- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker bezig koen, die quads van jou man...pff, dat gaat je trademark worden op termijn. goede squats ook trouwens
ik zie je berichtje nu pas, ik moet bekennen dat ik laatste tijd wat minder goed heb gevolgd, maar ik zal nu weer trouw volgenKeun zei:Ik zag dat je me al sinds okt. 09 doet volgen met nog een paar die me nu nog volgen, bedankt voor dat man!

haha maat 52 is het geworden ja, voor de mensen die denken huh?
Laat maar weten wat je er van vind Daan, zal vanavond afentoe even op DBB checken me me BlackBerry haha, abbo is vandaag van start gegaan.video kan ik helaas niet zien koen.....op mijn werk, verder ziet het er goed uit. nice legs
![]()
Dankje Sjaak en dat terwijl me benen voorheen altijd achterliepen, zie je wel wat het overstappen naar losse Squat voor me heeft opgeleverd in nog niet eens 1jaar tijd.lekker bezig koen, die quads van jou man...pff, dat gaat je trademark worden op termijn. goede squats ook trouwens

Dankje Machete, wil nu binnekort weer wat hoger in reps gaan.+1
Echt respect hoeveel kracht je in je benen hebt!
Goed om te horen Yohan heb je gemist (no homo)ik zie je berichtje nu pas, ik moet bekennen dat ik laatste tijd wat minder goed heb gevolgd, maar ik zal nu weer trouw volgen
foto's zien er iig erg bruut uit! Benen als boomstammen![]()

thanks mate
Nice, wat voor galabal had je dan?
En je hebt mensen in de omgeving die herhaaldelijk ruzie zoeken met jou/je vriendin als je uit gaat?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post added wo 8 jun 2011 at 15:10 ----------
Haha fun pic tijdens het winkelen, heel wat verschillende maten broeken gepast