Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.341
Haha ik zal binnekort even een andere pic uploaden, op die foto lijkt dat indd, shirt is het ook wat maar een maat L zit me veelste ruim.

Weer een gruwelijke training! ;)

• #5.343
LB1

Squats
2x10xbw
10x50KG
6x90KG
6x130KG
1x150KG
1x160KG PR awyeah, laatste x dat ik deze eruit had getilde scheet ik in me broek
video
0x170KG fail - voor het eerst dat ik het gefaald hebt met squatten, heb hem geprobeerd iig
3x140KG
8x120KG

1 set FSQ 10x50KG
had hier echt geen puff meer voor

1 Legged leg-raises
2x10x10KG
10x15KG
8x15KG
10x10KG
2x12x5KG

Leg-extensions (erg stoef apparaat)
4-5 sets met 25kg a 15-22 reps

Smith-squats (voeten voor lichaam)
beetje isoleren zonder gewicht erop a 20+ reps + een aantal halve roms onderin

Seated calve-raises
20x45KG
20x65KG
3x15x75KG (fs)
20x50KG
20x35KG

Leg-raises met static holds
4x5xbw
ga ik vaker doen!

Decline-crunches
10x
10x
10x +3KG
10x +3KG

Rope-crunches - 20 reps
x25KG
x35KG
x55KG
x65KG
x65KG
x35KG

Bodyweight update voor training 84KG

http://www.youtube.com/watch?v=i9RYS37FYWk

Laatst bewerkt:
als ik deze 160 zo zie, snap ik niet dat je de 170 niet kon doorstrainen man :p prima rep hoor! (heavy shit trouwens - goed bezig!)

• #5.346
@Machete: Zo ongeveer ja, maar ik houdt het uiteinde dichter bij me hoofd en strek me armen niet uit zoals op de video. Wat de gewichten betreft, in die andere gym pak ik daar 30-40kg op.

als ik deze 160 zo zie, snap ik niet dat je de 170 niet kon doorstrainen man :p prima rep hoor! (heavy shit trouwens - goed bezig!)
Ik heb de faal ook op video, maar ik post hem liever niet ben nogal confused na de faal. Ik wil bijvoorbeeld ipv. over de bb heen te klimmen achter het rek wringen (tevergeefs):roflol:
Ik dacht zeker dat ik nog een klein kindje was en er tussen paste haha.

Maar ik zie zelf waar het fout ging, ik faalde na 1/4 rep omdat ik iets uit balans raakte ik ging een tikje naar voren of dit door de spotter kwam weet ik niet. Werd zowiezo bagger gespot maar ik vind dat je ook moet falen om sterker terug te komen, dit was me 1ste faal dus met squatten.

Ik was zowiezo aan het klooien met de belt voor ik begon, ik kreeg hem niet op de stand waarop ik hem wou en daarna zat die vast:o

Kijk de squats worden serieus hier:) lekker Koen!

Sterke squat man! ;)

ziet er echt goed uit bro! klasse!

lekker buffelen hier!!

• #5.351
Thanks gasten, benen beginnen ook serieus size te krijgen ik stoorde me vandaag de heledag dat me benen steeds langs elkaar schuren:mad:
Ik merk overigens gelijk een betere vasculariteit op me onderarmen na 1 cardio sessie al, weird..

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 22:14 ----------

Nu weer de boeken in, heb de suiker vrije energieblikjes al in huis voor komende dagen.
Super langdradig is alles ook - had vandaag nog met een lerares gesproken die ik anderhalf jaar geleden voor ICT had. Ze vroeg hoe het ging enzo en dat ze een positieviteit van me af zag. (ze had eerst de pik op me daar hebben we het ook over gehad XD). Verder heb ik het gehad dat ik nu ja in de laaste paar weken zit en dat ik hierna Physiotherapie wil gaan proberen en ook zij vond dat die richting meer bij me paste iig, niet dat ik niet kan boekhouden maar heb er geen plezier in zeg maar.

Na de zomer vakantie heb ik nog 20weken stage en eventuele herkansingen maar die beginnen over 3-4 weken ook al dus.

