Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lots of squatting, me vastus heeft altijd die vormen gehad overigens is alleen wat gegroeit door de jaren hehe.Ziet er heel goed uit man, goede vastus medialis ook, hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Zal eens wat regelmatiger gaan volgen!
bf is indd altijd acceptabel gebleven - me gf vond de pics mooi waar me buikspieren goed doorkwamen en de foto's waar me benen smal waren hahaEcht heel vet om die foto's zo te zien! Ook goed in kg's aangekomen en overal netjes droog, respect
haha ja I know, haal ze einde van de week overigens weer af, voel me er niet prettig bij door een of andere reden.pff, wat een verzameling foto's mangeeft wel een goed beeld weer. je gaat keihard en blijft maar gaan, op kracht gebied en fysiek ook - keep it going koen, want dit gaat nog wat worden in de aankomende jaren
- is een flinke hoeveelheid wat ik naar binnenwerk telkens (200-250gr kip, 100-125gr rijst, 300+ sperziebonen)Lots of squatting, me vastus heeft altijd die vormen gehad overigens is alleen wat gegroeit door de jaren hehe.

Kapot,brak, naar de klote, I love it! Dat had ik even nodig weer. Klets nat was ik en niet door de regen want ik had een regenpak aan na de gym

Toen ik nog niet deed trainen had ik al relatief dikke quads, voor mijn (epic) size toen dan. Inderdaad maar ja ik hoopte eigenlijk om evt. die 200kg te pullen vandaag, zou daar vandaag geen beweging in krijgen terwijl het vorige week allemaal zo makkelijk verliep. Maar goed ik stel de 200kg nog even uit heb 190kg vorige week gepulled en dat was ook al een PR. Nu zowel met alle oefeningen weer op volume trainen, opweg naar de volgende PR's.Wist ik
Flinke poten, en goede training imo, vpr op reps is progressie net als leg curlen toch.
Las ergens in je log iets over fysio, ben je dat nog van plan?

epic..me gf vond de pics mooi waar me buikspieren goed doorkwamen en de foto's waar me benen smal waren haha
Thx hendrie, als ik 85kg shredded ben mag je me een beest(je) noemen

oroely?

geen probleem Tom, squatten tot je erbij neervaltey keun thnx voor de moeite mijn legs zijn nu ongeveer net als bij jou begin pic van de benen, denk zelf nog iets kleiner. dus weet wat me te doen staat. nette deadlifts trouwens man
Hellaas geen before/before pics. misschien dat ik nog wat vind op het oude geheugen>back-up.
Njah die abs wil ik nog wel door laten komen voor haar, chicken legs? nowai

Zo hoef ik niet te cleanen met een verzuurde rug.Seated pressen om onderrug te ontzien? Ik kan die link niet leggen, komt vele malen meer druk op je onderrug seated, echter kan je amper hyperextenderen zittend.
Flink volume, sterke training ook, damn!
!!