- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Thanks Daan

Dankje MCM, voor het eerst dat ik dat hoor van iemand. Me abs zijn gelukkig wel symmetrisch. Me vastus medialis is idd goed ontwikkelt, ik weet niet of dat bij iedereen zo is maar in alledaagse kleding lijkt het net of ik een 2e knie heb, zegt me vriendin altijd dan.Vind je abs mooi (no homo). Volgens mij heb je ook een knoepert van een vastus medialis, beetje gare lichtval wel![]()
Gebruik altijd die lichtinval, soms is die heel goed soms wat minder dnno why.
Wat licht inval betreft, ik heb een nieuwe spot gevonden ik moet alleen even checken wel tijdstip de zon goed invalt in me tuin, dus er zullen ook in de toekomst tuin pics. verschijnen.
Dankje hendrie, ben echt blij dat m'n gewicht weer toeneemt!je staat nog goed droog koen en toch pak je mooi wat kilo's super gewoon zo door gaan!
Ik ben best wel benieuwd of welke manier je dan goeie lijnen in je benen krijgt, ik denk dat je coach hier wel raad mee weet niet?Hmmm die definitie op benen is heel erg verschilend per persoon. Ik heb op 8% nog nauwelijks definitie op de benen. Dit komt omdat benen ontzettend gevoelig zijn voor vocht. De ene persoon heeft hier meer last van dan de ander. Het is dus vooral vocht waardoor je definitie op benen niet ziet. Vandaar dat je benen de laatste 3 weken voor contest ook niet meer traint..
Haha dankje Marvin, weet niet eens of 60cm omtrek van benen voor mijn stats groot of middelmatig is. Was wel ontevreden over m'n bovenarm afmetingen, hoopte stiekem toch in de buurt van de 40cm te komen.Djeeeees KOEN! Je begint steeds brutere afmetingen aan te nemen! Je armen zijn ook pretty huge aan het worden![]()

Probeer er zelf met leg extensions nadruk op te leggen aan t eind door mn voeten naar buiten te draaien bij extensionen.
En wat een armen, nice broheim!