AndroidHealthClinic

Log KEUN

Hehe, maar ja Yates Rows vind ik ook prima aanvoelen! Wanneer stond de volgende meet op de planning? Pinksterren/zomer of zo
ik ook wel hoor - op z'n tijd, maar toen ik verder voorover ging hangen merkte ik dat m'n rug daar veel beter op reageerde...dus geen yates rows meer voor mij

geen idee vwb die meet man. ik heb al vaker aangegeven dat als mensen geïnteresseerd zijn het hier te doen, ze gewoon een plan moeten maken. ik sport hier toch al 4x p/w, dus kan meestal wel iets schuiven. spreek marvin er maar op aan :p maar jij ziet liever een andere locatie denk ik?
Yates Rows vind ik ook veel fijner. Al noemt Sjaak het shrugs bij mij :( :D
no offence baas, maar jij moet inderdaad nog wel wat werken aan je techniek daarop ja :p

I know, working in it :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.703
ik ook wel hoor - op z'n tijd, maar toen ik verder voorover ging hangen merkte ik dat m'n rug daar veel beter op reageerde...dus geen yates rows meer voor mij

geen idee vwb die meet man. ik heb al vaker aangegeven dat als mensen geïnteresseerd zijn het hier te doen, ze gewoon een plan moeten maken. ik sport hier toch al 4x p/w, dus kan meestal wel iets schuiven. spreek marvin er maar op aan :p maar jij ziet liever een andere locatie denk ik?

no offence baas, maar jij moet inderdaad nog wel wat werken aan je techniek daarop ja :p
Ik moet nog eens ''goeie'' backshots nemen, ik ben benieuwd of m'n rug nu beter op bepaalde oefening reageert t.o.v. vorig jaar bijv.

Locatie zit ik niet zo mee, iets in de buurt is wel fijn dat zeker! Maar als het een doordeweekse dag is dan ben ik al blij dat ik gratis met me OV kan reizen. Jammer ''big 'old Loo'' niet meer actief is op DBB. Misschien dan frenkpie ook komt dan, gezien hij toch wel een en ander van techniek af weet en je trainingsmaat is.
Ik wil het iig niet meer zo laat maken wat de trein betreft haha:p

no homo?

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Ik moet nog eens ''goeie'' backshots nemen, ik ben benieuwd of m'n rug nu beter op bepaalde oefening reageert t.o.v. vorig jaar bijv.

Locatie zit ik niet zo mee, iets in de buurt is wel fijn dat zeker! Maar als het een doordeweekse dag is dan ben ik al blij dat ik gratis met me OV kan reizen. Jammer ''big 'old Loo'' niet meer actief is op DBB. Misschien dan frenkpie ook komt dan, gezien hij toch wel een en ander van techniek af weet en je trainingsmaat is.
Ik wil het iig niet meer zo laat maken wat de trein betreft haha:p
frenkpie is er sowieso wel bij als het 's avonds is! Loo zit nog wel op dbb hoor, maar niet meer echt in de bb sectie, meer bij allerlei enzo geloof ik. kunnen we niet eens in eindje gaan trainen anders? frank weet nog wel een gym daar denk ik. over een maandje zal ik ook eens fatsoenlijk pics schieten :cool:

• #4.705
frenkpie is er sowieso wel bij als het 's avonds is! Loo zit nog wel op dbb hoor, maar niet meer echt in de bb sectie, meer bij allerlei enzo geloof ik. kunnen we niet eens in eindje gaan trainen anders? frank weet nog wel een gym daar denk ik. over een maandje zal ik ook eens fatsoenlijk pics schieten :cool:
Hmm eindhoven klinkt goed, is ongeveer een uur met de trein voor mij, dan moet ik die laatste bus zowiezo halen lijkt mij en dan kan ik misschien gezamenlijk eten ditmaal. Ja ik zie nu zo nu en dan wel eens wat posts van hem verschijnen ook in de IFBB sectie.

• #4.706
Zojuist dosis Jacked genomen, van een klasgenoot gekregen waarmee ik binnekort eens samen mee ga trainen. Heb hem paar weken terug ook een simpel trainingschema opgesteld of die het ook gebruikt weet ik niet. Hij heeft er iig plezier in en is een vrij goede (school)vriend waarbij ik al zo'n 5-6jaar samen in de klas bij zit.
Mooi om te zien dat veel mensen rondom mijn omgeving ook geintresseerd raken in ''fitness'' (zal ik het maar noemen). Ook mensen van de basisschool etc. wel grappig soms de reacties naar mij toe van hun, motiveerd je weer!

Borst-Triceps
Als ik goed in me vel zit nog eens de 100kg erop gooien. Ben benieuwd of de jacked bij me aanslaat, gezien er weinig producten zijn die bij mij werken.

Zag overigens dat xxl nox-pump in de aanbieding heeft, weet iemand of dit de oude is van Dorian Yates?
---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=gYEoqo2Q0Do

Laatst bewerkt:
  • #4.707
WTF!? sinds when..
Zojuist even op de scale gaan staan, 81,5kg ineens - gister avond voor het slapen woog ik nog 81kg en weeg laatste dagen in de ochtend altijd rond de 80kg. Ik voel me ondanks de tabletten nog niet echt hellemaal lekker, heb vooral minder honger laatste dagen, ik eet nu 4 tot 6x p.dag op vroege schooldagen/trainingsdagen minimaal 5x. Ook is me ontlasting bevordert maal 2:roflol: nee maar serieus ik heb minder honger/ben zwaarder/en breng meerdere wc bezoekjes weer t.o.v. vorig maand bijv.

