XXL Nutrition

Log KEUN

Damn die flat fly's.... Dips en t-bars ook echt focking sterk man

Echt weer een BEREN training Koen! Je doet ook wel veel sets met dippen.. Hoezo dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.243
brute training! ;)

Nice rows en brute dips!
Haha lightweight! thx
Omgekeerde dropset bedoel je! :P
Lekker training. :D
Thursty!!! haha, njah je snapt me punt
Damn die flat fly's.... Dips en t-bars ook echt focking sterk man
You haven't seen nothing yet:cool:
Echt weer een BEREN training Koen! Je doet ook wel veel sets met dippen.. Hoezo dat?
Ja ik weet het, gezien me gevoellige schouder nog doe ik het liever stap voor stap opbouwen, werksets waren vanaf 30kg+

lekkere!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volgens mij is die getransformeerd XD
Super training man

Djees KOen! Jij gaat maar door he!:eek:

Keun goes madness!
Top kerel ;)

• #5.248
LB1

Squat
15xbw
10x50KG
8x90KG
5x120KG
3x4x140KG VPR
laatste set op video

Front-Squat
10x50KG
6x60KG
5x5x70KG VPR
8x50KG

1 Legged Leg-raise
2x10x10KG
2x12x5KG

Sitting Calve raises
20x30KG
15x55KG
12x75KG
12x75KG
15x55KG
20x35KG

Hanging Leg-raises
3x8xbw
Decline crunches
2x10x
+ 1 set lying crunches op bankje

---------- Post added di 7 jun 2011 at 21:29 ----------

Opmerkingen: Wat een workout, ik vond de 120kg squat al killing maar de 140kg verliep vrij soepeltjes. FSQ's gaan al wat beter, 2e set ging nog het makkelijkst, lag perfect op me delts.

Voeding vandaag minimaal maar, zit nu pas aan me 3e meal - bodyweight op 2 meals 83,9kg met trainingsbroek/shirt aan.

Morgen heb ik galabal van me vriendin, even aanzien of ik ga drinken vermoed van wel

En ow ja, heb weer 30 nieuwe ritten gekocht bij die gym, hier doe ik bijna een jaar mee.

Laatst bewerkt:
Blijft maar goed gaan hier! ;)

Hele sterke squats man!

• #5.250
http://www.youtube.com/watch?v=gp8R9RYbreA

---------- Post added di 7 jun 2011 at 21:36 ----------

Blijft maar goed gaan hier! ;)

Hele sterke squats man!
Inderdaad gaat erg lekker laatste tijd, hoewel ik wel vind dat m'n armen kleiner worden - met een split schema worden ze toch eigenlijk 2x aangepakt in de week zowel bi's als tri's, omdat ik meestal borst-biceps deed...

Toen ik voor het rack stond even een haat/liefde moment gehad om te squatten haha, daarna stond ik er weer bij stil dat ik squatten heerlijk vind:p

Nice filmpje!

Bruut!

Lekker filmpje idd.

Vette shirt ook, animal! Past mooi bij de platen.

Heerlijke squats, onder dit gewicht zou ik bezwijken :(
Waarom sla je de contest over dit jaar, ging toch wel lekker vorig jaar? Of nu bulken?

[/COLOR]
Inderdaad gaat erg lekker laatste tijd, hoewel ik wel vind dat m'n armen kleiner worden - met een split schema worden ze toch eigenlijk 2x aangepakt in de week zowel bi's als tri's, omdat ik meestal borst-biceps deed...

Toen ik voor het rack stond even een haat/liefde moment gehad om te squatten haha, daarna stond ik er weer bij stil dat ik squatten heerlijk vind:p

Hahaha :p

Heb nu ook 2 maanden een split, en ik vind ook dat mijn armen iets kleiner worden vergeleken met vroeger, nuja is wss maar een beeld in mijn hoofd maar toch :p

Man, man Koen! Dikke training, dik filmpje!

Die FSQ's ook:thumbs: echt respect! (wil je dat btw eens filmen?)

En toen pastte je je gala broek niet meer! Laat je btw eens lekker gaan! Alcohol ain't that bad;)

• #5.256
Heerlijke squats, onder dit gewicht zou ik bezwijken :(
Waarom sla je de contest over dit jaar, ging toch wel lekker vorig jaar? Of nu bulken?
Heb het wel overwogen, van de ene kant zou ik wel mee willen doen ter motivatie maar van de andere kant niet. Als ik had mee gedaan had ik het gedaan om te laten zien dat ik ook volume heb gezien ik achteraf niet echt tevreden over m'n pics/shape was, side poses waren wel goed enzo.
Hahaha :p

Heb nu ook 2 maanden een split, en ik vind ook dat mijn armen iets kleiner worden vergeleken met vroeger, nuja is wss maar een beeld in mijn hoofd maar toch :p
haha ja ik weet ook niet wat het is, mind thing denk ik.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 22:46 ----------

Man, man Koen! Dikke training, dik filmpje!

Die FSQ's ook:thumbs: echt respect! (wil je dat btw eens filmen?)

En toen pastte je je gala broek niet meer! Laat je btw eens lekker gaan! Alcohol ain't that bad;)
Thanks Marv, zal ik volgende keer doen had 2 weken terug 2 video's van me FSQ geplaatst, ik doe deze met straps om de barbell.

Goddamnit ja, me gf zei ook nog pas het even op tijd of het nog zit.
Nou ik pas het een dag van te voren krijg ik met moeite me benen erdoor heen en me rits/knopen krijg ik niet dicht. Giletje zit ook al strakker en me hemd ook, maar ja hemd doe ik zowiezo aan oog ik gewoon buffer:roflol:

Morgen even bij de WE langs gaan dan maar, wou eigenlijk nieuwe zwarte vans halen voor gala maar dat word dus een broek:o

Heb het wel overwogen, van de ene kant zou ik wel mee willen doen ter motivatie maar van de andere kant niet. Als ik had mee gedaan had ik het gedaan om te laten zien dat ik ook volume heb gezien ik achteraf niet echt tevreden over m'n pics/shape was, side poses waren wel goed enzo.

haha ja ik weet ook niet wat het is, mind thing denk ik.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 22:46 ----------

Thanks Marv, zal ik volgende keer doen had 2 weken terug 2 video's van me FSQ geplaatst, ik doe deze met straps om de barbell.

Goddamnit ja, me gf zei ook nog pas het even op tijd of het nog zit.
Nou ik pas het een dag van te voren krijg ik met moeite me benen erdoor heen en me rits/knopen krijg ik niet dicht. Giletje zit ook al strakker en me hemd ook, maar ja hemd doe ik zowiezo aan oog ik gewoon buffer:roflol:

Morgen even bij de WE langs gaan dan maar, wou eigenlijk nieuwe zwarte vans halen voor gala maar dat word dus een broek:o

Ahja, meer bulked, dat geeft idd weer een mooiere look vind ik persoonlijk. Maar aan de andere kant vond ik het wel interessant om te zien hoe je zo'n diepe cut deed.

Maarja je kunt nu ook gewoon meedoen! gewoon lekker trainen nou en in augustus een foto posten van een dik fysiek @ 8-10%.

• #5.258
inschrijvingen waren tot 31mei

Nice squatsession! Hoeveel keer squat je nu ongeveer? 2 keer per maand los?

Mooie squats kerel en helemaal los gegaan op je kuiten zie ik:)

Terug
Naar boven