer + 0,5l water
22.00
40-50gr all day prot en afentoe 500gr kwark (daar ben ik nu nog voorzichtig mee ivm me darmen)

Als ik eerder uit ben, zit er nog een maaltijd bij

Laatst bewerkt:
Was je niet lekker dan vandaag?

• #4.654
maakt nie uit keun ik zit de laaste tijd ok op 3 meals per dag losing weight like crazy :fuu:

• #4.656
heb nogsteeds last, vandaag wel 2x 150 gr havermout weten binnen te houden en wat kleine maaltijden maar kom lang niet in de buurt wat ik eerst at.

heb veel last van maagzuur, opgezette keel en veel slijm, morge is proberen om me maaltijden weer langzaam omhoog te doen wil eigelijk wel weer trainen :)

• #4.658
heb nogsteeds last, vandaag wel 2x 150 gr havermout weten binnen te houden en wat kleine maaltijden maar kom lang niet in de buurt wat ik eerst at.

heb veel last van maagzuur, opgezette keel en veel slijm, morge is proberen om me maaltijden weer langzaam omhoog te doen wil eigelijk wel weer trainen :)
Al een dokters bezoekje gebracht? Beterschap idd ermee, je ging net zo lekker weer laatste weken.

moet morge ff afspraak maken, heb nu wat pantoprazol gepakt vandaag en toch al een stuk minder last.
ging idd lekker laaste tijd en nu dit weer, hoop dat k er snel vanaf ben

Hij gaat lekker Koen! Weekenden zijn bij mij ook wat* losser

*
chips, kebab, stroopwafelijs, ijsjes...:rolleyes:

Vandaag nog trainen?

Terug
Naar boven