Die buikpijn is overigens heel storend waardoor ik totaal geen trek heb, ik vraag binnekort even na of dit door de tabletten kan komen.
Hoe dan ook is dit goed nieuws!

maar goed dat je aan de AAS bent gegaan bro :)

:jk: goed nieuws, anyway beter dan de mijne xD

• #4.709
maar goed dat je aan de AAS bent gegaan bro :)

:jk: goed nieuws, anyway beter dan de mijne xD
is die ADP he brah, darmschimmel my a**! haha
ik had het gelezen man, beterschap en hopen dat het snel herstelt is. Bij een breuk is dit een ander verhaal weer.

Laatst bewerkt:
bij nader inzien, jij hebt helemaal geen AAS meer nodig met die ADP :P

• #4.711
bij nader inzien, jij hebt helemaal geen AAS meer nodig met die ADP :P
Het ''zou'' me eetlust verhogen, maar als me gewicht nu in stijgende lijn blijft dan weet ik wel 100% zeker dat m'n lichaam vrij weinig voedingstoffen opnam voor al die tijd! Dan verbaasd het me echter dat ik nog uberhaubt voorruit ging in hele lichte maté.

Had je nog niet gescheten toen je op de weegschaal ging staan?

• #4.713
Mentality na inname jacked, tired.
Mentality na fietsen, jeuk! En wat jeuk betreft daar had ik de vorige x met noxi-pro goeie en slechte ervaringen mee.

Borst-Triceps

Flat-BP
15x50KG (paused reps)
12x50KG ('')
10x70KG
6x90KG
2x105KG easy
1x115KG +1 spotted PR! alhoewel ik al halverwege was kwam de spotter er toch heel lichtjes aan, normaal count ik hem dan niet maar ditmaal wel
8x90KG

Incline-press machine (plate loaded)
15x40KG
12x80KG
10x80KG
10-12x60KG ss 12x40KG

Incline-flyes (hoeveel graden weet ik niet, oud bankje gebruikt, denk 45 a 60gr)
15x16KG
12x22KG
2x10x26KG
9x26KG

Flat-flyes
2x10x22KG
8x22KG dacht ik

Sitting EZ-bar extensions
15x20KG
12x30KG
12x30KG
12x40KG assisted reps
15x20KG

Bench-dips
15xbw
20xbw
15xbw+20KG ouch, schouders
20xbw

Push-down (vannuit pully)
15x30KG
12x35KG
15x30KG
12x30KG
15x25KG

1 Armed Reverse Push-down (geen rust tussen sets)
2x12x10KG
12x7,5KG
10x7,5KG
10-12x5KG

extra;
Abs met tegenzin

Opmerkingen;
Lekkere training, goeie pomp.

Na me training liep ik naar me fiets zag ik dat me band lek was, schijnbaar was er iemand zo grappig om me band leeg te laten lopen. Gelukkig ging ik samen met iemand naar huis die een fietspomp bij zich had. Ik twijfelde eerst nog of die niet gewoon leeg was gelopen maar, toen ik thuis kwam hoorde ik eens lucht vrijkomen, van de achterband. Het dopje op het ventiel zat er half op. Haters gonna Hate

Had je nog niet gescheten toen je op de weegschaal ging staan?
3 of 4x al,voor ik ging wegen was ik nog net geweest , laatste dagen ook wat winderig:rolleyes: denk door de tabs/voeding.

BAM! Vermorzel jij even mijn nog te zetten PR!:mad:

WTF van die lege band!:s

• #4.715
Sterke bench! Die 115 was dat één rep zelf + één rep met spot of was het één rep met lichte spot? Niet dat het veel uitmaakt, het blijft immens sterk!

• #4.718
Sterke bench! Die 115 was dat één rep zelf + één rep met spot of was het één rep met lichte spot? Niet dat het veel uitmaakt, het blijft immens sterk!
Het waren 2 reps, ik deed de 2e omdat ik pissed was omdat die weer met z'n tengels eraan zat. Laatste tijd (toevallig) vraag ik altijd dezelfde als ik voor een PR attempt ga, ik heb hem zovaak gezegt er van af te blijven maar toch doet ie het. Bij de 1e rep hoefde ik nog maar 1/2 van de ROM gaat die eraan zitten, ik dacht echt niet weer..2e rep was dan spotted.
Volgende keer vraag ik gewoon iemand anders/me broer als hij er is.

Diezelfde spotter heeft zo al 2-3 attempts verne***.
Thx H

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Niet gek dat je last kreeg van je schouders met bench dips, ik zou ze niet meer doen. http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/discover_hidden_shoulderkillers
Hmm, voorheen deed ik altijd hanging dips maar deze vind ik ook niet meer zo fijn aanvoelen. Hoewel het altijd een van me favo oefeningen voor triceps was. Ik heb momenteel zowiezo nog last van me schouders ik ben benieuwd of die tabletten daar verandering aan gaan brengen nog..

Thx voor je artikel.

Erg irritant, ik zeg het ook altijd als iemand mij moet spotten dat hij mij maar mag helpen wanneer ik het zeg en dat ik geen handen onder de bar wil zien. En dan nog snappen het ze soms niet. Of ook irritant is als je een laatste rep er aan het uitpersen zijn dat er plotseling een gezicht boven jou passeert die vraagt als het gaat en meteen die stang naar boventrekt. Overal hetzelfde blijkbaar.

• #4.720
Vind het wel altijd geinig, als ik daarna gewoon negatieve reps ga nemen. Kunnen ze spotten wat ze willen:roflol:
Daarna zeg ik nog een, nog een haha

Terug
Naar boven