Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.261
Vaak zelfs 4x, laatste 3 been trainingen heb ik slechts 1x los gesquat omdat ik geen rittenkaarten meer had.

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 12:12 ----------

Kuiten gaan lekker moet ik zeggen, herstel nu ook al sneller overall

• #5.262
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 15:10 ----------

Haha fun pic tijdens het winkelen, heel wat verschillende maten broeken gepast

Hmmm seen it. Haha maatje 54 :trollface:

video kan ik helaas niet zien koen.....op mijn werk, verder ziet het er goed uit:). nice legs:D

lekker bezig koen, die quads van jou man...pff, dat gaat je trademark worden op termijn. goede squats ook trouwens

Keun zei:
Ik zag dat je me al sinds okt. 09 doet volgen met nog een paar die me nu nog volgen, bedankt voor dat man!
ik zie je berichtje nu pas, ik moet bekennen dat ik laatste tijd wat minder goed heb gevolgd, maar ik zal nu weer trouw volgen :p
foto's zien er iig erg bruut uit! Benen als boomstammen :D

nice wheels man

• #5.269
Hmmm seen it. Haha maatje 54 :trollface:
haha maat 52 is het geworden ja, voor de mensen die denken huh?
ik heb allemaal verschillende maten van pantalon broeken gepast.
2 jaar geleden had ik een maat 46 die paste afgelopen jaar in 2010 nog prima!
nu krijg ik hem met zwoegen over me bovenbenen maar krijg de rits/gulp niet dicht, vandaag dus een nieuwe gehaald voor me gala van vandaag.

video kan ik helaas niet zien koen.....op mijn werk, verder ziet het er goed uit:). nice legs:D
Laat maar weten wat je er van vind Daan, zal vanavond afentoe even op DBB checken me me BlackBerry haha, abbo is vandaag van start gegaan.
lekker bezig koen, die quads van jou man...pff, dat gaat je trademark worden op termijn. goede squats ook trouwens
Dankje Sjaak en dat terwijl me benen voorheen altijd achterliepen, zie je wel wat het overstappen naar losse Squat voor me heeft opgeleverd in nog niet eens 1jaar tijd.
Huge legs, een zegen en een vloek tegenlijkertijd zo merkte ik vandaag me winkelen + me gf houdt niet van dikke benen haha /care:D
+1

Echt respect hoeveel kracht je in je benen hebt!
Dankje Machete, wil nu binnekort weer wat hoger in reps gaan.
ik zie je berichtje nu pas, ik moet bekennen dat ik laatste tijd wat minder goed heb gevolgd, maar ik zal nu weer trouw volgen :p
foto's zien er iig erg bruut uit! Benen als boomstammen :D
Goed om te horen Yohan heb je gemist (no homo) :p
thanks mate

Ben me nu klaarmaken, fijne avond iedereen nog.

have fun vanavond man en geniet gewoon heh ipv in je achterhoofd alleen maar met bb bezig te zijn ;)

Gaat ie tijdens het broeken passen pics trekken van zn wheels :roflol:

• #5.272
U mad? Yeah u mad

• #5.273
Even korte update via me mobiel. Galabal was geslaagd begin van de avond al gauw aangeschoten van de glazen wijn haha, rode en witte. Even over de rode wijn toen ik thuis was stond ik er epic vol bij, gotta love red wine! Verder nog een paar bieries genuttigt, einde van de avond was ik moe en had geen lust in drank meer. Even over de entree, we kwamen aan in een roze limo ghehe, was met 4 dames en 2 jongens waaronder mij. En het ergste was, ik moest al eerste uitstappen XD gelukkig opende de chauffer de andere deur oolk gelijk en stapte de dames uit. Epic looks daaro bij entree en daar zelf. Tussendoor nog even een bezoekje aan de mac gebracht, deed me goed. Verder ook de gewone ruzies/confrontaties gehad en nee niet met vreemde o.a me gf en een vriendin van haar. Dat is juist een van de reden wrm ik niet graag uit ga. Heb wel nog een praatje met iemand gemaakt die ik normaal niet zou aanspreken en nu spontaan, niet meer foreveralone awyeah! Lag 4uur in bed nadat ik me kwark had genuttigt. Totdat me ma me vanmorgen wakker maakte voor school, tehfack? Ben na 1 les uur geweest.. Had al 3 uur gemist. 2e update volgt

Nice, wat voor galabal had je dan?

En je hebt mensen in de omgeving die herhaaldelijk ruzie zoeken met jou/je vriendin als je uit gaat?

• #5.275
Zojuist nog even getraint, doordat ik zo lang met me meal bezig was heb ik me training niet kunnen afronden. Maar een prima training gehad. 4 oefeningen gedaan van de 6.

Bp 4x4x110kg alleen bij de laatste set bij de 4e rep licht gespot. DIKKE VPR!!! 120 lijkt me in de pocket, die probeer ik deze maand nog.

---------- Post added do 9 jun 2011 at 23:00 ----------

Nice, wat voor galabal had je dan?

En je hebt mensen in de omgeving die herhaaldelijk ruzie zoeken met jou/je vriendin als je uit gaat?

Einde jaars gala lijkt mij. Nee ik hev een kort lontje soms, kon die vriendin van me gf wel smacken..om niks :o

---------- Post added do 9 jun 2011 at 23:01 ----------

En me gf was pissed op mij later die avond, niks ernstigs dus);

Ok, jij bent dus gewoon een irritant mannetje met alcohol op! :D

• #5.277
Reported:trollface:

Klinkt wel als een leuke avond.

Muts. Met 4 chicks uit een limo komen is dan wel weer baas :cool:

Terug
Naar boven