- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb de faal ook op video, maar ik post hem liever niet ben nogal confused na de faal. Ik wil bijvoorbeeld ipv. over de bb heen te klimmen achter het rek wringen (tevergeefs)als ik deze 160 zo zie, snap ik niet dat je de 170 niet kon doorstrainen manprima rep hoor! (heavy shit trouwens - goed bezig!)

Zo droog sta ik eigenlijk hellemaal niet meer, lijkt alleen zo vind ik. Rond de 11%, thanks Marv!Aaight Dikke training Koen! Je bent me bijna voorbij qua bw...qua fysiek al lang, want je staat een pak droger! Jij komt er wel!![]()
Haha misschien dat ik hem nog na enkele members door stuur, het is dat ik zo wazig reageer erna voor geen redenDiiiikke squat. Zag er nog easy uit, ben ook wel benieuwd naar de video van die 170!

Thanks Tom voelde ook easy aan, zag alleen de in herhaling dat ik ook daar licht naar voren ging.
Ja ik heb het wel even gehad met zwaar squatten nu, beetje gevoelige knie nu. En ik heb me tussendoel al behaald op de squat!falen hoort er inderdaad bij man - ga nu maar eens progressief volume draaien om die kracht rustig op te bouwen kerel. de PRs zullen je straks om de oren vliegen
Indd dat viel me ook echt op los ervan dat me darmklachten weg/minder zijn zou dit een van de resultaten zijn die ik zowiezo kon verwachten volgens de fysio. (gewichtstoename in BW, kracht toename en een beter herstel) Wil binnekort even nog de na check afspraak met hem makenDie squat ging echt easy! Laatste tijd vind ik echt dat je kracht serieus vooruit gaat... Vertel ons je geheim!

nomnomDie squat ging echt easy! Laatste tijd vind ik echt dat je kracht serieus vooruit gaat... Vertel ons je geheim!