hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, me broer is ook jelly als een malle haha!Heerlijk man! Wel speciaal dat Levrone zo reageerde, nice! Ben jaloers...
Thx mannen! zeker voor herhaling vatbaarLeuk verslag Koen , go further than your mind goes buddy![]()

Nu misschien wel ja, maar z'n shape in z'n huidige vids is ook alles behalve slecht. Hij vond het ook tof dat ik z'n TL-report nog steeds volg.Kun je toch mooi laten zien dat je even groot als Levrone bent hahahaha
Alles voor m'n log volgers, stond zelf ook wel even te kijken haha.
Indeed, ik had nog opgelet of ik een bekend gezicht zou tegenkomen. Volgende x wel even je nr. doorgeven hemooi dag geweest dus, maar een foto met Big Sjaak ontbreekt wel zo te zien![]()
Vrijwel iedereen in de bb scene waar ik tegenop kijk heb ik nu gezien, momenteel een groot fan van Hofmann en Vaillant onder de ''amateurs''.Leuk verslag en gaaf dat je al de grote jongens ontmoet heb!

Gister junkdag/katabool, erg weinig gegeten. Nu pas 1meal gehad, morgen weer alles opakken.hoe ziet je voeding er nu uit dan koen? nog steeds bulk?
Meer blondjes? heb nog wel wat haha
Thanks Hervee, nog steeds moeilijk te geloven haha.Leuk koen. Je staat goed buff op bepaalde foto's, zeker gezien je naast pro's staat.
Memorable om precies te zijn! Ja ze wouden zelf op de foto met hem daar waarop hij zei ''sure, but not on the toilet''..door die fanboys hoorde hij mijn ''wc-kreet niet; Aint nothin to it but to do it''Gave foto's man! verdorie zeg, jij hebt een zalig weekend gehad.
En je stond naast coleman in de wc's.... damn hahahMeesterlijke ervaring inderdaad. (kunnen fans hem zelfs op de wc niet eens met rust laten
??)

Zeker een aanrader!erg leuk dat je geweest ben.
ik was het helemaal vergeten, kak. nja volgend jaar beter. leuke pics btw brah![]()

Indeed, voelde ze wel goed door hogere reps te nemen..****ed up van de deads! Maar de rest ziet er weer goed uit Koen!
Thanks MCM, jelly?