MuscleMeat

Log KEUN

Pffff doe toch gewoon zonder spotter man :p Heb vorige week 130kg van mij moeten rollen, en dat ging probleemloos...

Sterke bench, goede flies :)

ik zeg DBB knokploeg voor diegene die je band heeft leeg laten lopen :)

Sterk Koen!! En eindelijk weet gewichtstoename! Lekker voor de motivatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.725
Zojuist nog wat geposeert en wat pics. geschoten ofcourse, zijn meer foto's dan verwacht. Side-chest poses kwamen vandaag niet goed uit. En wat die abs poses betreft, ik lag plat op me bed van de kramp daarna:roflol:

Weeg hier iets over 81kg - graag ook reacties over de manier van poseren hoewel je dit irl beter kunt beoordelen.

2n7lid0.jpg

jj1fa1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10iawjm.jpg

Pffff doe toch gewoon zonder spotter man :p Heb vorige week 130kg van mij moeten rollen, en dat ging probleemloos...
Ach ja, volgende x gewoon andere spotter en hem duidelijk maken dat ie pas mag helpen als er geen beweging in komt.
Thx koekie, die voel ik goed rekken nu in me borst!
ik zeg DBB knokploeg voor diegene die je band heeft leeg laten lopen :)
Met je mankepoot kan je niet helpen:trollface:
flauwe grap
maar die banden leeg laten lopen is ook flauw dus..

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Sterk Koen!! En eindelijk weet gewichtstoename! Lekker voor de motivatie.
Dat zeker, zojuist nog even na gecheckt of de weegschaal me niet voor de gek hield haha:p

arms n legs look solid brah!

heel netjes

Wauw, ziet er erg goed uit!

Ziet er sick uit man! Je blijft goed droog hé!

je bent wel een talentje hoor koen - door blijven gaan kerel!

ik vind het trouwens wel vreemd dat er zo weinig definitie op je benen te zien is bij die BF...heb je moeite met aanspannen of zit het er gewoon nog niet?

Looking good!
Vooral je taille en rug zijn een sterk punt en erg gedetailleerd. Je benen hebben nog wel wat ruimte voor verbetering. ;)

Ziet er zeker goed uit man,enig idee welk vetpercentage je hebt?

Zieke fotos bra ;)
+ Abbo

Erg netjes Koen!! En dat voor 19 jaar. Hoe lang train je?
Tips voor poseren zoals je vroeg. voeten bij front double biceps naar buiten draaien en zo je quads naar buiten duwen.
Bij side tricep, je achterste been tegen je hamstring van je voorste been duwen..Ga zo door maatje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.735
arms n legs look solid brah!

Ziet er sick uit man! Je blijft goed droog hé!
Dankjewel allemaal! Vind zelf me bf weer wat hoger oplopen, maar ik zie het niet als iets negatiefs.

ik vind het trouwens wel vreemd dat er zo weinig definitie op je benen te zien is bij die BF...heb je moeite met aanspannen of zit het er gewoon nog niet?
Dankje sjaak, zal ik blijven doen!;)

Ja klopt, me benen kunnen wel wat meer lijnen gebruiken. Ik denk dat dit komt door; De massa op me benen is wel oké, ze zijn beide 60cm gister opgemeten. Maar de kwaliteits massa is nog niet zo gevorderd als me UB + de inval op me benen is ook maar minimaal en ik heb met front poses idd nog moeite met me benen op de goede manier aan te spannen.
Ik oefen hier heel veel mee, maar wat tips van anderen zijn hierbij erg behulpzaam, zou eigenlijk wel eens door iemand me posering laten bekijken.

Me calves waren overigens 36cm dacht ik en me bovenarmen 38cm beide nu. Voorheen waren ze niet evengroot hoewel mijn rechter bicep beter ontwikkelt is. Me onderarmen waren volgens mij maar een kleine 32cm
Looking good!
Vooral je taille en rug zijn een sterk punt en erg gedetailleerd. Je benen hebben nog wel wat ruimte voor verbetering. ;)

Thx Ace, van achter vind ik me rug zelf ook heel goed uit komen en sinds ik wat meer varieer qua oefeningen is de dikte er ook meer in gekomen, denk vooral door de straight arm pulldowns. Als we eens samen gaan trianen dan doen we benen, ben wel jelly op je quads haha.
Ziet er zeker goed uit man,enig idee welk vetpercentage je hebt?
Thx, bij mijn laatste meting in februari stond ik op 11% bij 79 a 80KG.

Thx broski en mooi om te horen!:D
Erg netjes Koen!! En dat voor 19 jaar. Hoe lang train je?
Tips voor poseren zoals je vroeg. voeten bij front double biceps naar buiten draaien en zo je quads naar buiten duwen.
Bij side tricep, je achterste been tegen je hamstring van je voorste been duwen..Ga zo door maatje!
Ik train al sinds aug. 2007 en rond mei. 2009 ben ik me gaan verdiepen in de sport>voeding>training. Dus +- 2 jaar serieus met bodybuiling bezig.

Ik had bij m'n FDB m'n voeten naar buiten gedraait, zal volgende keer eens kijken of ik het nog anders kan. Ja die side-tricep was niet zo netjes uitgevoert idd, had deze alleen genomen omdat me borst er beter op uit kwam, slordigheids foutje.
Thx voor je input Daan

Laatst bewerkt:
ziet er weer netjes uit koen, nog goed droog ook :thumbs:

• Like
Waarderingen: KEUN
Vind je abs mooi (no homo). Volgens mij heb je ook een knoepert van een vastus medialis, beetje gare lichtval wel :p

je staat nog goed droog koen en toch pak je mooi wat kilo's super gewoon zo door gaan!

Hmmm die definitie op benen is heel erg verschilend per persoon. Ik heb op 8% nog nauwelijks definitie op de benen. Dit komt omdat benen ontzettend gevoelig zijn voor vocht. De ene persoon heeft hier meer last van dan de ander. Het is dus vooral vocht waardoor je definitie op benen niet ziet. Vandaar dat je benen de laatste 3 weken voor contest ook niet meer traint..

Djeeeees KOEN! Je begint steeds brutere afmetingen aan te nemen! Je armen zijn ook pretty huge aan het worden:eek::thumbs:

Terug
Naar boven