Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.361
Wat doen die bovenarmen er toe als je squat, bench en deadlift met rasse schreden vooruit gaan? :D

• #5.364
Blijf een perfectionist, kracht is leuk maar de main focus blijft bij bb'en en zo wil ik alles in verhouding houden.

UB2 op het programma, off to the gym!

Goede skwat KEUN

Goeie squat! :)

• #5.367
UB2

warm-up
4min steppen
cable side-raises met 2,5kg 2x12

BP
15x50KG
8x70KG
5x90KG
1x110KG
1x120KG +1 PR - Yeah Buddy! me broer zat er met de vingers onder, ondanks dat hij niks deed telde ik hem niet en bij de 2e rep direct erna wat dus imo goed gekeurt zonder vingers eronder dus.
1x125KG PR Awyeah, 130kg niet gewaagt
8x90KG

Chin-ups (iets buiten schouder breedte)
8xbw
5x5xbw+10KG VPR(?)
8xbw

Incline-BP
10x50KG
3x8x70KG
10x50KG slow&controlled reps

Straight arm rope pull-down
kneeling
12x20KG
12x25KG
12x30KG
8x35KG pff heavy, shirtje nog meer ingescheurt haha
staand
12x25KG
8x20KG schouder zat tegen te werken

Seated Side-raises
15x14KG
12x18KG
12x20KG
10x24KG VPR
12x20KG
15x16KG

Shoulder Bombs (extra)
2x15x8KG

BB-curl
10x30KG
5x40KG
2x5x50KG
5x60KG VPR (2 cheated)
5x50KG

+ 2 sets concentration curls
8x12KG
6x12KG

Opmerkingen:
One hell of a workout! Focus was iets minder vandaag maar ben blij met met PR, ik stond al langer dan 2jaar op 110kg, afgelopen winter wel nog 2x115kg gedaan maar daar bleef het bij.
Nu weer meer volume pakken met BP, ben ik wel blij om 130kg+ BP here we come!

Overig:
Van leren komt niet veel terrecht vandaag, ook wat dat betreft geen focus + me ma is jarig. Morgen flink aan de bak en tussendoor eten en 1 tot 3 potjes gamen als afleiding.

Ik vond mezelf erg buf ogen in me shirt tijdens me workout en ik was dus benieuwd hoe me shape op foto uit zag, heb weer een hele sessie gehad met me ma haha - me pa kwam ook met zijn camera erbij wel geinig zo:p
Even uploaden alles..

Thanks beeschten! Niks tov. jullie skwats maar daar streven we naar;)

Laatst bewerkt:
  • #5.368
Kwaliteit van de foto's is iets beter dan voorheen, ditmaal zijn de foto's met me BlackBerry Torch gemaakt, voorheen met de Nokia N96.
Abs komen ineens een stuk beter door viel me op

211kt3q.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1zd96jr.jpg

35j9kpi.jpg

2wg50l5.jpg

oj3yps.jpg

Koentje, koentje, koentje, wat ga jij hard man! Je ziet duidelijk dat er massa is bijgekomen op die pics, vooral je benen vallen me op. En what's up with mijn bovenarmen beginnen wat achter te lopen. Ik vind ze nog steeds goed in proportie, zeker niet te klein.

BEEST!

• #5.370
Koentje, koentje, koentje, wat ga jij hard man! Je ziet duidelijk dat er massa is bijgekomen op die pics, vooral je benen vallen me op. En what's up with mijn bovenarmen beginnen wat achter te lopen. Ik vind ze nog steeds goed in proportie, zeker niet te klein.

BEEST!
Indeed (V)PR na (V)PR! Heb nu wel wat last van me schouder, zsm even een afspraak met fysio maken. Maar heb het nu even druk met school kijken of ik een keer tussen door snel kan.
Haha ja ik weet het, toen ik de pics terug zag dacht ik: Tehfack heb ik toestraks in me log gepost:o zal wel een mental issue zijn dat ik dat denk/dacht.

Thanks Hannes!

bruut, alles goed in verhouding ook :thumbup:

wat zijn shoulder bombs bra?

en dikke Curl man 5x60...damn.

