Fitness Seller

Log KEUN

je word goed breedt man, gaat goed:)

• Like
Waarderingen: KEUN
dikke rug en wheels heb je man. ik vind dat je zwaarder lijkt. ik weeg 80 maar zie er niet zo groot uit als jij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.384
Mmm is niet de eerste keer dat ik dit hoor, toen ik 66-68kg woog had ik al een heel goed frame voornamenlijk me UB. Een echte verklaring kan ik er ook niet voor geven. Ik denk ook meer kwaliteits massa in een zekere zin.

Ik zal even zoals istimewa al vroeg een aantal oude foto's plaatsen.

oke man is goed, ik heb in begin geen pics gemaakt nu ook niet eigenlijk niet zo slim van me geweest.
nette progressie heb jij toch zkr gemaakt

• #5.386
Op de volgorde van de foto's

65-67kg - juni 2009, trainde hier bijna 2jaar, in deze periode gingen ik me verdiepen in bb'en/voeding etc.
nog een andere opmerking bij deze foto, me UB en alleen de front/armen waren hier relatief goed ontwikkelt.
Rug en benen waren magertjes.
77kg - juni 2010, dit was voordat ik met me cut voor de DBB-contest
70kg - juli 2010, dit is de dag na de foto shoot
78kg - november 2010
83,5kg - juni 2011 recent
deze had ik gisteren overigens niet gepost

9g8xzp.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nvruvq.jpg
11sfns1.jpg

Hehe nice. Je ziet idd verschil, armen zijn een pak groter! Maar ik denk dat je toch het overgrote deel van je massa op die benen van je hebt geplakt!

bij mij zijn me benen erg magertjes train zu nu zon half jaar denk ik. wat moet ik me voorstellen bij de benen op de begin pics?
want nu zijn ze aardig groot vind ik bij jou . wat meten ze eigenlijk?

Laatst bewerkt:
  • #5.389
Ik wil best van meerdere poses een vergelijking plaatsen.
BDB en FDB of MM, heb zoveel pics op me computer staan haha

iets met benen kan ik kijken hoelang het bij jou duurde om die massa op die legs te hebben. ik train nu meer kracht op me compounds maar daar wil ik later mee op massa gaan ik vroeg het me gewoon af hoe ze eerst bij jou waren.

• #5.391
2009 aug 67kg
2009 nov 72,5kg
2010 jan 75kg
2010 feb 75kg begon me in posing te verdiepen
2010 juli waarschijnlijk zo'n 72kg 1-2 weken voor de shoot
2010 juli 69-70kg day after shoot, ben/was hier echt niet tevreden over me side poses waren tenminste nog impressive toen
2010 nov 78kg - was samen met die side tricep genomen in gym
2011 juni recent

2p7ox.jpg
kaip0l.jpg
eprxfn.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
14aied5.jpg

---------- Post added za 18 jun 2011 at 20:31 ----------

iets met benen kan ik kijken hoelang het bij jou duurde om die massa op die legs te hebben. ik train nu meer kracht op me compounds maar daar wil ik later mee op massa gaan ik vroeg het me gewoon af hoe ze eerst bij jou waren.
zal nu even een paar legs foto's zoeken;)

• #5.392
Ik hoop je hiermee een goed beeld te geven, ben in de zomer van 2010 begonnen met losse squats en sindsdien is de progressie echt gegroeit!
Ik hou het hier bij haha:p

2009 okt 72,5kg
2010 feb 75kg
2010 dec ?
2011 maart
2011 maart 82kg gok ik
2011 juni 83,5kg recent

1zwgkk3.jpg
2vmva5u.jpg
r70w43.jpg
v60yue.jpg
xaz629.jpg
oj3yps.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi om te zien hoe je gegroeid bent in die 2 jaar kerel! Je had al wel een afgetraind fysiek toen je begon, goeie basis! Aardig wat massa er bij al, ben benieuwd hoe dat er over 2 jaar uit ziet.

Pff! Echt hard gegaan in twee jaar tijd Koen! Echt dikke massa op je benen er bij geplakt ook! De rest natuurlijk ook super! Echt een bb'ing waardig fysiek al!:D

Heel sterk gegroeid man in die twee jaar!

Goede progessie man, er was wel al een goede en droge basis! :)

• #5.398
Ik wou vandaag eigenlijk nog gaan trainen maar ik kan beter gaan leren ipv. trainen, heb morgen vrij dus dan word er morgen getraint. Het rotte is wel dat me hele schema nu door de war gaat.
Heb momenteel ook last van eens stuiptrekkende schouder, zie de heletijd een spier in me delt trillen. Freaky vind ik dat altijd heb zulke dingen vaker, bij een van me abs, onderrug, borst, tricep maar meestal me abs. Nu voor het eerst in me schouder.

Mooi om te zien hoe je gegroeid bent in die 2 jaar kerel! Je had al wel een afgetraind fysiek toen je begon, goeie basis! Aardig wat massa er bij al, ben benieuwd hoe dat er over 2 jaar uit ziet.
Ik anders ook wel in de laatste 2 jaar heb ik een progressie gemaakt van 67-84kg>17kg progressie ongeveer dus.
Pff! Echt hard gegaan in twee jaar tijd Koen! Echt dikke massa op je benen er bij geplakt ook! De rest natuurlijk ook super! Echt een bb'ing waardig fysiek al!:D
Thanks Marvin!:) Benen zijn nog niet groot genoeg haha ik wil iig de kwaliteit nog verbeteren waar ik laatste tijd progressie in zie. (lees meer lijnen)
Heel sterk gegroeid man in die twee jaar!
Met pieken en dalen
Goede progessie man, er was wel al een goede en droge basis! :)
Na 2jaar was er een goeie basis ja, daarvoor was ik een ecto met een klein pensje, maar ik had dan wel weer een zichtbare 4-pack wat ik all year round nog steeds heb:p
Nice, ziet er wel plezante oefening uit om eens wat afwisseling te hebben. Ga ik eens proberen! Thx keun en rah rah man :p
Fijne oefening voor op 't einde van de training

Laatst bewerkt:
Echt heel vet om die foto's zo te zien! Ook goed in kg's aangekomen en overal netjes droog, respect

pff, wat een verzameling foto's man :p geeft wel een goed beeld weer. je gaat keihard en blijft maar gaan, op kracht gebied en fysiek ook - keep it going koen, want dit gaat nog wat worden in de aankomende jaren

Terug
Naar boven