XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.141
hahaha - leuk dat je het ook geprobeerd hebt :p die shit is heavy heh met dips?! woog ik maar 83 kilo trouwens...dan zouden de getallen nog leuker worden;)
j/k

flinke training baas!
Ghehe, was echt een mentale oppepper om nog eens wat gewicht eraan te hangen. En FUUU:P Thx man

:roflol:

Dikke dips ook hier baas! Mooie training verder, en voeding is wel lekker clean toch? :)
Voeding is clean ja, zal morgen me voeding nog eens posten vandaag zit ik maar op 5 meals.
braken die stangen niet af dan? :trollface:
was eerder bang dat de ketting het niet hield.
Gaan we nu allemaal bw+50kg dippen! :eek:

Ook aan de dubstep zie ik..wel eens naar zo'n party geweest..?
50kg is easy j/k:P

zo'n 3-4 jaar terug ging ik regelmatig naar zo'n party's.. nederhop/underground, dnb, electro etc.
thx

nice filmpjes en mooi shirtje ook!

gruwelijke LB training maat! mooie squat sessie ook weer, damn. die quads ook ff vol in beeld duwen haha... je herstel wordt dus al een stukje beter zei je? als je erg echt last van blijft houden, moet je overwegen op LB-mix te gaan doen ipv een squat en deadlift dag - de deadlift dag is namelijk een gigantische belasting op je lower back en als je dat echt niet kan hebben, moet je misschien switchen.

• #5.144
nice filmpjes en mooi shirtje ook!
begint steeds meer uit te scheuren, vind ik wel hardcore.. Thx hendrie
gruwelijke LB training maat! mooie squat sessie ook weer, damn. die quads ook ff vol in beeld duwen haha... je herstel wordt dus al een stukje beter zei je? als je erg echt last van blijft houden, moet je overwegen op LB-mix te gaan doen ipv een squat en deadlift dag - de deadlift dag is namelijk een gigantische belasting op je lower back en als je dat echt niet kan hebben, moet je misschien switchen.
Wat ik er niet bij vermeld had was dat die 2e rep met 150kg een verdomd heavy grind was, knalrode kop, rode (uitpuilende) ogen maar toch mooi uitgelocked. Had geen spotter erbij..was zo in de zone dat een spotter me alleen maar uit concentratie zou brengen.
Haha, me trainingsbroek begon te plakken - en me quads komen hier beter op uit dan op me foto's vind ik zelf. Hoe denk je over m'n techniek zo trouwens met straps? Snelheid kan beter maar ik moest alsnog de bb goed controleren na elke rep.

Ik hou het zo nog even aan en als het echt storend word doe ik dat, ik mail je dan nog wel;)

Damn KEUN dat is weer een lekkere workout! Dikke quads, dips en shirt :D

Wel veel setjes voor squat, 7 maarliefst? Waarom doe je geen superset met leg curl of zijn dan de gewichten niet voldoende zwaar voor je :P

Wat ik er niet bij vermeld had was dat die 2e rep met 150kg een verdomd heavy grind was, knalrode kop, rode (uitpuilende) ogen maar toch mooi uitgelocked. Had geen spotter erbij..was zo in de zone dat een spotter me alleen maar uit concentratie zou brengen.
Haha, me trainingsbroek begon te plakken - en me quads komen hier beter op uit dan op me foto's vind ik zelf. Hoe denk je over m'n techniek zo trouwens met straps? Snelheid kan beter maar ik moest alsnog de bb goed controleren na elke rep.

Ik hou het zo nog even aan en als het echt storend word doe ik dat, ik mail je dan nog wel;)
grinden maakt niet uit man, het is zo dicht tegen je max, dan kun je geen perfecte reps meer verwachten. hoe dacht je dat mijn 5e rep er elke set uit zag vandaag? haha :p anyways, techniek op fronts is prima zo - als het werkt voor jou met die straps moet je dat gewoon doen. mijn tip is: dikke front delts kweken, dan is alles makkelijker ;)

ik merk wel als je iets wilt veranderen!