Blijf een perfectionist, kracht is leuk maar de main focus blijft bij bb'en en zo wil ik alles in verhouding houden.

UB2 op het programma, off to the gym!
+1:D We blijven bodybuilders he!

Edit: ****ING SICK KOEN! Die armen ook..djees! Niet b**chen daarover! Top verhouding ook!

Laatst bewerkt:
Damn Koen, super training, dikke bench! Schouders zijn ook echt sterk, allemaal ook duidelijk te zien op de foto's!

Je gaat echt goed kerel.

Jezus wat een curls haha, en feli met je PR!
Foto's zien er wederom goed uit. Is het misschien een idee om foto's van een half jaar terug naast elkaar te plakken en dan te posten? Of van een korter tijdsbestek er tussen..
En wat is de reden van de backné? Melkproducten offeuh..

Woehoe, nice pics en nice training Koen! Gefeli met je PR!

Ziek die 125 bench, wist niet dat je zoveel kracht had. En dat na een 2x120 bench, er zit definetily meer in.

Nice pics ook, armen zijn duidelijk je sterkste punt gezien de fdb. Taille is ook smal en de benen zijn erg goed, maar de lats mogen nog wel iets ronder (om dan maar iets te noemen).

Jemig wat een vette shit alles hier Koen!

• #5.380
Alle bedankt voor de reacties!:D

wat zijn shoulder bombs bra?

en dikke Curl man 5x60...damn.
Ik kon even niet zo snel de video vinden dus ik leg het even uit.
Je moet het eigenlijk zien als seated shoulder-flyes, ik stuur je hier later vandaag we even een afbeelding/instructie van om een beeld te krijgen;)

Jup jup, I'm curling with the weights were superdudes are benching with, ahyeah!
Wel een verzuurde rug erdoor gekregen en natuurlijk die negatieve reps genomen.
Jezus wat een curls haha, en feli met je PR!
Foto's zien er wederom goed uit. Is het misschien een idee om foto's van een half jaar terug naast elkaar te plakken en dan te posten? Of van een korter tijdsbestek er tussen..
En wat is de reden van de backné? Melkproducten offeuh..
Ik heb eens gekeken naar wat foto's van januari, me benen zijn nog het meest voorruit gegaan en wat meer rug dikte. Ik zie verder niet echt dingen die ineens uit proportie of opvallend zijn gevorderd. Kan wel bijv. foto's posten van vorig jaar rond dit tijdstip - voordat ik met me cut begon voor de contest, hier zul je een beter beeld zien van de progressie lijkt mij. Heb ze zelf nog niet vergeleken.
Einde bulk zomer 2010 woog ik zo'n 77kg nu op een goeie dag 84kg.

Don't know ik vermoed van wel enige zuivel die ik binnen krijg is bij me laatste maaltijd, kwark>melk, maar zal ook door bepaalde voedingstoffen komen. Me acné is iig een stuk minder dan voorheen maar nog steeds storend, word weer tijd voor de bruinen.
Ziek die 125 bench, wist niet dat je zoveel kracht had. En dat na een 2x120 bench, er zit definetily meer in.

Nice pics ook, armen zijn duidelijk je sterkste punt gezien de fdb. Taille is ook smal en de benen zijn erg goed, maar de lats mogen nog wel iets ronder (om dan maar iets te noemen).
Thansk Mark ja ik weet het, bij een fdb komen me lats minder uit dan bij me bdb, dit door me lat-aanhechtinging. En nu met UB/LB zit er relatief veel focus op de lats dus:rolleyes:

---------- Post added za 18 jun 2011 at 14:13 ----------

Jemig wat een vette shit alles hier Koen!
I'm on a roll! Nu weer focus op volume om zo naar de volgende doelen te gaan, heb nog een doelen gesteld momenteel dus:p
Enige wat ik nog wil behalen is een 200kg dl en dan heb ik al mijn tussendoelen in een korte periode al behaald waar ik eerst zo lang mee worstelde:eek:

stats op het moment zijn dus:
BP 125
DL 190
SQ 160
MP 85
PP 90

en andere leuke dingen zoals 1xbw+60kg dip, 5x60kg bb-curl en wat chin-ups betreft heb ik 3-5xbw+20kg gedaan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven