Fitness Seller

Log KEUN

Lekkere training Koen! FSQ's zijn gewoo hard to handle. :(

En thanks voor het hernieuwde fapmateriaal! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.102
haha more to come (come met een dubbele betekenis)

/facepalm

• Like
Waarderingen: KEUN
houd de bar gewoon met je duimen tegen en van te voren flink tegen je strot aanrammen.
dan blijft ie wel liggen, en hoef je niet zo ver met je polsen als je je duimen uitsteekt

• #5.107
@Machete: Ik heb een hele lange periode last gehad van me gewrichten, voornamenlijk in mijn schouders/kniëen en polsen. Nu overigens nog steeds maar al een heel stuk minder. Nu zit er in de 2e gym waar ik zit een Physiotherapeut waar ik wel redelijk contact mee heb, dus ik gaf aan wat me klachten waren en hij wou eens in de sportschool er naar kijken.
Week later of zo ging hij dus testjes doen, wat ik moest doen, ik moest op een bank liggen en me arm uitsteken naar boven, vervolgens ging hij druk zetten tegen m'n arm/schouder en ik moest tegendrukken. Hij veronderstelde iig toen al dat het aan m'n darmen waarschijnlijk zal liggen.
Paar weken later ging ik bij hem naar de praktijk en deden we dezelfde testjes maar dan nu met me been, wederom moest ik tegendrukken en met me hand moest ik bepaalde plekken vasthouden, in me lies/nek/onder me rug etc. Hij wist nu zeker dat er iets aan me darmen was omdat ik op bepaalde punten niet goed kon tegendrukken.
Ik heb hiervoor tabletten gekregen op natuurlijke basis die ik 2 weken consequent moest innemen, 4maal daags.

Ik moet nog steeds een na controle met hem afspreken maar ik heb hem nog niet gebelt, ik moet even er zelf voor zorgen dat ik hem volgende week even bel.
Maar het gaat nu in principe een stuk beter weer, ik heb minder last van acné weer wat zou komen omdat m'n lichaam niet alle stoffen kwijt kwam en ze hierdoor uitzetten als acné zeg maar/me boven rug. Me lichaam neemt weer alle voedingstoffen op zoals het hoort, me BW neemt weer toe, me trainingen zijn beter, me herstel is beter, ik voel me energieker door de dag door weer.

Ik heb hier trouwens sinds vorig jaar augustus mee rond gelopen zonder dat ik het wist, heeft ook veel impact op me sociale leven gehad etc. was namenlijk erg lui en had niet echt energie om andere dingen te doen.

• #5.108
Straks UB2 overigens

Knal ze ouwe.

@Machete: Ik heb een hele lange periode last gehad van me gewrichten, voornamenlijk in mijn schouders/kniëen en polsen. Nu overigens nog steeds maar al een heel stuk minder. Nu zit er in de 2e gym waar ik zit een Physiotherapeut waar ik wel redelijk contact mee heb, dus ik gaf aan wat me klachten waren en hij wou eens in de sportschool er naar kijken.
Week later of zo ging hij dus testjes doen, wat ik moest doen, ik moest op een bank liggen en me arm uitsteken naar boven, vervolgens ging hij druk zetten tegen m'n arm/schouder en ik moest tegendrukken. Hij veronderstelde iig toen al dat het aan m'n darmen waarschijnlijk zal liggen.
Paar weken later ging ik bij hem naar de praktijk en deden we dezelfde testjes maar dan nu met me been, wederom moest ik tegendrukken en met me hand moest ik bepaalde plekken vasthouden, in me lies/nek/onder me rug etc. Hij wist nu zeker dat er iets aan me darmen was omdat ik op bepaalde punten niet goed kon tegendrukken.
Ik heb hiervoor tabletten gekregen op natuurlijke basis die ik 2 weken consequent moest innemen, 4maal daags.

Ik moet nog steeds een na controle met hem afspreken maar ik heb hem nog niet gebelt, ik moet even er zelf voor zorgen dat ik hem volgende week even bel.
Maar het gaat nu in principe een stuk beter weer, ik heb minder last van acné weer wat zou komen omdat m'n lichaam niet alle stoffen kwijt kwam en ze hierdoor uitzetten als acné zeg maar/me boven rug. Me lichaam neemt weer alle voedingstoffen op zoals het hoort, me BW neemt weer toe, me trainingen zijn beter, me herstel is beter, ik voel me energieker door de dag door weer.

