MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.741
ziet er weer netjes uit koen, nog goed droog ook :thumbs:
Thanks Daan:)
Vind je abs mooi (no homo). Volgens mij heb je ook een knoepert van een vastus medialis, beetje gare lichtval wel :p
Dankje MCM, voor het eerst dat ik dat hoor van iemand. Me abs zijn gelukkig wel symmetrisch. Me vastus medialis is idd goed ontwikkelt, ik weet niet of dat bij iedereen zo is maar in alledaagse kleding lijkt het net of ik een 2e knie heb, zegt me vriendin altijd dan.
Gebruik altijd die lichtinval, soms is die heel goed soms wat minder dnno why.
Wat licht inval betreft, ik heb een nieuwe spot gevonden ik moet alleen even checken wel tijdstip de zon goed invalt in me tuin, dus er zullen ook in de toekomst tuin pics. verschijnen.

je staat nog goed droog koen en toch pak je mooi wat kilo's super gewoon zo door gaan!
Dankje hendrie, ben echt blij dat m'n gewicht weer toeneemt!
Hmmm die definitie op benen is heel erg verschilend per persoon. Ik heb op 8% nog nauwelijks definitie op de benen. Dit komt omdat benen ontzettend gevoelig zijn voor vocht. De ene persoon heeft hier meer last van dan de ander. Het is dus vooral vocht waardoor je definitie op benen niet ziet. Vandaar dat je benen de laatste 3 weken voor contest ook niet meer traint..
Ik ben best wel benieuwd of welke manier je dan goeie lijnen in je benen krijgt, ik denk dat je coach hier wel raad mee weet niet?

Djeeeees KOEN! Je begint steeds brutere afmetingen aan te nemen! Je armen zijn ook pretty huge aan het worden:eek::thumbs:
Haha dankje Marvin, weet niet eens of 60cm omtrek van benen voor mijn stats groot of middelmatig is. Was wel ontevreden over m'n bovenarm afmetingen, hoopte stiekem toch in de buurt van de 40cm te komen.

2de knie, nice :roflol: Probeer er zelf met leg extensions nadruk op te leggen aan t eind door mn voeten naar buiten te draaien bij extensionen.

Godver de godver. Je groeit ook gewoon door he.. :D En wat een armen, nice broheim!

vocht afdrijven, komen de lijnen vanzelf...

Thanks Daan:)
Dankje MCM, voor het eerst dat ik dat hoor van iemand. Me abs zijn gelukkig wel symmetrisch. Me vastus medialis is idd goed ontwikkelt, ik weet niet of dat bij iedereen zo is maar in alledaagse kleding lijkt het net of ik een 2e knie heb, zegt me vriendin altijd dan.
Mijn vriendin praat altijd alleen maar over mijn derde been...tweede knie hoor ik haar niet over..;)

• #4.746
WH333LS!

Even in de stad bij de Be-Fit shop geweest, had namenlijk nog een tegoed bon die ik moest uitgeven. Heb Jack3d gehaald en gelijk voor de training gebruikt. Hilarisch dat er trouwens een verpakt boekje in het potje zat:o

kleine 5min. fietsen

Squats
2 sets BW/stretchen
2x12x50KG
8-10x80KG
10x8x100KG VPR! wat een opluchting die laatste rep!
kan zijn dat ik bij 2 sets 6 of 7 reps heb gepakt en kan ook zijn dat ik misschien 1 of 2 sets teveel heb gedaan haha

1 Legged Leg-raises
2x12x5KG
2x10x10KG
2x10x5KG

BB-lunges (weinig plaats voor)
a 20m x20KG
a 20m x20KG
a 20m x40KG
a 20m x40KG
a 90m xBW sterven

SLDL
15x60KG
15x80KG
12x100KG
15x80KG
2x15x60KG

Lying leg-curls (voelt niet fijn aan)
2 of 3 sets

Sitting Calve-raises (machine)
2 legged - 1 legged
15x35KG - 10x35KG
15x45KG - 10x45KG
20x55KG
20x65KG
20x65KG pff
15x55KG - 8x55KG
25x45KG

Opmerkingen;
Fokking gruwelijke workout, ''I can do this all day long''

Godver de godver. Je groeit ook gewoon door he.. :D En wat een armen, nice broheim!
Thx brah
vocht afdrijven, komen de lijnen vanzelf...
Hmm, vond m'n lijnen op de DBB-contest wel meevallen, hoewel de massa daar ook nog een stuk minder was dan nu.

Mijn vriendin praat altijd alleen maar over mijn derde been...tweede knie hoor ik haar niet over..;)
Dat die zo klein is:trollface:

Laatst bewerkt:
Lekker hoor! Die Jack3d deed het dus goed? Dat is een pure pwo toch?

• #4.748
Lekker hoor! Die Jack3d deed het dus goed? Dat is een pure pwo toch?
2e keer dat ik nu jack3d heb geprobeert, beide keren een goeie training gehad. Training van afgelopen vrijdag. Ging vandaag voor flink wat volume met squatten gezien m'n knie niet zo lekker aanvoelde.

Squats
2 sets BW/stretchen
2x12x50KG
8-10x80KG
10x8x100KG VPR! wat een opluchting die laatste rep!
kan zijn dat ik bij 2 sets 6 of 7 reps heb gepakt en kan ook zijn dat ik misschien 1 of 2 sets teveel heb gedaan haha

t*ring... Ik schrijf dit even voor je uit, kan je zien hoe malloot het is.

12x50kg
12x50kg
8-10x80kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg

• #4.750
t*ring... Ik schrijf dit even voor je uit, kan je zien hoe malloot het is.

12x50kg
12x50kg
8-10x80kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
Dat zijn aardig wat nullen, heb vorig jaar rond dezelfde periode 10x10x80kg gedaan dacht ik

Gheghe, respect hoor! :bow:

Bruut man die volume pr :D

Die squat is sick Koen! :D

insane volume koen

• #4.755
:bow:
WAT een shape!
Bruut volume ook!

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Ik mail je trouwens net om samen te gaan trainen ;)

Killing volume keun :D

je blijf lekker op volume trainen!

Kvolg je log!:D

• Like
Waarderingen: KEUN
Achtung! dit is gewoon dikke GVT man!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven