XXL Nutrition

Log KEUN

Ziet er heel goed uit man, goede vastus medialis ook, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ;)

Zal eens wat regelmatiger gaan volgen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.402
LB2 (van afgelopen zaterdag nog)

DL
12x50KG
8x90KG
5x130KG
3x170KG straps/no belt
3x170KG belt - sterretjes, pff ik dacht echt dat ik out zou gaan
1x170KG
1x170KG
1x170KG VPR aan reps

Sumo-DL (1ste keer)
10x90KG
4x3x130KG
5x130KG straploos alles
10x90KG
verloor eenmaal me balans en kiepte bijna achterover

Seated Leg-curls
15x30KG
15x40KG
12x50KG
10x60KG PR
10x60KG
15x40KG

Machine shrugs - bankjes waren bezet en wou niet elke rep dl'en
15x100KG (fs)
15x140KG
12x180KG
12x240KG PR?
10x240KG
12x200KG
15x140KG achterlangs (lol)

Standing Calve-raises (smith)
15x50KG
12x80KG
12x100KG
10x120KG
8x150KG
0x150KG
0x150KG door een of andere reden hing het gewicht meer naar rechts, dus maar gestopt
15x70KG

Toe-presses
15x100KG
12x140KG
12x160KG
15x140KG
20x100KG

Abs
Leg-raises (steunend op armen)
3x15x
Lying Crunches
2x20x
15x
Vacuum
7x

Opmerkingen:
Slechte training imo, voelde me erg zwak en energiekloos ondanks de pre/w booster. Zal wss komen door het slechte eten door me studie etc.

Wat haat ik mezelf als ik veelste lang in de sportschool ben, nu eten/douchen en verder leren tot ik na bed ga:o

Ziet er heel goed uit man, goede vastus medialis ook, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ;)

Zal eens wat regelmatiger gaan volgen!
Lots of squatting, me vastus heeft altijd die vormen gehad overigens is alleen wat gegroeit door de jaren hehe.

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 20:44 ----------

Echt heel vet om die foto's zo te zien! Ook goed in kg's aangekomen en overal netjes droog, respect
bf is indd altijd acceptabel gebleven - me gf vond de pics mooi waar me buikspieren goed doorkwamen en de foto's waar me benen smal waren haha
pff, wat een verzameling foto's man :p geeft wel een goed beeld weer. je gaat keihard en blijft maar gaan, op kracht gebied en fysiek ook - keep it going koen, want dit gaat nog wat worden in de aankomende jaren
haha ja I know, haal ze einde van de week overigens weer af, voel me er niet prettig bij door een of andere reden.
All thanks to BigSjaak, zonder jou was ik nog steeds aan het splitten hoewel ik er nu afentoe wel naar verlang weer. Ook die pre/w meal bij jou toen eet ik bijna dagelijks nu en dat doet me fysiek/kracht goed!
Rendang ftw:P - is een flinke hoeveelheid wat ik naar binnenwerk telkens (200-250gr kip, 100-125gr rijst, 300+ sperziebonen)

Laatst bewerkt:
whoop wat een training weer Koen!

Lots of squatting, me vastus heeft altijd die vormen gehad overigens is alleen wat gegroeit door de jaren hehe.

Wist ik :p
Flinke poten, en goede training imo, vpr op reps is progressie net als leg curlen toch.

Las ergens in je log iets over fysio, ben je dat nog van plan?

• #5.405
whoop wat een training weer Koen!
Kapot,brak, naar de klote, I love it! Dat had ik even nodig weer. Klets nat was ik en niet door de regen want ik had een regenpak aan na de gym;)
Wist ik :p
Flinke poten, en goede training imo, vpr op reps is progressie net als leg curlen toch.

Las ergens in je log iets over fysio, ben je dat nog van plan?
Toen ik nog niet deed trainen had ik al relatief dikke quads, voor mijn (epic) size toen dan. Inderdaad maar ja ik hoopte eigenlijk om evt. die 200kg te pullen vandaag, zou daar vandaag geen beweging in krijgen terwijl het vorige week allemaal zo makkelijk verliep. Maar goed ik stel de 200kg nog even uit heb 190kg vorige week gepulled en dat was ook al een PR. Nu zowel met alle oefeningen weer op volume trainen, opweg naar de volgende PR's.

Nu ben ik wegh!
Learn mode on:idee:

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 20:54 ----------

Ik wil nog steeds fysio gaan doen hierna, hoe en wat moet ik me nog even kijken ik heb iig genoeg tijd om me in te lezen voordat ik een toelating heb tegen die tijd.
Als alles goed verloopt ben ik met me studie klaar in jan-feb 2012. Na de zomer vakantie alleen nog 20weken stage.