En nog iets anders, heb morgen een sollicitatie gesprek voor me vakantie werk. Ik ga 3-4 weekjes in de zorg werken, via me ma die daar ook werkt. Waarschijnlijk moet ik de mensen eten en drinken geven en zelf natuurlijk hun eieren op eten haha:roflol:
Ik heb iig het geld hard nodig, voor o.a. voeding/supps/schoolgeld/rijlessen waar ik na de zomer vakantie mee wil gaan beginnen en voor nieuwe kledij.

Laatst bewerkt:
  • #5.352
Vannacht goed geslapen, bijna 9 en een half uur. Wel niet constant.

Ik zal nog eens me voeding posten, van gister:
1 boterham pindakaas, 40gr whey
4 boterhammen pindakaas
110gr zilvervlies rijst, 200gr kip, 230gr sperziebonen
Scoop jack3d
1,5 scoop bcaa's, 30gr druivensuiker
110gr rijst, 200gr kip, 230gr sperziebonen
2 gehaktballetjes met 2 boterhammen, 60gr oats, 30gr whey
250gr kwark, lepel pindakaas

Aaight Dikke training Koen! Je bent me bijna voorbij qua bw...qua fysiek al lang, want je staat een pak droger! Jij komt er wel!:D

Diiiikke squat. Zag er nog easy uit, ben ook wel benieuwd naar de video van die 170!

dikke squat man, zag er nog wel easy uit.

falen hoort er inderdaad bij man - ga nu maar eens progressief volume draaien om die kracht rustig op te bouwen kerel. de PRs zullen je straks om de oren vliegen

Die squat ging echt easy! Laatste tijd vind ik echt dat je kracht serieus vooruit gaat... Vertel ons je geheim :D!

• #5.358
Aaight Dikke training Koen! Je bent me bijna voorbij qua bw...qua fysiek al lang, want je staat een pak droger! Jij komt er wel!:D
Zo droog sta ik eigenlijk hellemaal niet meer, lijkt alleen zo vind ik. Rond de 11%, thanks Marv!
Diiiikke squat. Zag er nog easy uit, ben ook wel benieuwd naar de video van die 170!
Haha misschien dat ik hem nog na enkele members door stuur, het is dat ik zo wazig reageer erna voor geen reden:roflol:
dikke squat man, zag er nog wel easy uit.
Thanks Tom voelde ook easy aan, zag alleen de in herhaling dat ik ook daar licht naar voren ging.
falen hoort er inderdaad bij man - ga nu maar eens progressief volume draaien om die kracht rustig op te bouwen kerel. de PRs zullen je straks om de oren vliegen
Ja ik heb het wel even gehad met zwaar squatten nu, beetje gevoelige knie nu. En ik heb me tussendoel al behaald op de squat!
200 DL en 120 BP staat nog op het programma en was van plan morgen de 120 te attempten maar ik ben zojuist tijdens het leren in slaap gevallen en lag verkeerd op me schouder. Morgen nog wat (hoger) volume en de week erop attempten waarschijnlijk.
Die squat ging echt easy! Laatste tijd vind ik echt dat je kracht serieus vooruit gaat... Vertel ons je geheim :D!
Indd dat viel me ook echt op los ervan dat me darmklachten weg/minder zijn zou dit een van de resultaten zijn die ik zowiezo kon verwachten volgens de fysio. (gewichtstoename in BW, kracht toename en een beter herstel) Wil binnekort even nog de na check afspraak met hem maken:rolleyes:

Geheim, het zit 'm in de pre/workout meal a' la Sjaak;) nomnom
Vermoed de switch van split naar UB/LB ook focus ik me automatisch meer op volume draaien, ondanks dat me me LB/core/rug en borst hier goed op reageren heb ik het gevoel dat me bovenarmen minder vol ogen doordat ze minder aandacht lijken te krijgen.
En zo nu en dan mis ik de split nog wel eens maar ik hou dit plan nog even aan zolang er een stijgende lijn in blijft.

Laatst bewerkt:
beetje afwisselen is goed keun! lekkere trainingen nog steeds hier!!

Terug
Naar boven