XXL Nutrition

Log KEUN

Jezus, zag laatst een foto van die Tom Platz. Die dude had echt GIGANTISCHE poten. Waren ook zwaar uit verhouding, maar wel bruut! :D

tom platz had de beste legs ooit in de hele geschiedenis.

Hoezo confrontaties dan.

they mirin'?

Fijn hè dat shoppen voor een broek....

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.285
Mooie video van Platz indd, ik doe me best zal ik zeggen John;)

even training van gister nog:

BP
15x50KG
12x50KG
8x75KG
6x75KG
5x90KG
4x4x110KG VPR awyeahh
alleen de laatste set >4e rep heel licht gespot, ging easy dus.

Chin-ups (wide-grip)
4x10xbw
8xbw

Straight-arm pushdowns
15x20KG
15x25KG
15x30KG
12x35KG
12x30KG
12x25KG

Incline-BP
10x50KG
5x60KG
8x80KG
8x80KG
5x80KG
6x70KG
8x50KG

:bow:

• Like
Waarderingen: KEUN
Heel sterke training man! ;)

Goddammit Koen..jij gaat iedereen op DBB op een gegeven moment in alle op zichten voorbij! Epic paskamer wheels...:D

En tja..drank..:o

• #5.290
wat de training>bp nog betreft, het gewicht wat erop hing leek zwaarder dan dat het daadwerkelijk was, motiveerd goed!
thx voor de comments weer bro's

Goddammit Koen..jij gaat iedereen op DBB op een gegeven moment in alle op zichten voorbij! Epic paskamer wheels...:D

En tja..drank..:o
hehe Marv sprakeloos man, zolang de liefde voor het ijzer bestaat zal ik door blijven gaan - sky's the limit
heb nog een paar pas kamer pics haha:p
:roflol: mooie uitspraken altijd op dbb

OT: Ik had je al gesproken over het anabole feestje van je, maar de rest van je training mag er ook zeker wezen koen, gaat echt lekker :D

http://www.youtube.com/watch?v=YN4OXpxxndw
Dankje Stef, zal je maar bij je naam noemen nu he. Toevallig was die track ook op de party maar op dat gedeelte van de avond was ik aan het bijkomen van de drank weer> moe :roflol:
maar ik dacht wel dit is mijn track, moet eigenlijk loos gaan:cool:

• #5.292
haha ja die had ik vorige week nog gecheckt, wat een eind baas indeed!

Laatst bewerkt:
Lekker die PR, 't lukte mij vandaag net niet. :( Nog tips om over het "dode" punt heen te komen?

• #5.294
Lekker die PR, 't lukte mij vandaag net niet. :( Nog tips om over het "dode" punt heen te komen?
Plateau? Of hoe bedoel je precies, wat dat betreft.
Ik heb een hele lange periode op 80-100kg gezeten met benchen veelste lang eigenlijk me 1RM stond toen al langer dan 1,5jaar op 110kg in februari ergens heb ik de 115kg gedaan, daarna bleef ik weer steken.
Deload week erin gegooid en met UB/LB begonnen, verschillende repranges aangehouden met bepaalde gewichten zoals:
3x5 3x4 5x3 etc. ik verzin het meestal gewoon ter plekke en gaan zo steeds iets hoger in gewicht, soms wat hoger in reps zoals vorige weer had ik 6's met 100kg dacht ik.

Plateau? Of hoe bedoel je precies, wat dat betreft.
Ik heb een hele lange periode op 80-100kg gezeten met benchen veelste lang eigenlijk me 1RM stond toen al langer dan 1,5jaar op 110kg in februari ergens heb ik de 115kg gedaan, daarna bleef ik weer steken.
Deload week erin gegooid en met UB/LB begonnen, verschillende repranges aangehouden met bepaalde gewichten zoals:
3x5 3x4 5x3 etc. ik verzin het meestal gewoon ter plekke en gaan zo steeds iets hoger in gewicht, soms wat hoger in reps zoals vorige weer had ik 6's met 100kg dacht ik.

Ik doelde meer op welke assistance om dat dode punt makkelijker te overbruggen..
Zit me net te bedenken dat ik bij het bank drukken mn kont en m'n bovenrug op 't bankje heb. Probeer op deze manier m'n pec's het meeste werk te laten doen. Misschien was het slimmer geweest, PR-wise, om dat niet te doen. Want dan zouden m'n veel sterkere triceps en schouders meer werk kunnen doen.. Logisch of niet..?

• #5.296
Mmm dnno, ik arch altijd een beetje om meer spanning in me rug te krijgen..
Met assistance, ja de spotters gaan er meestal alleen aan zodra ik op een punt blijf haken tijdens de rep en dan spotten ze heel licht/langzaam zodat ik het meeste doe.
Ik zeg wel altijd hoeveel reps ik wil, anders spotten ze te snel en zeggen ze kom op nog 2 reps terwijl dit niet me doel was.

Mmm dnno, ik arch altijd een beetje om meer spanning in me rug te krijgen..
Met assistance, ja de spotters gaan er meestal alleen aan zodra ik op een punt blijf haken tijdens de rep en dan spotten ze heel licht/langzaam zodat ik het meeste doe.
Ik zeg wel altijd hoeveel reps ik wil, anders spotten ze te snel en zeggen ze kom op nog 2 reps terwijl dit niet me doel was.

Assistance oefeningen hahaha, GOT IT? Ik bedoel welke oefeningen je doet om dat dode punt minder te maken..

• #5.299
Gewoon heavy bankdrukkert doen, doe niks specifieks naast set en rep-ranges veranderen.
Morgen LB2 DL's awyeah, rug zeurt een beetje nu..moet goed komen

Dikke training weer Koen. Keep on going.

Terug
Naar boven