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Wel veel setjes voor squat, 7 maarliefst? Waarom doe je geen superset met leg curl of zijn dan de gewichten niet voldoende zwaar voor je :P
je kan beter alleen maar squats en deads doen dan leg curls, extensions, presses...enz. check Verb z'n benen maar - volledig gebouwd op veel heavy squats

Laatst bewerkt:
je kan beter alleen maar squats en deads doen dan leg curls, extensions, presses...enz. check Verb z'n benen maar - volledig gebouwd op veel heavy squats

Ja. Ik ben het (gedeeltelijk) met je eens. Ik baseer mijn LB ook op squads en deadlift, maar soms knal ik direct achter een zware squat sessie nog een superset leg curl voor dat laatste beetje. Het kan in ieder geval geen kwaad.

Extensions doe ik niet, dats voor pussies zware romanian deads baby!

• #5.148
@Machete: moest eigenlijk nog leg-presses erbij doen daarom had ik leg-raises en extensions erbij genomen - die leg-press daar voelt alles behalve lekker aan.
Leg-curls neem ik bij LB2

@sjaak: Inderdaad, 150kg was/is mijn max. - ik had nog mixed-grip en clean-grip geprobeert met duimen en nog wat varianten maar heb er echt moeite mee. Ook nu met die straps zodra de bb me sleutelbeen raakt voelt het niet goed aan.
Wat die delts betreft wil zowiezo meer wat meer volume op me delts/chest gaan kweken komende periode. Me calves gaan ook goed nu trouwens door 2x p.week, ze waren nog niet hersteld maar als ik gewoon even door push voelt het goed aan zoals ik al zei met me onderrug die al beter aanvoelt na die cleans heb ik het zelfde nu met me calves.

En zodra me pure whey hydrolisaat op is ga ik weer BCAA's bestellen;)

Ja. Ik ben het (gedeeltelijk) met je eens. Ik baseer mijn LB ook op squads en deadlift, maar soms knal ik direct achter een zware squat sessie nog een superset leg curl voor dat laatste beetje. Het kan in ieder geval geen kwaad.

Extensions doe ik niet, dats voor pussies zware romanian deads baby!
huh...je doet geen extensions, maar in de plaats romanian deads? of lees ik je zin nou verkeerd? dat zou wel erg krom zijn namelijk. leg curls is trouwens prima assistance hoor, alleen supersets op LB dag...mhwoa - niet echt fan van. eerste oefeningen zijn prioriteit oefeningen, die doe je vooraan en daar neem je je tijd voor. assistance supersetten, tja dat zie ik dan nog wel zitten. als jij energie hebt energie hebt om heavy squats te supersetten dan moet je gewoon zwaarder squatten ;) maar iedereen heeft z'n voorkeuren. het idee van powerbuilding met UB/LB is niet om bij je eerste oefeningen supersets te gaan doen in ieder geval

huh...je doet geen extensions, maar in de plaats romanian deads? of lees ik je zin nou verkeerd? dat zou wel erg krom zijn namelijk. leg curls is trouwens prima assistance hoor, alleen supersets op LB dag...mhwoa - niet echt fan van. eerste oefeningen zijn prioriteit oefeningen, die doe je vooraan en daar neem je je tijd voor. assistance supersetten, tja dat zie ik dan nog wel zitten. als jij energie hebt energie hebt om heavy squats te supersetten dan moet je gewoon zwaarder squatten ;) maar iedereen heeft z'n voorkeuren. het idee van powerbuilding met UB/LB is niet om bij je eerste oefeningen supersets te gaan doen in ieder geval

Ja, leg extension is voor mij geen goede oefeningen om mijn hams aan te pakken (geen groot volume en isolatie is te blessuregevoelig).

