- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ach ja, volgende x gewoon andere spotter en hem duidelijk maken dat ie pas mag helpen als er geen beweging in komt.Pffff doe toch gewoon zonder spotter manHeb vorige week 130kg van mij moeten rollen, en dat ging probleemloos...
Thx koekie, die voel ik goed rekken nu in me borst!
Met je mankepoot kan je niet helpenik zeg DBB knokploeg voor diegene die je band heeft leeg laten lopen![]()

Dat zeker, zojuist nog even na gecheckt of de weegschaal me niet voor de gek hield hahaSterk Koen!! En eindelijk weet gewichtstoename! Lekker voor de motivatie.

Dankjewel allemaal! Vind zelf me bf weer wat hoger oplopen, maar ik zie het niet als iets negatiefs.
Dankje sjaak, zal ik blijven doen!je bent wel een talentje hoor koen - door blijven gaan kerel!
ik vind het trouwens wel vreemd dat er zo weinig definitie op je benen te zien is bij die BF...heb je moeite met aanspannen of zit het er gewoon nog niet?

Looking good!
Vooral je taille en rug zijn een sterk punt en erg gedetailleerd. Je benen hebben nog wel wat ruimte voor verbetering.![]()
Thx, bij mijn laatste meting in februari stond ik op 11% bij 79 a 80KG.Ziet er zeker goed uit man,enig idee welk vetpercentage je hebt?
Thx broski en mooi om te horen!

Ik train al sinds aug. 2007 en rond mei. 2009 ben ik me gaan verdiepen in de sport>voeding>training. Dus +- 2 jaar serieus met bodybuiling bezig.Erg netjes Koen!! En dat voor 19 jaar. Hoe lang train je?
Tips voor poseren zoals je vroeg. voeten bij front double biceps naar buiten draaien en zo je quads naar buiten duwen.
Bij side tricep, je achterste been tegen je hamstring van je voorste been duwen..Ga zo door maatje!
je bent wel een talentje hoor koen - door blijven gaan kerel!
ik vind het trouwens wel vreemd dat er zo weinig definitie op je benen te zien is bij die BF...heb je moeite met aanspannen of zit het er gewoon nog niet?