- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
thx brah
''The Situation'', come at me! haha - was er erg blij mee en was verbaasd dat het zo easy ging nog! Geen idee eigenlijk hoeveel ze meten ik weet ook niet precies op welke plaats ik nou precies moet opmeten. Maar me LB gaat erg goed laatste tijd en me rug ook moet ik zeggen komt doordat ik weer regelmatig aan het DL'en ben, sinds ik met UB/LB begon heb ik geen een week niet gedeadlift.Respect Koen! 3x90kg PP!! En je begint echt zwaar een buffel te worden! Wel lucky voor jou dat je abs er doorheen blijven komen..en je wheels worden ook alsmaar groter! Wat meten die ondertussen?
Ok..puntje van kritiek, kleurtjeen bicep piekt wat minder bij BDB (maar dat heb ik zelf ook!)
Succes Koen met de wedstrijd plannen! Dat streeft mijn ambities flink voorbij! Kan nog van je leren!![]()
Kleurtje weet ik, ik word hellaas niet zo snel bruin maar ik pak binnekort nog een paar zonnebankjes. Bicep piek komt indd niet goed uit, ik voer me BDB altijd iets anders uit ditmaal leunde ik iets te ver naar achteren waardoor me taille mooi uitkomt. Zal volgende keer een BDB variant doen, ook wel de pose die onze ''Muayboran'' in z'n contestlog had staan bij die pose piekt me bicep beter.
Dankjewel Marvin zal hoe dan ook niks overhaasten wat dat betreft.
Thx Bart had vandaag je foto topic bekeken mooie progressie, je komt van ver! Mooi om te zien hoe je lichaams houding ook veranderen> zelfverzekerderJa ff foto's bekeken, je begint een echte buffel te worden kerel!
Komt helemaal goed![]()
Niet teveel mensen vertellen oké, ik vraag zo de mods of ze dit bericht kunnen verwijderenjij bent echt vegeta!!
alleen aan dat haar te zien nog geen ssj
Respect man![]()
En ik ben zeker ssj, maar ik ga alleen in ssj vorm tijdens m'n workouts.Thanks man

U mirin? Laatste tijd ging het voeding gezien erg goed alleen dit weekend een dipje gehad ik woog gister en vandaag tussen 81 en 82kg. Deze week word weer alles opgepakt, tenzij ik met me vriendin mee ga naar de camping

voeding vandaag tot nu toe:
50gr oats, 30gr brinta, 5 aardbeien, 45gr whey
3 boterhammen (pindakaas), 1 banaan
bami/kip, 2 hele eieren
eiwit-reep, 250gr kwark, 5 aardbeien
half bord bami, portie noedles, 130gr tonijn

en bicep piekt wat minder bij BDB (maar dat heb ik zelf ook!)

Ga gewoon lekker in de tuin liggen!!?!?
niet teveel gejunkt?