FreFF
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja da zou echt mooi zijn!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmm 60kg is niet echt zwaar als je daar al op faalt, hoe gaan je BOR's dan af met bepaalde gewichten?
Sowieso 't contrast met die dude naast hehe.lol zou je niet zeggen dat je 1.78 bent of is diegene naast je gewoon lang
---------- Post added za 11 jun 2011 at 23:55 ----------
BOR's gaan nog wel met onderhands enzo, maar krijg gewoon last van m;n polsen, duimen enzo bij Romanian Deadlifts als ik er maar een beetje gewicht op heb
Haha tjhanks kerelWat een beer ben je kerel, en dan nog zeggen dat zwart je minder groot/breed doet lijken.![]()
Njah zoals ik zei op andere fotos lijkkt het minder strak te zitten, heb ookl nog andere hemden gepast maar die zaten veel te ruim dus ja. Ziet op die pic wel epic uit heheJe gaat goed, Keun! Hele sterke bench en je staat er goed bij. Overhemden wel een paar maten groter kopen want dit ziet er niet uit![]()
haha stretch fit noemen ze hetBrute foto Koen zo in je suprfitted overhempje![]()
Maarre die rose limo dat kan niet he
Oja...dikke deads KOen! Weet zeker dat dat zwaarder kan!
ik stapte uit een roze limo, like a boss!Die 2e blabla dagen moeten ze echt afschaffen..althans..ik wil wel vrij..maar alle winkels en sportscholen gewoon open!pff echt lame die 2e zondag vandaag door pinksterren, ik heb elke maandag vrij van school en stond er niet bij stil dat beide gyms maar tot 3-4uur open waren.
Wel storend eigenlijk - bored as hell!

haha - shirt en broek zijn echt een maat te klein...je lijkt sowieso wel buff in normale kleren, maar dit is echt epic
wel nice om met 4 chicks uit een limo te stappen (al prefereer ik andere activiteiten met 4 chicks) - ooh yeah! nice training trouwens...dips gaan goed!