AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.081
LB1-Squat

Squat
2x15xbw >stretchen
12x60KG
8x90KG
5x120KG
2x4x135KG VPR - heb deze tussenstap nog nooit genomen, 2e set laatste rep one hell of a grnd
6x120KG

FSQ
12x40KG
12x50KG (polsen doen pijn/middelvinger)
6x70KG cross-grip, klote bb blijft niet op z'n plaats
12x50KG
ik moet echt eens de techniek met iemand doornemen, kracht in de benen genoeg moet alleen weten hoe ik de bb op me delts moet leggen.

Leg-press (klote leg-press hier, wel heavy)
12x50KG
12x100KG
12x140KG
12x180KG
2x10x210KG

Sitting Calve-raises
20x35KG
15x55KG
12x65KG
12x75KG (fs)
8x75KG
2x20x55KG

Hanging Leg-raises
3x10xbw
Decline side-crunches - tik de grond aan bij elke rep, rechts/links
3x15 p.kant

Opmerkingen:
FSQ aint my kind of thing hoewel ik het wil beheersen. Ben zonder spotter nog nooit zo diep gegaan wel super gevoel toen ik de laatste rep met 135kg maakte.
Wat me BW betreft super natuurlijk, hoewel ik wel duidelijk merk dat elke weegschaal iets anders aangeeft, maar een dikke 2-3 weken terug toen ik me in die gym had gewogen zat ik nog op 82,8 zoiets nu 84KG precies.

je gaat goed koen, nice! mooie squat sessie en dat van front squats, tja...wennen helaas. ik heb steeds minder last van m'n polsen nu.

• #5.083
FSQ's is een brutale oefening je moet er alleen de behendigheid in vinden, ik had het gevoel alsof m'n middelvinger uit z'n kom was geschoven, ik kom even niet op de naam maar een grip op schouder breedte is wel het fijste alleen ik kan me handen nog niet goed plaatsen, flexibiliteit?

• #5.084
beste pic. van de dag, volgende keer ga ik ergens anders staan en zorg ik dat ik UB heb getraint had nu allemaal rode vlekken op me voorste schouderkoppen en rug door (F)SQ's
Had nog een side-chest waar me schouder beter op uitkwam doordat ik die meer van de zijkant was genomen.

1zbweo7.jpg

ziet er goed uit braaahhh

FSQ's is een brutale oefening je moet er alleen de behendigheid in vinden, ik had het gevoel alsof m'n middelvinger uit z'n kom was geschoven, ik kom even niet op de naam maar een grip op schouder breedte is wel het fijste alleen ik kan me handen nog niet goed plaatsen, flexibiliteit?

Clean grip? Is wel het fijnste ja, gebruik ik ook. In het begin is het k*t maar na een paar weken ligt de barbell goed.

• #5.087
De BB ligt met clean-grip (dus) goed, maar me handen staan in zo'n onnatuurlijk beweging lijkt het, dat het naarmate de set pijn gaat doen.

De BB ligt met clean-grip (dus) goed, maar me handen staan in zo'n onnatuurlijk beweging lijkt het, dat het naarmate de set pijn gaat doen.

Pijn in de polsen had ik de eerste paar weken ook, went vanzelf wel. Toen met 60kg kk veel pijn nu 110kg chill, beetje loszwabberen vantevoren helpt ook wel.

Je ziet dr goed uit op die pic bro, en die 135s zijn nice!

Heel buff man!

• #5.094
Dankjewel alle! Wou eigenlijk die side tricep in me gallerij evenaren maar het was of me lichaam of me arm was te ver gedraait, voor MCM die komt nog haha;) Ik zal vanmiddag trouwens even ingaam op de darmschimmel die ik had Machete.

Laatst bewerkt:
Goede foto idd keun,je bent lekker bezig man.
Waar heb je je universal t shirt vandaan?

Haha, nice :D

Je gaat erg hard Koen petje af.

Mooie foto kerel, en ook nog steeds goed droog! Frontsquats is inderdaad een kwestie van wennen en niet b**chen, gewoon blijven doen ;)

Je gaat echt goed hoor Koen! Ook aan het stoeien met die front squats zie ik! Je hebt excact dezelfde problemen als ik daarop:o:(

Echt lekker bezig koen.. Spreek je later vandaag nog!

Terug
Naar boven