- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gym ging sluiten en gezien het langer duurde tot me pre/w meal was gezakt was ik pas later daar dan gepland. Waarschijnlijk omdat me pre/w meal gelijk na opstaan had gegeten, was zowiezo kapot heheBalen dat je je training niet kon afmaken Koen! Hoezo kon dat niet?
En nice VPR weer!![]()
Thanks FreFF

Me herstel gaat laatste tijd een heel stuk beter dan wanneer ik nog split deed trainen. Vind low-reps ook een stuk fijner bij DL's/Rackpulls om daarmee doubles/triples te nemen.Nette trainingen man, herstel je zo snel van DL dat je altijd laag in herhalingen gaat?
Lockout juist niet, ik wissel graag af gezien 3 weken DL'en iets teveel voor mij is, heb laatste 2 weken gedeadlift nu was het tijd voor Rackpulls, heb meer plezier in Rackpulls hehe.Mooie rackpulls. Lockout bij conventional DL een probleem bij je dat je ze doet? Ben je nog steeds 1,78 trouwens? 95kg @ 12% moet dan echt uberbuff ogen!

awyeah u (was) mirin, thx Ezraik dacht ff wtf zware deadlift :O
alsnog mooie gewichten liefie
Volgens mij wel ja, zal me binnekort nog eens opmeten, nog 12kg erbij easy peasy![]()

Haha gaat dat vanaf januari 2012 in

Njah zo zag je maar weer dat ik weer back to my old roots ging die ene workout. Moest vandaag trouwens terug denken aan onze rackpulls sessie haha zie karmagoede workout koen - mooie rackpulls. goed dat je ook wat meer volume op submax draait nu ipv piramide shizzle steeds![]()
Daarom wil ik niet zwaarder worden[/COLOR]Ben nu ook al door veel broeken heen gegroeit/gescheurd, ook nog allemaal van die dure 'dry denims' damn!

dankje Bart, streef erna die gewichten te pullen als reguliere DL
haha, dat is indd wel klote ben door al me favoriete broeken heen gegroeit.

alles boven 8 is killing!netjes keun die rackpulls
ik pak dus ook nooit aan met veel repranges van 8 a 10
wel op volume met 5 reppers