Laatst bewerkt:
je word een beest!!!!

nice nice, but im catching up again :D

ey keun thnx voor de moeite mijn legs zijn nu ongeveer net als bij jou begin pic van de benen, denk zelf nog iets kleiner. dus weet wat me te doen staat. nette deadlifts trouwens man

Tof die progressiepics Koen!

• #5.411
UB1 - twijfelde of ik UB2 of 1 zal doen, toch maar 1 genomen.

Seated BB-press - om onderrug te ontzien van LB2 gister.
12x50KG
8x50KG
6x70KG
2x5x70KG
8x60KG
vind staand fijner, dat zeker

Low-row (plate loaded)
straploos overigens
2 handed
15x40KG
15x80KG
1 handed
12x60KG
12x80KG
8x90KG PR?
12x60KG
2 handed
12x80KG strict

CGBP
8x70KG
2x6x90KG
5x90KG
9x70KG

Pull-down close grip (palms up)
15x40KG
12x60KG
12x80KG
10x90KG (fs) +10KG
12x80KG
12x60KG super stricte shizzle

Seated Skull-crushers
15x20KG
10x30KG
2x6x40KG
8x40KG paar assists
8x30KG

Flat-Flyes - pff voelde zo heavy aan, me onder armen/delts/tri's hellemaal verzuurd
12x16KG
10x20KG
8x24KG
8x26KG
10x18KG
12x16KG

Side-raises
15x12KG
15x14KG
15x16KG
10x18KG
10x20KG
12x16KG

extra:
1 armed side-raises
2x12x12KG epic pomp

1 armed db-extension
12x8KG
10x8KG

Opmerkingen:
decent workout, lekker getraint goeie pomp en epic vains op me armen.

studie update:
vandaag 2 toetsen gehad - engels mondeling voldoende afgesloten op niveau
bedrijfs economie toets - heeft 3uur geduurd maar ik heb er een goed gevoel bij

Hoe moe ik ook ben dalijk beginnen met boekhouden leren, vrijdag heb ik 3hoofdstukken. Is overigens een herkansingstoets.
Heb morgen nog 1 les uur daarvan en donderdag 3 - als ik dit allemaal goed afsluit moet ik alleen nog 3 dingen van Nederlands inhalen waarvan 2 verplicht, 1 omdat ik die gemist heb en niet ingehaald heb en verder Nederlands lezen op niveau 3 afsluiten. Nederlands schrijven doe ik voor de lol herkansen, staat beter op me diploma dan.

Ik ben nu in ieder geval goed in een leer ritme weer wat ik dit jaar maar een paar keer heb gehad omdat we gewoon weinig toetsen op krijgen en dat geld ook voor huiswerk. Ben iig al blij dat ik nu een betere focus heb doordat ik van die darmschimmel af ben en dat ik nu weet wat ik wil berreiken en dat is me niveau diploma halen en daarna HBO physiotherapie gaan volgen!

Thx hendrie, als ik 85kg shredded ben mag je me een beest(je) noemen:p
nice nice, but im catching up again :D
oroely?
:trollface:
haha keep it up
ey keun thnx voor de moeite mijn legs zijn nu ongeveer net als bij jou begin pic van de benen, denk zelf nog iets kleiner. dus weet wat me te doen staat. nette deadlifts trouwens man
geen probleem Tom, squatten tot je erbij neervalt:thumb:
Tof die progressiepics Koen!
Hellaas geen before/before pics. misschien dat ik nog wat vind op het oude geheugen>back-up.
Njah die abs wil ik nog wel door laten komen voor haar, chicken legs? nowai:D

Laatst bewerkt:
Seated pressen om onderrug te ontzien? Ik kan die link niet leggen, komt vele malen meer druk op je onderrug seated, echter kan je amper hyperextenderen zittend.

Flink volume, sterke training ook, damn!

• #5.413
Seated pressen om onderrug te ontzien? Ik kan die link niet leggen, komt vele malen meer druk op je onderrug seated, echter kan je amper hyperextenderen zittend.

Flink volume, sterke training ook, damn!
Zo hoef ik niet te cleanen met een verzuurde rug.

vergeten ;p dan heb ik niks gezegd :o

Fysiotherapie is met een F, wil je je nl nou halen of hoe zit dat?! :P

Flinke training verder. :D

• #5.416
:o ik zeg fysio in het engels, problem? XD

jezus wat een training :o

sterke training!!

Suc6 met school bro.

• Like
Waarderingen: KEUN
Terug