hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoveel als ik doe DL'en
was zelf ook onder de indruk, hoewel ik wel erbij moet zeggen dat ik een betere stretch/feeling krijg bij lagere gewichten. Hoewel mijn spierpijn dat tegenspreekt, me glutes/hams zijn weer lekker kapotd!Wil toch op tijd uit bed zodat ik aan me meals kom.
j/kSay wut? Morgen is maandag, het is maar dat je het weet. Door de weeks hou ik me voeding strak, de weekenden zijn iets losser vandaag zowiezo! Gister zat ik nog op een redelijk aantal kcals en heb een PR qua aantal havermout op een dag: 325gr
Thanks Mike, voelde ook erg lekker aan! Hopen dat dat gevoel ook zo blijft met de reguliere DL dan heb iig vaker zin om te DL'en
Wil toch op tijd uit bed zodat ik aan me meals kom.

Vandaag tot nu toe maar 3 meals gehad, om te huilen vandaag dus.Hardcore jongen, goed bezig
Wat eet je tegenwoordig allemaal op een doordeweekse dag dan?
Had niet echt eetlust, maar dat heb ik meestal in het weekend en ik was laat wakker vandaag. Vandaar dat ik er maar een ''junkdag'' van heb gemaakt.
echt f-up jou situatie man!maakt nie uit keun ik zit de laaste tijd ok op 3 meals per dag losing weight like crazy![]()

Al een dokters bezoekje gebracht? Beterschap idd ermee, je ging net zo lekker weer laatste weken.heb nogsteeds last, vandaag wel 2x 150 gr havermout weten binnen te houden en wat kleine maaltijden maar kom lang niet in de buurt wat ik eerst at.
heb veel last van maagzuur, opgezette keel en veel slijm, morge is proberen om me maaltijden weer langzaam omhoog te doen wil eigelijk wel weer trainen![]()