Ik denk dat je een verkeerde benadring hebt met wat ik bedoel met mijn superset alleen bij de laatste set, niet tussendoor :) Ik doe 4 sets, waar ik bij de 4e set bijna max ga máár dusdanig dat ik toch net de 5 reps haal. Hierna doe ik snel erachter nog 2-3 sets leg curl tot failure. Het probleem is dat ik bij squat niet wil failen.

Met het idee van powerbuilding ben ik het met je eens.

• #5.151
leg-extensions zijn voor je quads (outsweep/teardrop) ik geloof dat je hem verwisseld met leg-curl;)

leg-extensions zijn voor je quads (outsweep/teardrop) ik geloof dat je hem verwisseld met leg-curl;)

Serieus? Ik haal ze altijd doormekaar. Geen wonder dat grotesjaak mij niet begreep :P

Je hebt gelijk, extension is een strekbeweging. Damnit google afbeeldingen, zetten ze verkeerde plaatjes neer lol

Laatst bewerkt:
Ik begreep de discussie al niet :)
Extension is strekken, curl buigen.

Serieus? Ik haal ze altijd doormekaar. Geen wonder dat grotesjaak mij niet begreep :P

Je hebt gelijk, extension is een strekbeweging. Damnit google afbeeldingen, zetten ze verkeerde plaatjes neer lol
ik dacht al dat je het verkeerd om zei :p

Nice Koen. En een goed idee om straps om die bb te doen. Ga ik ook maar eens proberen :D!

Mooie training Koen! Vanmiddag thuis die filmpjes eens checken! Want die zie ik niet op mijn werk!

• #5.157
Nice Koen. En een goed idee om straps om die bb te doen. Ga ik ook maar eens proberen :D!
ik dacht toevallig aan een gruwelijk filmpje waar iemand ze ook zo deed, voelt een stuk beter aan al zo. En heb in Roelly.W's filmpjes gezien dat iemand anders achter hem doet spotten en zo de bb controleert.
Mooie training Koen! Vanmiddag thuis die filmpjes eens checken! Want die zie ik niet op mijn werk!
Laat maar weten Marv;)

• #5.158
Eigenlijk rustdag vandaag, maar me vriendin wou vandaag graag sporten dus vergezelde ik haar.

UB2

BP
12x50KG
8x70KG
6x80KG
4x90KG
5x100KG
4x100KG
5x100KG (spotter erachter laten staan, geen hulp nodig gehad)
6x100KG (2 lichte spots, laatste rep negatief)
8-10x90KG

Pull-ups (schouder breedte, bovenhandse grip)
10xbw
8xbw+10KG
5x3xbw+20KG PR
12xbw

Incline-BP
10x50KG
8x80KG
4-5x90KG
8x70KG
12x50KG (wide-grip)

Straight arm pull-down (aparte handle, kan je ook gebruiken voor hammer-grip pulldowns)
Ik had me handen in de kleine buiging voor de handvaten
15x20KG
15x25KG
15x30KG
15x30KG hard
12x35KG
12x30KG
15x20KG

Face-pulls (met 2 losse handles, zoals sjaak ze aanrade)
Voelde een stuk beter een, lijkt een beetje op een row maar ik probeer me elebogen boven me schouders te houden
Reps rond de 12-20
x20KG
x25KG
x30KG
x35KG
x35KG
x25KG
x25KG

BB-curls
12x30KG
8x40KG
6x50KG
2x60KG heavy
8-10x40KG

Hammer-curls
10x20KG
9x24KG
10x20KG
10x18KG

Concentration-curls
10x14KG
10x16KG
10x16KG
12x14KG
12x12KG
+ setje strict db-curls met 8KG

Opmerkingen:
Opzich wel een decent workout, tevreden over die pull-ups!

Laatst bewerkt:
Damn, jij bent ook een sterke knakker zeg!

Klasse training

Zwaar volume man! ;)

Terug
Naar boven