MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Haha, ja er word vandaag nog getraint. Eigenlijk stonden delts op het programma maar ik twijfel nog hoe ik me week indeling nu het beste kan indelen.
De beste indeling imo adhv. mijn herstel is;
Borst-Biceps/Triceps
Rug-Triceps/Biceps
Delts-Traps
Benen

Ik wil het in principe zo indelen zodat mijn Back-workouts m'n Leg-workouts zo min mogenlijk beinvloeden.

dan deel je je rug workout toch in 2en.. upperback en lowerback, bv lowerback samen met legs, zit hier zelf ok al een tijdje aan te denken weet eigelijk niet of het een goed idee is en of het wel kan

• #4.663
dan deel je je rug workout toch in 2en.. upperback en lowerback, bv lowerback samen met legs, zit hier zelf ok al een tijdje aan te denken weet eigelijk niet of het een goed idee is en of het wel kan
Daar dacht ik zelf ook al aan, afgelopen leg workout had ik SLDL erbij gedaan en dat ging heel gemakkelijk maar ik twijfel of me onderrug naar normale squats het zelfde gewicht kan hanteren bij SLDL's of de reguliere DL.

zou je moeten proberen eh, denk dat deze manier wel ideaal is voor mensen met een slechte upperback kun je in 1 training je focus daar volledig op legge.

als ik me voeding weer in orde heb ga k het eens proberen

train je 4 dagen in de week en 3 dagen rust of begin je dan weer opnieuw?

• #4.666
Ik train momenteel meestal op de ma-woe-vrij en zaterdag of zondag, in het weekend pak ik meestal benen dan.
Daarna begin ik weer opnieuw op de maandag.

lekkere benentraining keun
varieer je nog in voetenstand t.a.v de smith

• #4.668
Delt-Traps

warm-up;
front/side-raises met 6KG

MP
15x50KG
12x60KG
8x70KG
8x65KG
8x65KG
10x60KG

Upright-row ss Front-raises (geen rust tussen de sets, max. 20sec.)
15x15KG - 10x14KG
12x30KG - 10x14KG
12x30KG - 10x14KG
12x30KG - 10x12KG
10x30KG - 9x12KG
10x30KG - 8x12KG

Side-raises ss Rear-delt raises
12x12KG ss 10x12KG
11x12KG ss 10x12KG
8x12KG ss 8x12KG
10x10KG ss 10x10KG
nog een paar sets in ss met shoulder-bombs, had 3x15x6KG gedaan

Machine-Shrugs
15x100KG
15x120KG +een vriend rond de 80kg lijkt mij
15x120KG +twee vrienden haha zal zo'n 150-165KG erbij zijn
15x120KG +die 1ste vriend weer van 80kg ss 12x120KG
15x120KG

extra;
Abs
Decline Side-crunches 3x ss Decline Crunches 3x
Trunktwists 3x
Sitting Leg-raises 2x

Opmerkingen;
Wat een training pff, shape zag er goed uit, leek wel alsof ik olie op me UB had zitten haha, zweten als een malle!
lekkere benentraining keun
varieer je nog in voetenstand t.a.v de smith
Thx Ove, emm nee die hield ik het zelfde, wel zoals ik aangaf waren mijn voeten voor mijn lichaam.

Laatst bewerkt:
volume beest ben je ook he!top weer

• #4.670
Hehe, had niet echt puf om te trainen. Die MP ging wel erg easy, maar kreeg last van m'n polsen. En die side raises ss met rear-delt raises doe ik nooit meer! heb me daarbij iets verrekt in me schouder en voel het ook trekken in me borst. Volgende x gewoon 1 armed cable raises.

kijk uit man met je schouder ik zit er al 8weken mee thuis!

mp is goed man! klasse bro!

Goed hoor Koen!

Jo die MP is nice vent!

Haha, ja er word vandaag nog getraint. Eigenlijk stonden delts op het programma maar ik twijfel nog hoe ik me week indeling nu het beste kan indelen.
De beste indeling imo adhv. mijn herstel is;
Borst-Biceps/Triceps
Rug-Triceps/Biceps
Delts-Traps
Benen

Ik wil het in principe zo indelen zodat mijn Back-workouts m'n Leg-workouts zo min mogenlijk beinvloeden.
Waarom niet zo:

Ma: Rug-Triceps/Biceps
Wo: Borst-Biceps/Triceps
Vr: Benen
Za/Zo: Delts-Traps

Probeer enkel beetje mee te denken..;)

Harde workout in ieder geval Koen!

• #4.676
Zou idd een goeie oplossing zijn, maar ik doe liever benen in het weekend als ik ga squatten dan, want als ik naar die gym ga ben ik wel een aantal uurtjes weg (in de ochtend) van huis en op de vrijdag heb ik dat liever niet.
Thx mannen!

Super training Koen!
Denk dat dat zweten ook met 't weer heeft te maken. Merk het zelf ook iig. Maar bij ons zetten ze de airco dan volgas, dus in een straal van 5 meter rond dat ding is het ijskoud ffs.

Mooi ! Lekker die SStjes

voeten voor je lichaam is ook al een variatie
zoals bijv small/sumo/lunge-standen

• #4.680
Word ik vanmorgen wakker, kan ik me nek niet draaien:roflol: Ik heb me dus gister iets verrekt met die shrugs lijkt mij. Ben vandaag ook alweer thuis gebleven van school hierdoor, heb nog geprobeert wat opdrachten te maken maar van dat hoofdstuk snap ik de ballen van.

@Ove: had small-stance genomen voor me outersweep wat meer aan te spreken.

Terug
Naar boven