MuscleMeat

Log KEUN

lol zou je niet zeggen dat je 1.78 bent of is diegene naast je gewoon lang

---------- Post added za 11 jun 2011 at 23:55 ----------

mmm 60kg is niet echt zwaar als je daar al op faalt, hoe gaan je BOR's dan af met bepaalde gewichten?

BOR's gaan nog wel met onderhands enzo, maar krijg gewoon last van m;n polsen, duimen enzo bij Romanian Deadlifts als ik er maar een beetje gewicht op heb

Heerlijk die PR! En je hemd en broek zitten echt bruut whaaha. :P Sowieso 't contrast met die dude naast hehe.

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 00:48 ----------

lol zou je niet zeggen dat je 1.78 bent of is diegene naast je gewoon lang

---------- Post added za 11 jun 2011 at 23:55 ----------

BOR's gaan nog wel met onderhands enzo, maar krijg gewoon last van m;n polsen, duimen enzo bij Romanian Deadlifts als ik er maar een beetje gewicht op heb

Pols bandjes, straps, wraps w/e geprobeert?

Wat een beer ben je kerel, en dan nog zeggen dat zwart je minder groot/breed doet lijken. :D

Je gaat goed, Keun! Hele sterke bench en je staat er goed bij. Overhemden wel een paar maten groter kopen want dit ziet er niet uit:roflol:

Brute foto Koen zo in je suprfitted overhempje;)

Maarre die rose limo dat kan niet he :trollface:

Oja...dikke deads KOen! Weet zeker dat dat zwaarder kan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.327
Wat een beer ben je kerel, en dan nog zeggen dat zwart je minder groot/breed doet lijken. :D
Haha tjhanks kerel
Je gaat goed, Keun! Hele sterke bench en je staat er goed bij. Overhemden wel een paar maten groter kopen want dit ziet er niet uit:roflol:
Njah zoals ik zei op andere fotos lijkkt het minder strak te zitten, heb ookl nog andere hemden gepast maar die zaten veel te ruim dus ja. Ziet op die pic wel epic uit hehe
Brute foto Koen zo in je suprfitted overhempje;)

Maarre die rose limo dat kan niet he :trollface:

Oja...dikke deads KOen! Weet zeker dat dat zwaarder kan!
haha stretch fit noemen ze het:p ik stapte uit een roze limo, like a boss!

Ben benieuwd komende workouts

Hell yeah wat een deads Koen. En die gala foto is kickuh man. Buffel all THE way.

• #5.329
pff echt lame die 2e zondag vandaag door pinksterren, ik heb elke maandag vrij van school en stond er niet bij stil dat beide gyms maar tot 3-4uur open waren.
Wel storend eigenlijk - bored as hell!

pff echt lame die 2e zondag vandaag door pinksterren, ik heb elke maandag vrij van school en stond er niet bij stil dat beide gyms maar tot 3-4uur open waren.
Wel storend eigenlijk - bored as hell!
Die 2e blabla dagen moeten ze echt afschaffen..althans..ik wil wel vrij..maar alle winkels en sportscholen gewoon open!:rolleyes:

Weeg je nog geen 85kg? ;)

• #5.332
Haha nee man, zit een beetje tegen. Maar me trainingen gaan super! Tehfak jij ineens 90kg?

• Like
Waarderingen: verb
  • #5.333
UB1

warm-up:
cable side/front raises 2x15x2.5KG

MP - met lichte legdrive bij de werksets
2x12x50KG
5x70KG
3x5x80KG VPR(?)
8x70KG hard

T-bar row - old skool style
alles belt/strapsloos
12x60KG
12x80KG
8-9x100KG
10x90KG
10x80KG
12x70KG

Dips
15xbw
8xbw+20KG
5xbw+40KG
3x4xbw+50KG VPR
6xbw+30KG
10xbw+20KG

Front Lat Pull-down (strict)
15x40KG
12x55KG
10-12x70KG
10x80KG
10x90KG (fs) 2 halve ROM's
10x70KG ss 8x55KG ss 10x30KG

Incline Flyes (60graden)
12x14KG
12x18KG
12x22KG
10x26KG
8x26KG
8x26KG

Push-down
12x25KG
12x30KG
12x35KG
12x40KG
10x35KG
12x30KG

1 arm DB-extension (extra oefening voor tri's)
2x12x6KG

Cable Side-raises 1 armed (strict)
12x5KG
12x5KG
8x7,5KG
8x7,5KG
6x7,5KG
+ 2 sets front raises met cable strict
2x12x5KG

Cardio
15min. op de steps

Opmerkingen:
Lekkere training, zweten als een malle waardoor ik afentoe wat problemen had met grip maar toch doorgezet, had de straps mee genomen voor de zekerheid maar niet nodig gehad.

Heb besloten om zo afentoe een cardio sessie ertussen te plaatsen, vandaag op een laag tandje, beetje conditie opbouwen weer dus.

Andere update:
Krijg het deze 2 weken nog druk met leren heb volgende week een moeilijke toets Bedrijfs Economie en paar dagen later Boekhoud herkansingstoets, dat word flink de boeken in.
Motivatie wat dat betreft is zeer laag - word weer de koffie/caffeine blikjes erbij halen etc. en hoop door wat cardio ertussen te gooien me ook energieker irl te worden weer.

Laatst bewerkt:
Damn wat een dips kerel!

Veel succes met studeren dan maar.

harde work out bro :D

jelly

gruwelijke dips man! flink volume ook op die dips (en de rest natuurlijk)
hoop er over 3 jaar ook zo bij te staan :D

echt brute MP en dips heb je man :cool:

Jemig, vette gewichten Koen! Als je maar blijft eten komende periode ;) Suc6 man!

die foto kan niet man :p haha - shirt en broek zijn echt een maat te klein...je lijkt sowieso wel buff in normale kleren, maar dit is echt epic :cool: wel nice om met 4 chicks uit een limo te stappen (al prefereer ik andere activiteiten met 4 chicks) - ooh yeah! nice training trouwens...dips gaan goed!

Zeer brute work-out bro! Ik ga even die pic opzoeken!

Haha wt**** Koen, op een andere foto's leek je overhemd veel beter te passen :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven