Fitness Seller

Log KEUN

Damn wat een rows kerel. Nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.422
Hmm even update wat studie betreft. Ben teleurgesteld wat betreft de uitslag van mijn toets van afgelopen dinsdag en de toets van vandaag. Zoveel tijd erin gestoken en ik word er niet voor beloond. Punt van bedrijfs economie 4,8 - herkansing volgende week vrijdag al. En de herkansing toets van vandaag van Boekhouden, sjah wat kan ik daar over zeggen total black out! Wederom dezelfde vragen als op de toets voorheen /vorig jaar ergens. En weer bleef ik hangen op dezelfde vragen als toen.
Waarom? omdat ze iets vragen wat niet in de theorie staat. Het staat er wel maar daar word het apart gedaan en bij het proefwerk krijg je het ineens zo gevraagt dat je alles tegenlijk moet aftrekken en dan vind ik nergens terug. Vermoed dat die ook onvoldoende is.

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 14:53 ----------

Ik hoop dat ik boekhouden nog eens mag herkansen en hopelijk andere hoofdstukken. Ik wil dit jaar echt niet zakken en met een niveau 3 diploma die school verlaten.
Dacht ik net klaar te zijn met het leren, kan je weer hetzelfde gaan leren.
Overspannen als een mofo, heb zoveel laten vallen deze week om goed te presteren - me gf niet gezien/2 maal getraint/weinig gegeten omdat ik me liever op me studie focuste ipv. te concentreren of ik me kcals binnen krijg.

Laatst bewerkt:
Vervelend Koen, flink de boeken in en die herkansing nailen bro!

Klote man, hoop dat t snel allemaal wat lekkerder gaat.

• #5.425
Indd morgen begin ik weer met leren.

Zojuist wel nog ub2 getraint, ging wel decent gezien omstandigheden. morgen post ik de training

jammer dat het tegenvalt man. even je prioriteiten stellen nu!

K*t om te horen van je studie bro, blijven doorzetten=/.

Hoe zit jouw trianingsschema eruit?

• #5.428
Ub/lb 1 en 2 - even terug kijken op vorige pagina's anders.
Bedankt voor de medeleven, morgen weer de boeken in, mmm.

Succes man en laat dat spel dan ff links liggen:p ook 's avonds

• #5.431
UB2

Samen met een oude klasgenootje getraint, hij kent me eigenlijk als sinds ik begon met trainen.

Flat BP
15x50KG
10x70KG
6x90KG
3x4x100KG - decent

Chin-ups
2x6xbw wide-grip
2x6xbw shoulder-grip
2x6xbw wide-grip

Incline-BP
10x50KG
6x70KG
2x6x80KG - weet niet meer of ik nu 3 sets heb gedaan

Straight-arm rope pulldown
15x20KG
15x25KG
12x30KG
10x35KG
12x30KG
12x30KG
15x25KG
15x15KG

Rear-delt raise
15x12KG
15x16KG
12x22KG
10x24KG ahyeah
15x18KG
15x16KG

extra:
1 arm strict side-raise
2x12x12KG
10x14KG

DB-curl
10x12KG
10x16KG
9x22KG
8x22KG
10x18KG

Concentration-curl
3x12x12KG

Opmerkingen:
wat extra oefeningen erbij gedaan omdat ik er zin in had, goeie pomp en shape was beter dan ik verwachtte. Nu 2 dagen wat beter gegeten en gelijk van 81,5 naar 84,5kg.

Vanavond ga ik stappen, word een late vannacht:rolleyes:

Heel nette training! ;)

• #5.433
Gisteravond wezen stappen met een maat en 2 chicks die ik nog niet kon.
Late avond geworden zoals ik al had verwacht, eerst naar de stad geweest aantal cafes geweest, begonnen met bier en de rest van de avond rooie wijn, popping veins en shiz haha leuk goedje rooie wijn en slaat ook nog eens goed aan bij mij. Veel vrienden etc. gezien waarvan sommige ook 'trainen' en nog een oud klasgenootje die ik allang niet meer had gezien. Hij was onder de indruk van me size, ook hij is een van de mensen die me al kent voor ik met trainen begon en hij vroeg hoe ik dat berreikt had etc. kreeg ook de vraag of ik nog natty was. Ik weet dat ik zelf me calves aan hem hem laten zien:roflol:

Half 3 gingen we naar de club toe in Duitsland, was daar voor de 1ste keer.
Nog steeds aan de wijn, had daar 1 wijn gehaald en heb er gewoon anderhalf uur mee rond gelopen of zo XD Nog andere mensen van sportschool tegengekomen en een daarvan zit op DBB, wel tof dat hij daar ook was.
Kwart over 5 lag ik in bed en me ouders hebben het ook gemerkt, muziek in de auto stond keihard aan vervolgens met het open maken van de deur tegen de deurbel aan gekomen:roflol:

Hahah klinkt goed Koen! :D

haha, mooi verhaal!