Ik heb hier trouwens sinds vorig jaar augustus mee rond gelopen zonder dat ik het wist, heeft ook veel impact op me sociale leven gehad etc. was namenlijk erg lui en had niet echt energie om andere dingen te doen.

Je hebt er wel een flinke periode mee rondgelopen zeg. Het is wél fijn dat nu ondertussen je klachten bekend zijn en nu jezelf ook beter voelt. Ik vind het wel heel apart dat zo'n schimmel een dusdanig impact heeft je op je functioneren.

Trouwens bedankt voor je toelichting! Ik heb ook sinds 2 weken problemen met eten, herstel héél langzaam en heb vooral kotsneigingen. Ik ben bang dat ik ook een dergelijke aandoening heb. Ik geef het even tijd, misschien dat ik binnenkort naar de doktor ga.

Had je trouwens nog andere symptomen? Ik zal de acné wel als richtlijn houden. Mijn herstel gaat dus langzaam ook misschien omdat bij mij de voedingsstoffen niet optimaal worden opgenomen.

Sterkte nog verder !

• #5.111
Pre/w meal net op, 120gr rijst, 200gr kip, 175gr sperziebonen

Je hebt er wel een flinke periode mee rondgelopen zeg. Het is wél fijn dat nu ondertussen je klachten bekend zijn en nu jezelf ook beter voelt. Ik vind het wel heel apart dat zo'n schimmel een dusdanig impact heeft je op je functioneren.

Trouwens bedankt voor je toelichting! Ik heb ook sinds 2 weken problemen met eten, herstel héél langzaam en heb vooral kotsneigingen. Ik ben bang dat ik ook een dergelijke aandoening heb. Ik geef het even tijd, misschien dat ik binnenkort naar de doktor ga.

Had je trouwens nog andere symptomen? Ik zal de acné wel als richtlijn houden. Mijn herstel gaat dus langzaam ook misschien omdat bij mij de voedingsstoffen niet optimaal worden opgenomen.

Sterkte nog verder !
Ja klopt, dit omdat ik het niet nodig vond om er naar te laten kijken, maar die knie klachten heb ik overigens al veel langer zelfs. Ik vermoed doordat ik voor ik aan krachtraining deed, deed voetballen en daar heb ik toen ook een knie blessure opgelopen en zo nu en dan heb ik hier nog wel eens last van. Had ook regelmatig last van me kniëen bij koud weer of een frissere temperatuur nu is dit ook al vermindert.

Indd heel wazig allemaal, maar die therapeut is in allemaal verschillende dingen gespeciaaliseerd vandaar dat hij wist te verklaren wat er aan de hand is. De dingen waar die nog naar moet kijken is hoe we me ''lichte'' klachtjes in me gewrichten kunnen goedzetten want ik heb er nog last van en hij gaat kijken naar mijn voeten, heb een verzakking in me voet concludeerde hij.

Mmm ik zou er indd eens laten kijken als het aanhoud, het kan aan vanalles liggen, glutenallergie of weet ik wat. Maar zo'n darmschimmel komt overigens HEEL vaak voor, alleen weet de meerderheid niet dat ze het hebben. Je kunt dit krijgen doordat groentes niet goed zijn gewassen of vlees niet goed gaar is, zulke dingen zeg maar.

Ik werd getest op schimmels en parasieten en ik reageerde alleen positief op schimmels gelukkig, met parasieten kreeg ik wel de zelfde tabletten maar of het dat zo 1,2,3 verholpen is weet ik niet.

Je kant misschien ook overtraint zijn, misschien ook een weekje rustig aan doen of een deload week. Andere symptomen die ik had was dat ik snel verzuurde, voornamenlijk onderarmen/biceps/kuiten en me onderrug.
Onderrug heb ik nog steeds last van maar nu ik UB/LB doe ga ik weer meer DL'en en hoop hierdoor me core te versterken en dus ook minder snel verzuur en sneller herstel (wat meerendeels met voeding te maken heeft).
Ik was overigens ook erg vergeetachtig - zet me nu veel meer voor dingen in hoewel dat met studie altijd moeilijk blijft hé:P Maar ik probeer het iig.

