XXL Nutrition

Log KEUN

goed dat je dat feestje mooi beleefd hebt :p benchen gaat lekker zo te zien. 4x4x110 is nice

Zit je LB workout er al weer op? Of moet je nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.305
lekker man 4x4x110

• #5.308
LB2-DL

DL
12x50KG
8x90KG
6x130KG
3x150KG - 2e en 3e rep mixed-grip
3x170KG straps/belt vanaf hier
3x180kg VPR
1x190KG PR awyeah ging vrij easy - oude PR stond op 1x180kg voor bijna een jaar.

Romanian-DL - alles straploos
9x90KG
9x90KG
9x90KG
10x90KG

Standing Leg-curl 1 legged ss Hypextensions
15x20KG - 12x
12x25KG - 10x +10kg
12x30KG - 10x +10kg
8x35KG - 12x
12x25KG - 12x

Standing Calve-raises (smith)
15x50KG
10x90KG
10x110KG
8x130KG
8x150KG PR(?)
12x110KG
15x90KG

BB-shrugs
15x90KG straploos
12x110kg straps, zweet handen
12x130KG
12x150KG
12x130KG
15x90KG straploos

beetje abs nog, weinig tijd over
volgende week wat meer abs doen om te compenseren

Opmerkingen:
One hell of a workout, hele goeie drive bij DL's en goed opgefokt met die speech in me achterhoofd.
Who am I? I'm a champion!

Laatst bewerkt:
Wtf, wat een deadlift man! Je wordt echt sterk kerel. Bij die 190 nog een deftige uitvoering?

• #5.310
Nice DL, congratz met pr! ;)

mooi werk koen - ook 1x150 overhands dus, nice hoor! die speech is wel erg goed inderdaad

• #5.313
nog 10kg:D
mooi werk koen - ook 1x150 overhands dus, nice hoor! die speech is wel erg goed inderdaad
Thanks sjaak, wil je overigens nog bedanken voor de gastvriendelijkheid toen ik langs kwam en dat ik in principe dankzij jou weer wekelijks doe DL'en met resultaten zoals je ziet, deed voorheen maar 1 tot 2x DL'en of Rackpulls, wel wekelijks SLDL's waar ik wel plezier in had:rolleyes:

Thanks sjaak, wil je overigens nog bedanken voor de gastvriendelijkheid toen ik langs kwam en dat ik in principe dankzij jou weer wekelijks doe DL'en met resultaten zoals je ziet, deed voorheen maar 1 tot 2x DL'en of Rackpulls, wel wekelijks SLDL's waar ik wel plezier in had:rolleyes:
no problem mate! goed dat je er motivatie uit hebt gehaald!

Gaat goed met die grip! Volgens mij trek jij de 200 ook wel op een goeie dag als je niet voorvermoeid met 3x180 ;)

Nice, goede grip ja, Rom DL zonder straps lukt mij maar tot 60 ofzo

goede deadlift! en zeker goede grip :bow:

• #5.318
no problem mate! goed dat je er motivatie uit hebt gehaald!
Herstel nu volgens mij ook sneller hierdoor doordat me core sterker is geworden + ik neem nu BCAA's dextro weer voor me herstel.
Gaat goed met die grip! Volgens mij trek jij de 200 ook wel op een goeie dag als je niet voorvermoeid met 3x180 ;)
Ja dat vermoed ik ook, ik moet dan echt een goeie mindset hebben en niet aan die 200kg denken als ik ga denken dat het zwaar is lukt het niet..
zal hem over 2-3 weken wagen vermoed ik

Nice, goede grip ja, Rom DL zonder straps lukt mij maar tot 60 ofzo
mmm 60kg is niet echt zwaar als je daar al op faalt, hoe gaan je BOR's dan af met bepaalde gewichten?
goede deadlift! en zeker goede grip :bow:
nog niet sterk genoeg iig, lijkt me brutaal als je gewoon je 1RM straploos kunt doen.

Hier overigens nog een gala foto van woensdag, me hemd zit daar echt epic hoewel normaal iets losser zat dan het lijkt. Wou eigenlijk een andere foto pakken maar ik heb nog niet veel foto's ontvangen

En lach maar om de roze limo haha, was met 4 meiden mee

vfwc93.jpg

Lol @ je broek, pastniet :roflol: Te... dikke... quads...

• #5.320
Dat is me nieuwe broek die ik had gekocht, lengte was goed maar breedte niet:o

Terug
Naar boven