• #5.436
UB1
lowerbody over geslagen, ik hoop deze week wat regelmaat in me training te brengen hoewel ik deze week weer flink de boeken in moet. Update onderaan..

MP/PP
15x30KG
12x50KG
8x65KG
3x75KG +2 PP
3x75KG +2 PP
2x75KG +2 PP
4x65KG +3 PP
Clean
3x8x60KG pff zweten als een otter, de warmte was zowiezo niet uit te houden

BOR
strict
12x60KG
12x70KG
minder strict
10x80KG
10x90KG
8x95KG
strict
15x60KG

Dips
15xbw
15xbw
12xbw +20KG
10xbw +30KG
3x6xbw +40KG VPR
10xbw +30KG
12xbw +20KG kort erna 25xbw VPR

Skull-crushers (gewicht excl. ez-bar)
15x20KG
10x30KG
8x40KG (2 spots) set gedaan met ogen dicht, had zweet in me ogen haha
8x35KG
8x30KG
10x20KG

Flat Flyes
2x12x14KG
10x18KG
10x20KG
10x18KG
10x14KG

1 arm DB-extension
12x8KG
12x6KG
12x4KG

Opmerkingen:
MP/PP verliep niet zo soepeltjes, zelfde met BOR die vooral - dips daartegen verliep gladjes.

Voeding is erg matig, vandaag maar 2 meals gehad zometeen 3e pas, post/meal.
Had vandaag om half 11 herkansing luister toets van Engels, voldoende afgesloten dat vak.
2 uur moeten wachten en alleen een banaan mee om te eten, daarna iets langer als 3uur Nederlands herkansing, lezen en schrijven, ging erg goed voor mijn gevoel. Schrijven heb ik gewoon extra gedaan, hoefde ik niet. Morgen laatste Nederlands toets, ik moet iets samen doen met 2 andere en als ik een van die 3 opdrachten op niveau 4 afsluit is Nederlands ook afgesloten.

Dan moet ik alleen nog Bedrijfs Economie en Boekhouden voldoende afsluiten, dat zijn de hoofdvakken hellaas ook. Ik had van die toets van afgelopen vrijdag een 1,8 - om te huilen, dit kwam omdat ik bij vraag 1 A niet wist en zo mist ik ook B, C, D en E.
De andere 2 kandidaten voor dit vak die ook moesten herkansen hebben ook allebei een onvoldoende nu word er overlegt wat we met dat vak nu moeten doen.
Vrijdag de Bedrijfs Economie herkansing, begin zo met leren weer.

Laatst bewerkt:
nice skullcrushers

succes met de studie kerel

• #5.438
Die maat waarmee ik zaterdag was vroeg ik de dag erna weer kwam, zuip spel:roflol:
Waarop ik antwoorde dat handle ik niet meer, had zowiezo school de dag erna.

Verder is vrijdag de diploma uitreiking van me gf en zaterdag/zondag kan ik of na een 2 daags festival gaan met die zelfde van zaterdag of ik ga zaterdag na een meeting bij die andere sportschool waar ik zit, komen een aantal junior atleten.
Ik denk ik doe dat en als ik dit jaar voldoende zou afsluiten kan ik dit weekend weer optimaal trainen/eten etc.

---------- Post added ma 27 jun 2011 at 20:31 ----------

nice skullcrushers

succes met de studie kerel
Thanks bro, verbaasde mij ook dat die lekker ging voornamenlijk omdat ik skulls niet zo fijn vind normaal, vandaag dus wel.

goed en lekker weekendje gehad dus! moet kunnen man!

Pff studie's verpesten echt je leven:rolleyes:

Kom op Koen even knallen voor die herkansing(en)..

Terug
Naar boven