• #5.112
UB2

5min. fietsen - BP was bezet door 3 superdudes

BP
15x50KLG
8x80KG
5x90KG
5x3x105KG VPR
ging vrij easy lekker dus

Chin-ups/Pull-ups
8xbw chin
8xbw pull
6xbw +10kg chin
5xbw +10kg pull
5xbw +10kg chin
4xbw +10kg pull
10xbw
biceps stonden op ontploffen, moet weer wat meer magnesium binnenkrijgen want bij incline-bp voelde me biceps niet fijn aan

Incline-BP
8x60KG
6x80KG
6x80KG
2x6x70KG
17x50 lulz

Straight arm rope pull-down (op kniëen)
15x15KG
15x20KG
15x25KG
15x27KG pff
15x22KG
15x17KG

Face-pulls (doe hem volgens mij verkeerd) met rope
doe elke set namenlijk 2 sets waarvan ik van grip verander voel anders vrij niks (boven/onder handse grip)
2x15x12KG
2x15x17KG
2x15x22KG
2x12x27KG
2x15x22KG
2x15x17KG
pumpz in rear

DB-curls
10x14KG
10x20KG
8-9x24KG Yeah buddy!
10x18KG
10x12KG

Opmerkingen:
Beetje moe voor de training, vandaar weer een scoop jack3d voelde niet veel maar training ging erg goed moet ik zeggen.

Verder kreeg ik nog complimenten van een mede bb'er, beetje een praatjes maker maar hij heeft een keurig UB, kappen van schouders en een insane piek op z'n biceps, natural denk ik niet maar dat doet er niet toe. Altijd mooi nieuwe contacten leggen.
Hij zei o.a. dat menig 19 jarig een voorbeeld aan me kon nemen en nog een aantal dingen, motiveert me weer:D

Laatst bewerkt:
lachen om te zien dat je weer vrijwel dezelfde training als ik hebt neergezet :p goed bezig geweest kerel. je moet anders face pulls eens proberen met twee losse hendels ipv met een touw...ik ben ook van dat touw afgestapt en kan nu veel betere contractie krijgen in m'n achterste schouderkoppen. het touw beperkt enigszins je bewegingsbaan.

Nice training weer! En is dit je straight arm rope pull down?

Ik doe 'm ook wel 's op je knieën en dan nog voor over buigen; nice is dat! :D

Hele mooie training man!

lekkah hoor koen

• #5.117
lachen om te zien dat je weer vrijwel dezelfde training als ik hebt neergezet :p goed bezig geweest kerel. je moet anders face pulls eens proberen met twee losse hendels ipv met een touw...ik ben ook van dat touw afgestapt en kan nu veel betere contractie krijgen in m'n achterste schouderkoppen. het touw beperkt enigszins je bewegingsbaan.
Jij ook vandaag. Zal ik volgende keer eens proberen zo'n dingen hebben we wel ergens liggen daar. Thx sjaak
Nice training weer! En is dit je straight arm rope pull down?

Ik doe 'm ook wel 's op je knieën en dan nog voor over buigen; nice is dat! :D
Jup zo doe ik hem ook, iets vooroverbuigen zodat je meer rekking op je lats hebt:thumb:

Thx bro's!

• #5.118
houd de bar gewoon met je duimen tegen en van te voren flink tegen je strot aanrammen.
dan blijft ie wel liggen, en hoef je niet zo ver met je polsen als je je duimen uitsteekt
Goeie tip Mike, volgende week nog eens proberen met duimen alleen.

Lekker hoor Keun! Die face pulls; wat deed je voorheen om je achterste schouderspieren aan te pakken?

• #5.120
Voorheen deed ik nog gewoon split trainen, toen pakte ik op schouder dag voor zijkant/rear, side-raises/rear delt raises/shoulder bombs en afentoe upright-rows.

Terug
Naar boven