- Waardering
- 554
Assistance oefeningen hahaha, GOT IT? Ik bedoel welke oefeningen je doet om dat dode punt minder te maken..
Waar ligt je dode punt dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Assistance oefeningen hahaha, GOT IT? Ik bedoel welke oefeningen je doet om dat dode punt minder te maken..
misschien dat ik nog een foto ervan doe posten hehegoed dat je dat feestje mooi beleefd hebtbenchen gaat lekker zo te zien. 4x4x110 is nice

moet nog gaan, wacht even tot me ouwe terug zijn wil eigenlijk nog even wat croissants eten voordat ik ga nomnom
Laat ik het zo zeggen, ik had de 190kg makkelijker getrokken dan de 3e rep met 180kg, die was vrij sloppy.Wtf, wat een deadlift man! Je wordt echt sterk kerel. Bij die 190 nog een deftige uitvoering?
nog 10kg

Thanks sjaak, wil je overigens nog bedanken voor de gastvriendelijkheid toen ik langs kwam en dat ik in principe dankzij jou weer wekelijks doe DL'en met resultaten zoals je ziet, deed voorheen maar 1 tot 2x DL'en of Rackpulls, wel wekelijks SLDL's waar ik wel plezier in hadmooi werk koen - ook 1x150 overhands dus, nice hoor! die speech is wel erg goed inderdaad

no problem mate! goed dat je er motivatie uit hebt gehaald!Thanks sjaak, wil je overigens nog bedanken voor de gastvriendelijkheid toen ik langs kwam en dat ik in principe dankzij jou weer wekelijks doe DL'en met resultaten zoals je ziet, deed voorheen maar 1 tot 2x DL'en of Rackpulls, wel wekelijks SLDL's waar ik wel plezier in had![]()
Herstel nu volgens mij ook sneller hierdoor doordat me core sterker is geworden + ik neem nu BCAA's dextro weer voor me herstel.no problem mate! goed dat je er motivatie uit hebt gehaald!
Ja dat vermoed ik ook, ik moet dan echt een goeie mindset hebben en niet aan die 200kg denken als ik ga denken dat het zwaar is lukt het niet..Gaat goed met die grip! Volgens mij trek jij de 200 ook wel op een goeie dag als je niet voorvermoeid met 3x180![]()
mmm 60kg is niet echt zwaar als je daar al op faalt, hoe gaan je BOR's dan af met bepaalde gewichten?Nice, goede grip ja, Rom DL zonder straps lukt mij maar tot 60 ofzo
nog niet sterk genoeg iig, lijkt me brutaal als je gewoon je 1RM straploos kunt doen.