- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

say wut??
Verbaasde me dat ik toch nog veel volume/gewicht kon hanteren.
Lekkere training Koen. En wat minder biceps dan, als je ze kennelijk toch al hard hebt aangepakt bij je rug..?
Thx Mike! grip failde wel op 't eind. (door verzuurde onderarmen ook nog hehe)
dat is precies wat ik me bedacht...damn man, echt heavy hoor. 115 BOR is ook niet mis daarnaast - gaat wel goed man.
Word ik vanmorgen wakker, kan ik me nek niet draaienIk heb me dus gister iets verrekt met die shrugs lijkt mij. Ben vandaag ook alweer thuis gebleven van school hierdoor, heb nog geprobeert wat opdrachten te maken maar van dat hoofdstuk snap ik de ballen van.
@Ove: had small-stance genomen voor me outersweep wat meer aan te spreken.

Mooi training Keun weer goede zware BOR zie ik!
Rug + arms zullen flink volgepompt zijn!
dat is precies wat ik me bedacht...damn man, echt heavy hoor. 115 BOR is ook niet mis daarnaast - gaat wel goed man.
Jij moet je toch doodvervelen in de gym. Die split training zijn compleet geestdodend.![]()
Vind BB-rows/BOR's/DL's laatste tijd weer fijn om te doen, alleen is me onderrug daar altijd brak door waardoor andere trainingen soms erg zwaar zijn door die nog verzuurde onderrug.

Hehe, maar ja Yates Rows vind ik ook prima aanvoelen! Wanneer stond de volgende meet op de planning? Pinksterren/zomer of zodaar zat ik ook aan te denken man...wat je op die meet deed inderdaad. 120 zou goed kunnen hoor - vorm was ook minder geslaagd ja![]()