istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goddammit Koen..jij gaat iedereen op DBB op een gegeven moment in alle op zichten voorbij! Epic paskamer wheels...
En tja..drank..![]()
mooie uitspraken altijd op dbb
hehe Marv sprakeloos man, zolang de liefde voor het ijzer bestaat zal ik door blijven gaan - sky's the limitGoddammit Koen..jij gaat iedereen op DBB op een gegeven moment in alle op zichten voorbij! Epic paskamer wheels...
En tja..drank..![]()

Dankje Stef, zal je maar bij je naam noemen nu he. Toevallig was die track ook op de party maar op dat gedeelte van de avond was ik aan het bijkomen van de drank weer> moemooie uitspraken altijd op dbb
OT: Ik had je al gesproken over het anabole feestje van je, maar de rest van je training mag er ook zeker wezen koen, gaat echt lekker
http://www.youtube.com/watch?v=YN4OXpxxndw

Plateau? Of hoe bedoel je precies, wat dat betreft.Lekker die PR, 't lukte mij vandaag net niet.Nog tips om over het "dode" punt heen te komen?
Plateau? Of hoe bedoel je precies, wat dat betreft.
Ik heb een hele lange periode op 80-100kg gezeten met benchen veelste lang eigenlijk me 1RM stond toen al langer dan 1,5jaar op 110kg in februari ergens heb ik de 115kg gedaan, daarna bleef ik weer steken.
Deload week erin gegooid en met UB/LB begonnen, verschillende repranges aangehouden met bepaalde gewichten zoals:
3x5 3x4 5x3 etc. ik verzin het meestal gewoon ter plekke en gaan zo steeds iets hoger in gewicht, soms wat hoger in reps zoals vorige weer had ik 6's met 100kg dacht ik.
Mmm dnno, ik arch altijd een beetje om meer spanning in me rug te krijgen..
Met assistance, ja de spotters gaan er meestal alleen aan zodra ik op een punt blijf haken tijdens de rep en dan spotten ze heel licht/langzaam zodat ik het meeste doe.
Ik zeg wel altijd hoeveel reps ik wil, anders spotten ze te snel en zeggen ze kom op nog 2 reps terwijl dit niet me doel was.
Assistance oefeningen hahaha, GOT IT? Ik bedoel welke oefeningen je doet om dat dode punt minder te maken..