Alle bedankt voor de reacties!
wat zijn shoulder bombs bra?
en dikke Curl man 5x60...damn.
Ik kon even niet zo snel de video vinden dus ik leg het even uit.
Je moet het eigenlijk zien als seated shoulder-flyes, ik stuur je hier later vandaag we even een afbeelding/instructie van om een beeld te krijgen
Jup jup, I'm curling with the weights were superdudes are benching with, ahyeah!
Wel een verzuurde rug erdoor gekregen en natuurlijk die negatieve reps genomen.
Jezus wat een curls haha, en feli met je PR!
Foto's zien er wederom goed uit. Is het misschien een idee om foto's van een half jaar terug naast elkaar te plakken en dan te posten? Of van een korter tijdsbestek er tussen..
En wat is de reden van de backné? Melkproducten offeuh..
Ik heb eens gekeken naar wat foto's van januari, me benen zijn nog het meest voorruit gegaan en wat meer rug dikte. Ik zie verder niet echt dingen die ineens uit proportie of opvallend zijn gevorderd. Kan wel bijv. foto's posten van vorig jaar rond dit tijdstip - voordat ik met me cut begon voor de contest, hier zul je een beter beeld zien van de progressie lijkt mij. Heb ze zelf nog niet vergeleken.
Einde bulk zomer 2010 woog ik zo'n 77kg nu op een goeie dag 84kg.
Don't know ik vermoed van wel enige zuivel die ik binnen krijg is bij me laatste maaltijd, kwark>melk, maar zal ook door bepaalde voedingstoffen komen. Me acné is iig een stuk minder dan voorheen maar nog steeds storend, word weer tijd voor de bruinen.
Ziek die 125 bench, wist niet dat je zoveel kracht had. En dat na een 2x120 bench, er zit definetily meer in.
Nice pics ook, armen zijn duidelijk je sterkste punt gezien de fdb. Taille is ook smal en de benen zijn erg goed, maar de lats mogen nog wel iets ronder (om dan maar iets te noemen).
Thansk Mark ja ik weet het, bij een fdb komen me lats minder uit dan bij me bdb, dit door me lat-aanhechtinging. En nu met UB/LB zit er relatief veel focus op de lats dus
---------- Post added za 18 jun 2011 at 14:13 ----------
Jemig wat een vette shit alles hier Koen!
I'm on a roll! Nu weer focus op volume om zo naar de volgende doelen te gaan, heb nog een doelen gesteld momenteel dus

Enige wat ik nog wil behalen is een 200kg dl en dan heb ik al mijn tussendoelen in een korte periode al behaald waar ik eerst zo lang mee worstelde
stats op het moment zijn dus:
BP 125
DL 190
SQ 160
MP 85
PP 90
en andere leuke dingen zoals 1xbw+60kg dip, 5x60kg bb-curl en wat chin-ups betreft heb ik 3-5xbw+20kg gedaan